Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT SEDICI проблем с хидравликата след наводнение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT SEDICI проблем с хидравликата след наводнение

    Здравейте,колата е 2006 г. 1.9 мултиджет 120 к.с. ,преди 4-5 дена при големите валежи водата почти беше покрила гумите,след 2 дни са запалили колата и е отказала хидравликата.При този фиат пак ли е с електромотор или са взели нещо от митсубиши ? Каква може да е вероятната повреда,има ли бушони и къде се намират( отпред при двигателя ли ?) В събота ще отида да я закача на диагностика да видя каква грешка е записала ,нека който е запознат да подскаже какво може да се е случило и на какъв принцип е ,тъй като и температурите бяха много ниски ,допускам ,че може и нещо да е замръзнало.Мерси!

    #2
    Колеги ,въобще не мога да я закача хидравликата,някакви предположения ? Със елм и 4-те преходника съм ,като зеления трябва да е за хидравликата ,но не я прочита.Мотора го прочита и няма записани грешки ,свети воланчето и удивителен в жълто и няма никаква хидравлика,също така свети и гасне и аербега и това ме навежда на мисълта ,че някъде има намокрена електроника.Вкарахме колата в гараж и ще затоплим да видим дали ще помогне.

    Коментар


      #3
      кола

      Виж по нета каква е хидравликата Иашм моточе на шидравликата но долу ниско Вяро подобно на Сузуки подобни на МицубишиИма само дебелите кабели и сигурно пак има сензор/датчик на волана
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Ами до колкото разгледах колата днес е с електромотор и е много ниско разположен и 100 процента е бил целия покрит във вода.В интернет търсих доста ,но нищо не успявам да намеря,даже в епер го няма този фиат.Все си мисля ,че трябва да има предпазител ,който да е изгорял, не знам също вътре няма ли бушони тази кола ?

        Коментар


          #5
          Виж в eLearn.
          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

          Коментар


            #6
            Дали е възможно от слаб акумулатор да се е получило това ? Колата запали ,но едва едва завъртя .Мисля да опитаме с друг акумулатор и никой ли не знае с какъв кабел можем да се вържем към тази хидравлика за да видим за евентуални грешки ? Elearn-a много бавно ми се тегли .

            Коментар


              #7
              valioboy написа:
              Дали е възможно от слаб акумулатор да се е получило това ? Колата запали ,но едва едва завъртя .Мисля да опитаме с друг акумулатор и никой ли не знае с какъв кабел можем да се вържем към тази хидравлика за да видим за евентуални грешки ? Elearn-a много бавно ми се тегли .
              Щом не можеш да се вържеш към хидравликата,липсва захранване,или е думнала хидравликата,или бушона,което е малко вероятно. Правенето на диагностика не е само закачане на кабела и триене на грешки.Най-добре закарайте колата в сервиз,който могат да я оправят,да не направите някоя по-голяма беля.
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #8
                кола

                Търси някой нов EPERТук го дават като на Стило ама май не е http://pekidi.com/navi?MOD_COD=189&C...DOW_ID=1Тук го дават това http://www.ebay.it/itm/SCATOLA-STERZ...07217508Ако не се свързва с диагностика не е на добре Слабия акумулатор също е проблемИма няколко на части да се продават ако не стане с разглобяване и почистване
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Ами със сигурност не е като на стило,електромотора си е отпред в коша при мотора.Колега Murry няма нужда да ми обясняваш какво е диагностика и какво не(няма да запалим колата ) ,а и затова е форума .Другото което се чудя след като аербега премигва и явно дава някаква грешка дали това не блокира хидравликата ? Модула за аербега е долу ниско на пода и може би и той е бил покрит с вода.

                  Коментар


                    #10
                    Еърбега няма нищо общо с хидравликата, там ядовете са си отделни, но всичко трябва да се записва и да излиза при диагностика.Нямам идея какво е устройството на този фиат, но щом твърдиш, че е с електромотор, а не с хидравлична рейка/помпа, както и Mury каза, щом не се връзвате, или е заминал бушон на въпросния комп или самия комп.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      С мотор е ама не като на Фиат по се доближава на Япоските коли.Едни са с две жики едни има с четири .Ако се разглоби почисти ако може деи най вече изсуши ,може и да дръгне електрониката е на високо.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Именно ,по-скоро е японско ,а не италианско.В четвъртък имаме уговорен час в сервиз и ще пиша каква е развръзката.

                        Коментар


                          #13
                          Проблема е решен,изгоряло е управлението на хидравликата(елетрониката).Майстора намери електроника и всичко със труда излезе 400 лв.

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Старте части пазите ли.
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Много пари...

                              Коментар

                              Working...
                              X