mk2 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Искам да купя Punto 1.8 HGT, търся мнения
Collapse
X
-
Имам съсед с Гранде Пунто 1.4 16V 95 hp (предполагам, че моторите са идентични). Човека е доволен от двигателя като цяло. Много е тих, пъргав е, но не е много икономичен (малко над 10 литра бензин на 100 км в София).mk2 написа:Какво мислите за спортинг изпълнението 2004г и нагоре бензиновия мотор 1.4 16V 95hp. ?1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
За разхода тоя мотор 1.8 130 коня на купето навремето го карах на бензин само и София и около София 100 километра от които 50/50 градско извънградско, като извънградското почти винаги е било с ръчкане и скорост над 110-120 на 3 та... среден разход 10/100Пунтото сега със същия мотор само че съм с ГИ дава 11-13 /100 газ на същия маршрут. Спортинга само че старото пунто мк1 1.2 86 коня на бензин даваше 8/100 карах го и него на газ и то даваше 9-11 /100 Това всичко на един и същ маршрут и с еднотипно бързо каране 1.4 95 коня пунтото единственното което ще спечелиш е че е по- новата серия и би трябвало да е по- запазено ако не е ръчкано нещо. Ако разхода ти е проблем варианта е да се гледа кола 60-70 коня, да знаеш че не върви и да си караш кротко, защото иначе ако тръгнеш някакви междинни варианти да гледаш хем ще ти харчи почти колкото по- големия мотор, хем пак няма да върви баш...
Коментар
-
Имал съм Делта 2 HPE с този двигател (183.А.1000) Гореше бензин на дълъг път 6.5, градско до и под 10.С газов инжекцион на дълго гореше 9, градско стигаше до 12.Но имай предвид, че делтата е с 200 кила по-тежка от Пунтото, тъй че би трябвало в най-лошия случай разходът да е същия или по-надолу.mk2 написа:Другото което е ми казаха че колата горяла 13-14 бензин с нормално каране... което на мен не ми се вярва...
Коментар
-
Ами... кво да ти кажа...ЕГН.Карам като пенсионер вече, кво да направя.Кромата никога не е стигала 4000 оборота досегаemzo написа:10 градско ,с каране до 2000рпм
Икономична бензинова италианка - няма.
Без майтап.Тия светофарните гонки не са ми по вкуса, а и са си опасни.Пък с големи скорости и ускорения няма кой да впечатлявам.То всяка кола, ако ти я дадат в твойте ръце, ще стигне 20/100 среден разход, знам те аз тебе
Коментар
-
Е... нормално е да се интересуваш как се държи модела, защото има някои "бардаци", които още от фабриката си излизат с потенциални проблеми.sportakus написа:Защо винаги като тръгне Българина да купува кола се почва, колко харчи, какви са слабите места и тем подобни???? Хем искаме да е мощна, хем да не харчи, няма такава екстра колега, и когато колата е на старо винаги ще има някъкви проблеми това е.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Е как бе ти не знаеш ли е се регулира луфта на хидравличните повдигачиdidich написа:Питай за какво точно иде реч и го споделиmk2 написа:Това с валовете го чух снощи и ми се стори пълна глупост... но все пак исках да ви попитам

. Колега, мотора е хубав, има проблем с вариатора и капака на клапаните, иска си хубаво масло и редовна смяна и промивка. частите са евтини. А аз лично да 200 000км. на моя мотор един път съм му вадил валове и то не за реглаж или нещо подобно а просото ги замених с други от мерак. А инае колегата дето изрази мнение че возела като каруца, ами не е прав аз бих го нарекъл "лагерница"
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Здравейте приятели, днес ходих на оглед на въпросния автомобил в Сливен... е нещата не изглеждаха толкова розови както на снимките...ще ви споделя какво видях... Предната броня беше леко пукната от едната страна явно е имало някакъв лек удар. Отзад крайното гарненце беше заваряно доста и не беше монтирано като хората клатушкаше се доста. Тунинг стоповете на живо бяха ужасяващи изобщо не ми допаднаха и сякаш тези стопове не бяха предназначени за тази кола... изобщо не лягаха добре и в страни от тях имаше доста големи фуги. Окачването според мен беше добро, беше стегната имаше червени пружини. Джантите бяха също в много добро състояние заедно с гумите... Вътре салона като цяло беше добре, имаше много леки драскотини което е нормално... И така запалихме колата вдигнахме капака и въпросното тракане го имаше и според мен не тракаше леко, а доста незнам дали е било от вариатора... странното беше, че тракаше доста на моменти се оправяше... мотора беше доста мръсен нищо общо със снимката, нещата които бяха боядисвани бяха отвратително боядисани не, че е проблем за колата но беше доста циганско изпълнение... това си е лично мое мнение... Колата поработи доста загря, след което я изгасихме, опитахме да я запалим пак, НО не запали мисля, че акумолатора беше заминал. Въпросната червена лампа с формата на волан на таблото светеше... Продавача беше доста надут и искаше да направи някакъв минимален коментар на цената... незнам за тази цена очаквах да е в пъти по-добро състоянието на колата... И така общо взето тези неща ме отдръпнаха. Иначе колата има много агресивна визия...HGT 1.8
Коментар
-
Ако си решил да даваш толко пари за HGT, според мен търси нещо по ново като година, ето един пример http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...2&slink=ba8nb3 , това мисля, че е с климатроник.Ако не се въоръжаваш с търпение и твойта кола ще се появи в някой определен момент.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар