А, той бензина щот много хубав. Два пъти вече сипвам от шел и омв - не мога да кача баира на Младост. Мойто Рено палеше от четвърт при -22 и то с не особено добра компресия на цилиндрите. Изобщо, ако не смуче отнякъде въздух, нормалния дизелов двигател си пали при минус много. Сега, с тия електроники дето са ги накачулили, знаеш ли го кво е замръзнало и не подава правилния сигнал, че да запали?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Алфа Ромео 147
Collapse
X
-
Абе гледам много народ се изказва, ама никой не е притежавал 147...Викам си, чакай и аз да се обадя, поне имам такава вече 2 години. Моето мение е , че 147 е един прекрасен съвременен и много интелигентен автомобил. Има страхотни екстри, които доставят удоволствие - например - задната чистачка като я пуснеш работи със скоростта на предните, но на два маха на предните, задната прави един. И много такива подобни. Моята е 1,6, 120 коня. Нямам никакви проблеми. Лакома е , но всеки бензинов мотор над 100коня е лаком. В града ми гори около 11,5, на дълго около 7, но съм падал и доста надолу в зависимост от карането. Тази гледам има газ, което прави разхода да не е проблем. Само за инфо -159 с 2,4 мотор автомат е по лакома, макар, че е дизел. Иска редовно обслъжване и не е проблемен. Чупи се ако не се обслужва, защото е капризен към маслото. Единствения минус е окачването, което има склонност да става шумно и да скърца и тропа, но частите вече са много евтини и реално за 300-400лв я правиш цялата. Амортисьори не разбива, стига да не е със спортни пружини. 147 е много приятна за каране, особено в града, а бензиновите не се чуват как работят по светофарите, ако всичко им е наред.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Аз имам 147 от повече от 3 години. Дизел, 115 к.с. Върви доволно. Окачването вярно, че почва да поскърцва по някое време, но нищо сериозно. Като я купих смених долни и горни предни носачи и оттогава нямам проблеми, само едни втулки сменях отпред преди месец. Карам 80% градско.Като купува такава кола, човек трябва да седне вътре, да я покара и да прецени дали му лепне на душата. Ако не стане химията, си взема Голф.Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
Благодаря на теб и на колегата chandler.Говорих днес с момчето, младо момче на 24 години. Колата я има от две години, като наистина ми каза, че като я е взел е имало проблем с маслото, като е на едно място светвала лампата, по съвет на майстора му от тогава я кара с 10w60 и няма проблеми. Сменил е 3 от 4рите носача, като на другия е сменил тампоните. Колата има каско и е като нова, боята кусурът й е, че докато е съхнела е паднала една капка и се е разтекла на лака и стои като зацапано. Сменял е, вариатор, дебитомер, свещи, масло преди 800км ми каза. Проверявал я е и уж била на реални (поне той така ми казва и вика, че и така на него са му казвали). Проблеми с мотора не е имал. Газовата е симгаз ли какво ми каза и като ми каза колко гори наистина е като фиата ми с обикновената, но не е проблем. Колата е с хубав ксенон на късите. Салона е много запазен. Сменял е тампони на стабилизиращата щанга. Общо взето го питах какъв проблем прави мотора ако не е с хубаво масло и ми каза, че лагерите заминавали. Общо взето всичко изглежда прекалено хубаво за да е истинаYavor написа:Абе гледам много народ се изказва, ама никой не е притежавал 147...Викам си, чакай и аз да се обадя, поне имам такава вече 2 години. Моето мение е , че 147 е един прекрасен съвременен и много интелигентен автомобил. Има страхотни екстри, които доставят удоволствие - например - задната чистачка като я пуснеш работи със скоростта на предните, но на два маха на предните, задната прави един. И много такива подобни. Моята е 1,6, 120 коня. Нямам никакви проблеми. Лакома е , но всеки бензинов мотор над 100коня е лаком. В града ми гори около 11,5, на дълго около 7, но съм падал и доста надолу в зависимост от карането. Тази гледам има газ, което прави разхода да не е проблем. Само за инфо -159 с 2,4 мотор автомат е по лакома, макар, че е дизел. Иска редовно обслъжване и не е проблемен. Чупи се ако не се обслужва, защото е капризен към маслото. Единствения минус е окачването, което има склонност да става шумно и да скърца и тропа, но частите вече са много евтини и реално за 300-400лв я правиш цялата. Амортисьори не разбива, стига да не е със спортни пружини. 147 е много приятна за каране, особено в града, а бензиновите не се чуват как работят по светофарите, ако всичко им е наред.
Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Това, доколкото разбрах е било още, когато я е купил. След като е сменил маслото не е имал подобен проблем. Той щом и вариатора е сменил, значи е сменил скъпите работи
Типо 1.4i.e. ex again
Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
-
Колега...изказваш се неподготвенmuns61 написа:Това с маслото 10W60 не ми харесва...
Типо 1.4i.e. ex again
Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
-
Момчето каза, че веднъж го е сменил на 4000км маслото, а иначе на 7-8, което мисля, че е нормално. Каза ми, че колата не я е взел да я прави бегачка и си я кара спокойно, колко ме е излъгал не знам. Друг е въпроса, че аз няма да я карам толкова спокойноiee написа:Колега...изказваш се неподготвенmuns61 написа:Това с маслото 10W60 не ми харесва...
дали ще устиска да влиза в обороти?
Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Чак 10W60 е твърде скъпо, 10W40 си е по спецификация, макар че последни веме чувам кофти неща за Селения 20к с каквато се карат тези. Ако наистина скеня маслото толкова често, може и да има някакъв яд, затова и почва да ку святка лампата като му падне вискозитета... В най лошия случай се отваря маторя и се търси проблем. Чак толкова скъпо и страшно не е. Като е ниска цената, си мисля, че може да се рискува, а ако се рпави - поне после знаеш че е направена. Вярно - важно е и кой ще я прави.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Ами не, имал е проблем като я е взел след това вече 4-5 смрни само с 10w60 ине е имал проблеми, а това на 4000 е да направи промивка, а ако имаш предвид че 8000са малко там ме знам.Yavor написа:Чак 10W60 е твърде скъпо, 10W40 си е по спецификация, макар че последни веме чувам кофти неща за Селения 20к с каквато се карат тези. Ако наистина скеня маслото толкова често, може и да има някакъв яд, затова и почва да ку святка лампата като му падне вискозитета... В най лошия случай се отваря маторя и се търси проблем. Чак толкова скъпо и страшно не е. Като е ниска цената, си мисля, че може да се рискува, а ако се рпави - поне после знаеш че е направена. Вярно - важно е и кой ще я прави.Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
При положение че Т.Спарковете като железа са едни и същи, а дали е 147 или 156 разликата е само в интериора, имам от 10 години 2.0........като взех колата профилактично смених лагери и сегменти......Навъртях и над 260 хиляди.....на газ......маслото на 8к вън......два пъти лъхна гарнитура щото първия път едно врабче ми спука радиатора, втория път сам си го пукнах.....и в двата пъти дори не шлайфах главата, само нова гарнитура и така......Взех си още една 156ца с същия двигател, че да и поразредя малко километража на първата.......Скоро кола дето да е след 2009 - 2012 година няма да си взема.........Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар