Тампоните са общо три
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скоростен лост Стило 1.6 се движи напред-назад сам - РЕШЕН
Collapse
X
-
абе принципно може ама е нещо като опреция за махане на сливици през @ну$@. Свали си АБ и стойката и маркирай къде точно са били болтовете в жлебовете.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги, появи се проблем, който лично за мен е странен,защото при Типо-то никога не се е случвало. Като станаха минусови температурите, след като колата е стояла повече, скоростният лост много трудно се место. Както си е включен на първа, много трудно го издърпвам на свободна за да запаля. После и другите скорости влизат и излизат много трудно, но това трае кратко. Като поработи 2-3 мин и всичко се оправя и се включват и изключват нормално.
Коментар
-
Защото замръзват и като ги раздвижиш и се затопли коша се оправят.Вземи грес и ги намажи, отгоре върху скоростната кутия е проблемната област, има едни гумени маншончета, които най-вероятно са скъсани."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Благодаря колега. Ще пробвам, дали ще мога да видя къде са точно, за да достигна до тях. А за тази манщончета, ще търся майстор да ги сменя.M5kov написа:Защото замръзват и като ги раздвижиш и се затопли коша се оправят.Вземи грес и ги намажи, отгоре върху скоростната кутия е проблемната област, има едни гумени маншончета, които най-вероятно са скъсани.
Коментар
-
На моето Пунто имах такъв проблем, обаче след супер обилно пръскане вътре в кожуха на жилата с нещо като WD40 първо, и после пак супер обилно намазване с хубава грес и вече трета година нямам проблеми, по едно време бях решил да махна стойката на акумулатора да видя имали още грес по жилата, ама след като не замръзва, значи няма проблем...stilo_new написа:Благодаря колега. Ще пробвам, дали ще мога да видя къде са точно, за да достигна до тях. А за тази манщончета, ще търся майстор да ги сменя.M5kov написа:Защото замръзват и като ги раздвижиш и се затопли коша се оправят.Вземи грес и ги намажи, отгоре върху скоростната кутия е проблемната област, има едни гумени маншончета, които най-вероятно са скъсани.
п.с. Трябва ти втори човек с теб за тази процедура, единия мести лоста във всички посоки, а другия пръска и после маже с грес.
Коментар
-
Тампонът на скоростната кутия го купувах към 150-то лева...И то с отстъпките...И още 30-на кинта за смяна...Така че не е евтин...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Преди малко погледнах и ги видях тези манщончета. Само две обаче видях и двете бяха скъсани. предполагам трябва да са повече? Засега няма да мога да я извърша тази процедура с мазането, защото няма втори човек в момента. Дано не падат под нулата температурите.todorakiggg написа:п.с. Трябва ти втори човек с теб за тази процедура, единия мести лоста във всички посоки, а другия пръска и после маже с грес.stilo_new написа:Благодаря колега. Ще пробвам, дали ще мога да видя къде са точно, за да достигна до тях. А за тази манщончета, ще търся майстор да ги сменя.M5kov написа:Защото замръзват и като ги раздвижиш и се затопли коша се оправят.Вземи грес и ги намажи, отгоре върху скоростната кутия е проблемната област, има едни гумени маншончета, които най-вероятно са скъсани.
Понеже нямам и грес, каква трябва да е и от къде се купува? Имам някаква стара, молибденова, ама тя май е за хвърляне вече.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар