Здравейте, колеги,Пак се появи някакъв проблем с колата. От както я взех всеки месец нещо правя по нея. Както и да е, та проблема, който се прояви от вчера, се състои в следното:Като вдигне определени градуси (1/4 от скалата) двигателя почва да глъхне през определен интервал, все едно приритва, придърпва, притреперва, нещо такова и като че ли е по различен в този момент звука на двигателя, и в ниски обороти (към 1000-1100) при потегляне леко на първа или при движение на втора се получава придърпване за момент, точно в интервалите когато заглъхва двигателя. Покарах малко така вчера и се оправи. Днес сутринта докато загрее пак до около тези градуси нямаше проблем и после пак се появи. Интересно е, че като отворих капака перката въртеше, при положение че не е загряла колата и не е пуснат климатика, и също при двигателя миришеше на изгорели газове и дори се виждаше пушек да излиза от долу близо до дясната гума.Ще я карам на майстор, но все пак, ако някой има идея какво може да е, моля да каже.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем Fiat Croma?
Collapse
X
-
Ако не се лъжа 1.9 16V е дизелов двигател. Ама той колегата никъде не е споменал какво точно кара...DRIVER1 написа:Възможно е датчика за температурата на охлаждащата течност да не дава коректна информация.Ако запалителната уредба е микропроцесорна контролера взима информация от датчика колко е загрял двигателя и определя ъгъла на изпреварване на запалването.Ако подава много късно искра горивната смес не изгаря напълно и от там идва намалената мощност и миризма на неизгорял бензин.На диагностика трябва да покаже дали се записва грешка.Термометъра какво показва?1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Ами не, колега, не знам как се прави теста. За колегата Punto_II_HGT, да дизел е колата 1.9 jtd, същата от подписа ми е затова не съм споменал каква е точно.Интересно е, че и разхода ми се струва доста голям - 12.4 ми дава по борд, вярно че след като нулирах съм карал само градско в задръстванията сутрин и вечер, но пак.DRIVER1 написа:Провери дюзите какво количество гориво връщат. Дава добра представа за работата на дюзите. Възможно е от тях да се получава проблема. Предполагам, че знаеш как се прави теста.Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...?t=38251Тук подробно е описно как се прави.Дюзата, която връща най-много гориво е проблемната.
Коментар
-
Re: Проблем Fiat Croma?
Сега не се чуди, ами закачи колата на диагностика и да видиш каква грешка ще изпише, но по думите ти ме насочва към някой датчик на Хол вътре в СК, който най вероятно е заминал. - Ама дано да грешаvaltera_ написа:Здравейте, колеги,Пак се появи някакъв проблем с колата. От както я взех всеки месец нещо правя по нея. Както и да е, та проблема, който се прояви от вчера, се състои в следното:Като вдигне определени градуси (1/4 от скалата) двигателя почва да глъхне през определен интервал, все едно приритва, придърпва, притреперва, нещо такова и като че ли е по различен в този момент звука на двигателя, и в ниски обороти (към 1000-1100) при потегляне леко на първа или при движение на втора се получава придърпване за момент, точно в интервалите когато заглъхва двигателя. Покарах малко така вчера и се оправи. Днес сутринта докато загрее пак до около тези градуси нямаше проблем и после пак се появи. Интересно е, че като отворих капака перката въртеше, при положение че не е загряла колата и не е пуснат климатика, и също при двигателя миришеше на изгорели газове и дори се виждаше пушек да излиза от долу близо до дясната гума.Ще я карам на майстор, но все пак, ако някой има идея какво може да е, моля да каже.Поздрави
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Проблем Fiat Croma?
Ще я карам на диагностика, въпреки че като премахнаха преди няколко седмици "пеперудите" и ЕГР, след това диагностика си правиха пак и ако имаше нещо би трябвало да се покаже, но знам ли може в последствие да се появил проблем.Вчера вечерта и днес сутринта обаче не го усетих този проблем. Може би малко, но може и да си втълпявам вече. А дали може да е от лошо гориво, но се съмнявам.Благодаря на всички за съветите все пак, ще видя какво ще излезе.S_BANKOV написа:Сега не се чуди, ами закачи колата на диагностика и да видиш каква грешка ще изпише, но по думите ти ме насочва към някой датчик на Хол вътре в СК, който най вероятно е заминал. - Ама дано да грешаvaltera_ написа:Здравейте, колеги,Пак се появи някакъв проблем с колата. От както я взех всеки месец нещо правя по нея. Както и да е, та проблема, който се прояви от вчера, се състои в следното:Като вдигне определени градуси (1/4 от скалата) двигателя почва да глъхне през определен интервал, все едно приритва, придърпва, притреперва, нещо такова и като че ли е по различен в този момент звука на двигателя, и в ниски обороти (към 1000-1100) при потегляне леко на първа или при движение на втора се получава придърпване за момент, точно в интервалите когато заглъхва двигателя. Покарах малко така вчера и се оправи. Днес сутринта докато загрее пак до около тези градуси нямаше проблем и после пак се появи. Интересно е, че като отворих капака перката въртеше, при положение че не е загряла колата и не е пуснат климатика, и също при двигателя миришеше на изгорели газове и дори се виждаше пушек да излиза от долу близо до дясната гума.Ще я карам на майстор, но все пак, ако някой има идея какво може да е, моля да каже.Поздрави
Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
Влияние оказва температурата, затова и проблема се проявява по слабо, проверете СК не Двигателя. Не знам дали диагностичните букси са едни и същи или са различни. Брах ядове с идентиен проблем с едно мондео и нещата се оказаха точно индукционен датчик в СК, чиито смяна струваше една шапка пари не заради датчика а заради сваляне на кутията.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ок, колега, ще ги насоча майсторите да проверят и СК. БлагодаряS_BANKOV написа:Влияние оказва температурата, затова и проблема се проявява по слабо, проверете СК не Двигателя. Не знам дали диагностичните букси са едни и същи или са различни. Брах ядове с идентиен проблем с едно мондео и нещата се оказаха точно индукционен датчик в СК, чиито смяна струваше една шапка пари не заради датчика а заради сваляне на кутията.Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
Прав си, колега, с ръчна скоростна кутия е колата. Да ви кажа честно и аз си мислех какъв може да е този датчик в ръчна скоростна кутия, но знам ли вече какво слагат в тия коли, и си викам може и да има.OpenGL написа:Колегата, пуснал темата почти 100% кара Croma с ръчна скоростна кутия, но упорито го убеждават, че има проблем с "някой датчик на Хол вътре в СК"....Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар