За да сложат толкова гъсто масло за ежедневно каране, обикновено причината е ниско налягане при работна температура. На изправен мотор е оправдано, ако се кара на писта, или често на магистрала с висока скорост, когато маслото загрява порядъчно.Аз бих пропуснал тази кола.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Алфа Ромео 147
Collapse
X
-
Я дифинирай какво според теб е гъсто масло?защото ако според теб 10W60 е гъсто масло, значи нищо не знаеш за маслата и техните качества. Само за протокола да кажа, че при студен мотор 10W60 не е по-гъсто от 10W40muns61 написа:За да сложат толкова гъсто масло за ежедневно каране, обикновено причината е ниско налягане при работна температура. На изправен мотор е оправдано, ако се кара на писта, или често на магистрала с висока скорост, когато маслото загрява порядъчно.Аз бих пропуснал тази кола.
Коментар
-
Бре, най-после някой да мисли!За този мотор препоръчвани масла са XW30 и XW40. Ако с такова масло свети лампата, занчи няма достатъчно налягане. Причините са много, ограмоти се сам.Предполагам, че това е основната причина за продажбата.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Ами, едва ли е основната и не, не са само те препоръчани за модела. И 10w60 го има, като алтернатива.Едит: Момчето заминава за Англия, колега няма да му трябва там, не е дясна дирекция. Колата ще му трябва до края на месеца, мисля, че ако имаше такъв проблем, щеше да бърза да се отърве от нея? Явно прекалено много ми се иска да е истина историята на колата може би за това така пиша, но все пак...muns61 написа:Бре, най-после някой да мисли!За този мотор препоръчвани масла са XW30 и XW40. Ако с такова масло свети лампата, занчи няма достатъчно налягане. Причините са много, ограмоти се сам.Предполагам, че това е основната причина за продажбата.Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Понеже си дървена глава/ казвам ти го за пореден път/ гато я вземеш задължително промии мотора и измери налягането на маслото. Ако помниш това с маслото ти го казах още като говорихме. Много ме съмнява че е затлачена или матлената помпа пее лебедова песен. И те моли да няма елипса в цилиндрите. Че миналата седмица гледах един мотор на 150 хил. уж с елипса и подобно твяткане на лампата. И пак ти казвам помисли дали ще се справяш с цените.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Мдам и аз както и другите колеги имам съмнение, че и е сложено по гъсто масло за да държи налягане, тоест ако я вземеш със сигурност най малкото трябва да свалиш катера и да видиш как са лагерите, но преди това трябва да се мерне какво налягане на маслото държи, може и маслена помпа да е тръгнала особенно ако е била "затлачена" от несмяна на масло от по-предния собственик.punto HGT
Коментар
-
Да се извиня първо на колегата, че ще му цапам темата, ама да не отварям нова. Колеги, някой мнения и впечатления от алфите 4х4?. Радвам се много на тия кросвагончета, едно в събота ми напълни душата по непочистените пътища... Са, ясно е, че е АР, цени на части, капризни окачвания...Нещо друго по тях като проблем?. Алфа фрума не е лош, ама още не мога да свикна с интерфейса, този тук си ми е по-френдли
Коментар
-
Нямаш си на идея, колко ще се ядосваш ако си вземеш точно тази кола. Или която да и бензинова алфа 147.Само като и видиш рейките, ти става ясно , за какъв ГИ иде реч.И после какво очакваш ? Нисък разход ? От бензинова италианка ? Да,да.Ще се почнат мъките с адаптации, няма да иска да пали, ще глъхне.То не са стъпкови мотори, то не са ламбда сонди, то не са простотии. Че и 8 свещи и сложили.И накрая едни пикливи атмосферни 120 коня. Я ги има, я ги няма.икономия 1,9 115 или 120вървеж 1,9 140за 1,9 150 си приготвяш пари за егр офф и дпф оффВ дизела имаш един маф и толкоз.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ясно ми е, че ГИ не е цвете и не е най-хубавия. Ако я взема сигурно нещото, което ще сменя едно от първите е изпарителя. Не очаквам нисък разход, разхода ще е като при сегашния ми фиат с обикновена газова.Сега за бензина така, а някой като иска да си купи дизел и се почва "маховик, помпа, дюза, турбина"... То човек да не знае кое е по-лошо...emzo написа:Нямаш си на идея, колко ще се ядосваш ако си вземеш точно тази кола. Или която да и бензинова алфа 147.Само като и видиш рейките, ти става ясно , за какъв ГИ иде реч.И после какво очакваш ? Нисък разход ? От бензинова италианка ? Да,да.Ще се почнат мъките с адаптации, няма да иска да пали, ще глъхне.То не са стъпкови мотори, то не са ламбда сонди, то не са простотии. Че и 8 свещи и сложили.И накрая едни пикливи атмосферни 120 коня. Я ги има, я ги няма.икономия 1,9 115 или 120вървеж 1,9 140за 1,9 150 си приготвяш пари за егр офф и дпф оффВ дизела имаш един маф и толкоз.
Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Да де и откъде това стило, че и с 2-3 врати?emzo написа:Имам отговор:маховик от 2,0тссъед от гта 3,2турбо - нов кертридж е 280лв.дюзи се намират от 60 до 160лв.И то тия неща ако купиш някой курник на 500к+ км.По-добре си вземи стило 1,8 2006+г като искаш бензинка, не ти трябва 1,6тс.
с 5 по смъртно не можеш да ме накараш да взема. И какво не ти харесва на тая освен, че ГИ е смотано?
Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар