Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1.6 16V, пали само след дълго съхранение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S_BANKOV написа: Преглед на мнението
    биелните може. Основните не.
    Може, може!
    Даже и да ги смени, ако пожелае!
    Това със смяната го направих лятото.
    LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
    LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
    LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
    FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
    FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

    Коментар


      #17
      Само тези, които са на коляновия вал ме съмняват, тяхното триене е най-основния причинител на тези аномалии за мен. Гориво идва, върху буталата става мокро та чак през отворите на свещите се вижда и си мирише на бензин и не е вода. Ток има в свещите. Стартери бол. Не останаха много възможните теории.

      Има ли такова нещо като бокиращи клапани и... как звучи блокиращо бутало заради износени сегменти ... или те ако са проблем само на горещ двигател ще пречат?

      П.С. ... лека полека и нещата се очертават като за скрап ... или най-евтиното решение - направи си сам. То цели коли вече ги има по-евтини от ремонт в сервиз тъй като гледам.
      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

      Коментар


        #18
        Няколко малко банални питания ... (1) Алтернатора помага ли да не пада бързо заряда на акуумулатора по време на въртене само на стартера преди да запали? (2) На работата на инжекторите оказва ли влияние налягането от горивната помпа? (3) Ако има повлякъл лагер на коляновия вал, само при високи обороти ли е можело да чуя някакво почукване или може и по време на запалване? (4) Някой проблемен датчик например MAF сензора или за позицията на дроселовата клапа/или датчика за коляновия вал може ли да пречи на правилното запалване? (5) Някоя клеясала от стоене ролка на ангренажа може ли да затормозва цялото развъртане на двигателя?
        Последна редакция от niko_ymn; 27.10.2017, 06:06. Причина: допълнени въпроси
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #19
          Пробвахте ли я със свалени пистови ремъци как се държи мотора при опит за палене? Имал съм случай на Мареа 1.8 която заради спукан корпус на алтернатор не може да превърти мотора дори при дърпане с друга кола.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #20
            Отхлабих обтяжната ролка на алтернатора и опитах да запаля с разхлабен ремък на динамото. Пак така прави - завърта до някъде и спира, чак загасват всички лампи по таблото като напъне и види зор стартера - все едно пада тока.

            Махнах всички свещи и две от тях бяха мокри. В леглото на едната свещ също беше мокро между валовете в ниското. В два от цилиндрите е мокро в други два е сухо като се гледа с лампа през отворите на свещите.

            Опитах да въртя два пъти за да изхвърли течността от тези мокрите цилиндри. Изпръска всичко наоколо и силно замириса на бензин.

            Забърсах навсякъде и сложих едно горнище доста тежко като парцал отгоре и направих трети опит да въртя без свещи като се надявах да е изхвърлило вече всичко.

            Ето какво прави - продължава да хвърля и ето колко силно - чак надигна парцала и го отмести:
            https://youtu.be/-hM-2z6c5yA

            Въпрос - ако е останал отворен инжектор - от рейката и горивната помпа може ли да дойде толкова много течност?
            Ако има спукана гарнитура - може ли това да е вода (охладителна течност) и да засмуква всеки път ново количество?

            Може ли да е правела нещо като воден удар с бензин и като се е изпарявал за това да съм успявал да запаля само след дълго седене?

            Лека полека работата отива към отваряне и гарнитура.
            Последна редакция от niko_ymn; 05.12.2017, 15:22.
            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

            Коментар


              #21
              Ако е само бензин това в цилиндъра след 1-2 дена седене така с махнати свещи трябва да се изпари, нали?
              Прикачени файлове
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар

              Working...
              X