stilo_new написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Скоростен лост Стило 1.6 се движи напред-назад сам - РЕШЕН
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Точно той... Купих оригинален иначе имаше и някакви други, които бяха по-евтини...stilo_new написа:Това за тампона, който се намира под акумулаторната кутия ли става въпрос?Predatorsi написа:Тампонът на скоростната кутия го купувах към 150-то лева...И то с отстъпките...И още 30-на кинта за смяна...Така че не е евтин...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
 Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
 EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Благодаря за инфо-то. То сигурно аз няма да слагам оригинален. Като сменях този в средата, под скоростният лост, майсторът като звъня да поръчва по магазините, излезе някакъв марка Febi, уж немски. Ама едва ли е оригинален.Predatorsi написа:Точно той... Купих оригинален иначе имаше и някакви други, които бяха по-евтини...stilo_new написа:Това за тампона, който се намира под акумулаторната кутия ли става въпрос?Predatorsi написа:Тампонът на скоростната кутия го купувах към 150-то лева...И то с отстъпките...И още 30-на кинта за смяна...Така че не е евтин...
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 На моя си пишеше че е оригинална част за първоначално вграждане... Ама дали е така един господ знае...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
 Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
 EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Да си възобновя малко темата. Сменени са тампонът в средата отдолу, както и този на двигателя, вдясно, под разширителният съд на антифриза.
 Но скоростният лост продължава да си има този ход, даже стана и по-голям. Отделно това вибрациите на двигателя се предават по цялото купе, волана, всичко.
 Явно проблемите идват от третия тампон, под кутията на АБ. Дано да няма и друг де....
 Въпросът е че не мога да намеря въпросният тампон. Никъде го нямат. Давали са ми отговор, "тука има някакъв, трябва да стане", които не ме задоволяват. Искам да е някой, който наистина си е оригинален и е точно за там.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 В интерес на истината не съм се вглеждал в лоста... Утре ще пробвам, но мисля че няма талъв ход при мен... Дори и да има ще е много малък, за да му обърна внимание...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
 Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
 EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Имаш ли някакъв шум от скоростите? Намери двама приятели, който да клатят леко колата напред-назад, докато е на скорост, а ти гледай, избирача, там където се закачат жилата, мърда ли. След това, нека някой, за който си сигурен в способностите му, леко на полусъединител да напъва без газ напред-назад и изредете всички скорости, а ти пак гледай избирача. Ако мърда, вероятно някой лагер е тръгнал. Но все пак потърси и професионално мнение, преди да предприемаш нещо.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
 Фиат Крома 1,9 2009г.
 Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Шум в скоростите няма.
 Движението на скоростният лост е САМО на първа и пета предавка. Със сигурност го установих.
 За тези опити, не съм сигурен дали ще се справим, защото не знам къде точно се намира този "избирач".... Някъде до двете щангички ли?
 Явно, наистина ще трябва да търся някой специалист, защото на майсторите на които съм споменал до сега за този проблем са доста учудени и си нямат представа от какво може да е? Мислихме, че е от тампоните. Но всички са сменени с нови, но ефект нямаше.
 За тръгнал лагер в Скоростната кутия ли говориш? Предполагам, че да започне да се ремонтира това, няма да е приятно от към време и финанси..
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 При теб трябва да е с жила, смисъла на жилата е точно да обират леките движения и вибрации на ДВГ. Избирача е на самата скоростна кутия, точно където се закачат жилата. По принцип, избирача /подвижните части/ не трябва да мърда, при условията които съм описал, защото валовете, вътре в кутията, трябва да се движат само около оста си. Но, ако има тръгнали лагери, вала започва да играе аксиално и радиално и тогава тези луфтове се пренасят на избирача и вътре на лоста. Малко набързо го описах, но се надявам си ме разбрал.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
 Фиат Крома 1,9 2009г.
 Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 Понеже нямам и грес, каква трябва да е и от къде се купува? Имам някаква стара, молибденова, ама тя май е за хвърляне вече.
 Понеже нямам и грес, каква трябва да е и от къде се купува? Имам някаква стара, молибденова, ама тя май е за хвърляне вече. 
							
						
Коментар