Здравейте колеги! Имам следната ситуация, след дълъг път съединителя като го натисна не се въща до горе. Остава в най-долно положение и трябва да го натисна 1-2 пъти за да се върне в първоначалното положение(да се прибере най-горе). Поразпитах и ми казаха че е от амбреажната помпа, но те били 2, горна и долна. Въпросът ми е коя от двете помпи трябва да сменя и трябва ли да се сменят и двете еднпяременно?Автомобилът е фиат пунто 1.2 60кс 2001г (18
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със съединителя
Collapse
X
-
Може и лагера.naskobg написа:Не искам да те плаша, но скърцането обикновено е от ламелите на притискателния диск.Twitchy написа:Погледнах помпата под акумолатора, не изглеждаше да тече, но при студен двигател, при натискане на съединителя издава скърцащ звук. Като я караг 3-4км спря да скърца. Др помпа не успях да я видя.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Целият комплект съединител е сменен преди 12-13хил км. Като цяло скърцънето ми се стори да идва от помпата, която е под стойката на акумолатора.stanleyhacker написа:Може и лагера.naskobg написа:Не искам да те плаша, но скърцането обикновено е от ламелите на притискателния диск.Twitchy написа:Погледнах помпата под акумолатора, не изглеждаше да тече, но при студен двигател, при натискане на съединителя издава скърцащ звук. Като я караг 3-4км спря да скърца. Др помпа не успях да я видя.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар