Здравейте колеги, карам фиат браво 1.6 1998. Колата вървеше перфектно до вчера. Паркирам на тротоар пред един блок и колата ми угасна. Тръгвам веднага след това да паля, давам на контакт, махам имобилайзера, въртя на 3та степен да запали и всичко угасна. Нито върти стартер нито нищо, всичко по таблото угасва след като завъртя ключа. Моля ако някой знае или е изпитвал същият проблем да сподели, трябва ли да се стига до сервиз или е нещо дребно и може да се оправи пред блока.. Акомулатора е нов, най-вероятно е нещо по жичките или .. и аз не знам ..П.С. на бутане пали лесно. (така и се прибрах).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на ток
Collapse
X
-
Колега пробвах с едно приятелче да ми даде ток с кабели за да запаля, не стана, не мисля че от там идва проблема, а може и да бъркам.curko написа:Той може да е нов, ама трябва да се провери. Симптомите са като при моите смени на акумулатори...3-ти път сменям акумулатори, все по този начин си заминават. Намери някой познат да размените акумулаторите за проба.
Коментар
-
. То и аз опитах с кабели последния път, не стана. Смених акумулатора и запали. На кабели трябва да чакаш повечко време.reiknal написа:Колега пробвах с едно приятелче да ми даде ток с кабели за да запаля, не стана, не мисля че от там идва проблема, а може и да бъркам.curko написа:Той може да е нов, ама трябва да се провери. Симптомите са като при моите смени на акумулатори...3-ти път сменям акумулатори, все по този начин си заминават. Намери някой познат да размените акумулаторите за проба.
Коментар
-
Ако е датчик КВ и да я теглят и да я бутат няма да запали.Възможни проблеми ( Запекал стартер и за това ти кляка акумулатора, хлабави връзки по ЕЛ и избушил акумулатор.) За това тръгни с проба с друг...S_BANKOV написа:Масатй на купето и на мотора. Дйтчикй нй коляновия вал.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
Реклама
Collapse



Коментар