Смажи си пантите на багажника, смажи си ябълките където са хванати амортисьорите,за купето и багажника, естествено че ще са сухи, ако са омаслени, значи са изтървали.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скърцане при отваряне и затваряне вратата на багажника при 500L
Collapse
X
-
Точно от такъв съвет имах нужда. За това ставаше въпрос това не ми беше ясно. И сега най - после се уточни. Аз мислех да пръскам със спрея по стержена на амортисьорите, но наистина си го мислих това, че смазката може да бъде избутана на вътре още при първото затваряне на вратата на багажника. Ще намажа хубаво пантите на вратата на багажника със спрея и ще смажа после ябълките където са хванати амортисьорите, за купето и вратата на багажника.BO написа: Преглед на мнениетоСмажи първо пантите. Амортисьорите и да ги напръскаш по стержена нищо няма да направиш. При първото затваряне смазката ще бъде избутана от уплътнението им.sigpic
Коментар
-
Казаха ми, че за смазване на подвижни части като панти, свръзки, щифтове, вериги да използвам Бяла Грес на Спрей на LIQUI MOLY. И онази тефлоновата спрей на MOTIP на снимките в началото на темата е отказах и поръчах сега от тази.S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоползвай или тефлонова или медна смазка на спрей.sigpic
Коментар
-
Мисля, че ще е подходяща, вижте на линка по - долу в този Форум на една друга автомобилна марка всяка една от темите като отделно заглавие може да е разгледате и прочетете по отделно и внимателно. На всяко едно място пише, че за скърцане на всякакви видове автомобилни врати и капаци се използва бяла грес на спрей, които на всичкото отгоре са илюстративно показани.pakumba написа: Преглед на мнениетоХм, дано е подходяща, че така стават сериозните фалове
http://bmwpower-bg.net/forums/search...80%D0%B5%D0%B9
След като отказах тефлоновия спрей на MOTIP в началото на темата, който бях показал на снимки. Всички спрейове на бяла грес от горния линк в тази тема също ги отказах, защото търсех и качество. И го намерих за 16 лева не 0.500 грамаж, а 0.250 грамаж на Германската марка LIQUI MOLY
това ми го дават на цена на едро кашон, обаче на мен ми дават един флакон. Цената по магазините на дребно за една бройка при този грамаж 0.250 е 26.10 лв. Ако стане нещо сечено за 16 лв. ще го взема и на тази цена 26.10 лв. няма проблем + 4-5 лв. транспортни разходи смятайте и в двата случая колко излиза при този грамаж 0.250 милиграма. Та затова става въпрос:
Спреят за поддръжка е лепкава, водонепропусклива, бяла, многофункционална смазка.
Особено подходящ за поддръжка и смазване на всички подвижни части. Осигурява сигурна защита от корозия и е устойчив на стареене. Осигурява дългосрочно смазване.
Може да се използва навсякъде. Издържа на ниски и високи температури.
Приложение:
Използва се за смазване на подвижни части като панти, свръзки, щифтове, вериги.Последна редакция от FIATIST; 04.08.2017, 00:52.sigpic
Коментар
-
е колко сериозно да стане? най много да се научъ със затворени очи да смазва панти и са чисти мазни петна от разтопена от слънцето гресpakumba написа: Преглед на мнениетоХм, дано е подходяща, че така стават сериозните фаловеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Това го беше написал на втора страница колегата ВО - "Смажи първо пантите. Амортисьорите и да ги напръскаш по стержена нищо няма да направиш. При първото затваряне смазката ще бъде избутана от уплътнението им."kolev написа: Преглед на мнениетоАко си сигурен , че е от амортисьорите, напръскай им осите където влизат в цилиндрите с ВД40 и раздвижи. Друго не ти трябва. Грес ако искаш, купи си една кутия литол 24 за 2-3лв и може да мажеш всичко с нея.
А колегата ALFA SPIDER написа това на втора страница - "Смажи си пантите на багажника, смажи си ябълките където са хванати амортисьорите,за купето и багажника, естествено че ще са сухи, ако са омаслени, значи са изтървали."
Ще напръскам със Спрей Бяла Грес на LIQUI MOLY по пантите на вратата и по ябълките където са хванати амортисьорите за купето и вратата на багажника и ако няма подобрение тогава мога и да напръскам стержините на амортисьорите. Спрея ще е при мен другата седмица в сряда така, че има време до тогава. След като направя всичко тогава ще пиша какво е станало и какъв е резултата.sigpic
Коментар
-
E аз нали това ще си го правя сам, а не при майстори така, че за това няма да ме скубят. А и ми излезе 20.19 лв. спрея с транспортните разходи за доставка на Еконт.kluchar написа: Преглед на мнениетоТолкова труд за нищо .Такива спреове ги има в магазините .До сега щеше да си го видял що за стока е .
Ако така смяташ да си правиш колата масторите яко ще те субят.sigpic
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар