Колеги преди около месец ми изби тапата на блока , зад ангренажния ремък коята е , имаше дупка и за по малко от минута изтичаше всичко . Отидох на майстор и купих въпросната тапа / капачка за 4 лв . , а майстора ми взе 40 лв . труд само защото свали капака на ремъка , докато изпуша 2 цигари , според мен цената е безбожна . Сега от онзи ден гледам ми прекапва , но този път нещата са по трудни , защото капе тапата на 3-ия цилиндър ( Пунто ) зад колекторните тръби които са , та въпроса ми е , няякой може ли да ми даде съвет какво да направя ...... да я извадя и да сложа нова , но не знам какво лепило да сложа по края й , както ( кожудера ) ми сложи нна първата тапа , а пък и мястото е трудно достъпно , а не ми се дават пак 50 лв . за една тапичка . Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем . Благодаря ви прредварително за помощта !Допълнено заглавие.Прочети правилата на форума!Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да сменя тапа на блока на Пунтото?
Collapse
X
-
Re: Тапа на блока
Ами ако караш с вода тъй става и аз сменям тапи като тебе но сам . Виктор Реинз черен силикон 15 лева му е тубичката и си зимаш въпросната тапа. Преди тва разкачаш колектора и всичко около него което ще ти пречи. Земаш си хубава дълга дебела отверка с чук. И мелваш старата тапа в ляво или дясно един от двата края да хлътне на вътре , другия и край ше са покаже на вън и с клещи я измъкваш. Намазваш ръба на новата с силикона леко. И я набиваш... Малко кофти са ама с повече мерак и МАМАТА влизат ! Тея от пред и от зад на блока са малки тапи (от към смукателните и изпускателните колектори), тая от страни до ремъка къде са ти я сменяли са сменя по лесно и по голяма като размер. Най-гадната е от към скоростната кутия пак такава голяма е както при ремъка. Проблема е ,че трябва са свали скорстната кутия което като цена е 100 лева :D ... 20 и няколко мм ти е тапата . Не помня точно колко бяха като размер ,като цена по 1.50 -2 лева са. Избии старата и я измери с шублер.Павлин_Хаджиев написа:Колеги преди около месец ми изби тапата на блока , зад ангренажния ремък коята е , имаше дупка и за по малко от минута изтичаше всичко . Отидох на майстор и купих въпросната тапа / капачка за 4 лв . , а майстора ми взе 40 лв . труд само защото свали капака на ремъка , докато изпуша 2 цигари , според мен цената е безбожна . Сега от онзи ден гледам ми прекапва , но този път нещата са по трудни , защото капе тапата на 3-ия цилиндър ( Пунто ) зад колекторните тръби които са , та въпроса ми е , няякой може ли да ми даде съвет какво да направя ...... да я извадя и да сложа нова , но не знам какво лепило да сложа по края й , както ( кожудера ) ми сложи нна първата тапа , а пък и мястото е трудно достъпно , а не ми се дават пак 50 лв . за една тапичка . Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем . Благодаря ви прредварително за помощта !>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Ми ако искаш да те изненада на път успех. Том щом е тръгнало от ръжда няма да спре някой ги заваряватПавлин_Хаджиев написа:А при външно мазане , върху и около старата тапа няма ли да се получи , щом втвърдява този силикон ...
Иначе някво лепило за метал ама ... Нямаш уред които да ти казва , че нямаш охладителна течност , не дай си боже да ти текне на път само ще видиш ,че температурата се покачва.Ако видиш щот аз не видях осетих с малко късно. Бях карал около 4-5 км с теч гледам рязко скочила стрелката нагоре. Веднага огасих нямаше поражения изкривяване на глава или стопяване на гарнитурата ... Смени си тапата.И започни да караш с антифриз. От водата тапите ръждясват. Аз карах с вода щото ми губеше и се доливах , губеше ми от спуканото радяторче на парното , накрая го смених... Като свалих цялото табло
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
:D Аз ще я сменя , ей сега проверих по магазините за това лепило Виктор , предложиха ми го ........ но предложиха и алтернативи на същото ниво на тройно по - малка цена , които се ползват за същата цел . Най - голям дерт ми е как ще разглобявам колекторните тръби , понеже сигурно гайките не са пипани от завода и не зная , дали ще мога да ги развия , да не да скъсам някой болт . . . И отделно , ако ги развия висват ли с гърнето или под мотора има нещо , което и там ги държи
Коментар
-
Средното и краиното гърне имат тампони ... всчико ще увисне на тях преди меката връзка мисля ,че може да откачиш колектора ... Има да червен силикон по 5 лева. Черния и червение силикон се ползват за оплатнение место гарнитура. Не са точно лепило като течния метал които ти е препоръчал колегата .Кой както си прецени. То не трябва много ако ме питаш и изобщо не трябва ама за всеки случай са слага силикон... Иначе кихаш 50 лефа за мамата ... (место да си пречукваш пръстите)Павлин_Хаджиев написа::D Аз ще я сменя , ей сега проверих по магазините за това лепило Виктор , предложиха ми го ........ но предложиха и алтернативи на същото ниво на тройно по - малка цена , които се ползват за същата цел . Най - голям дерт ми е как ще разглобявам колекторните тръби , понеже сигурно гайките не са пипани от завода и не зная , дали ще мога да ги развия , да не да скъсам някой болт . . . И отделно , ако ги развия висват ли с гърнето или под мотора има нещо , което и там ги държи
и мастора ша я смени или си намериш друг мастор за по малко да ти я смени. Като питаш за цената предварително и обесняваш коя тапа точно.
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Такаа , колеги , всичко е направено , свалих колекторните тръби , тапата излезе трудно , намазах новата , но тя влезе адски трудно , 30 мм . е тапата , но понеже силикона дават пълно стягане след 24 часа , че ще чакам да утре , ще налея антифриз и дано съм успях . Голяма пречка бе тръбата , която излиза от водната помпа , а тапата е точно зад над и заради нея нямах добра амплитуда за набиване , но внимавах за тази тръба , после сложих и на нея силикон на снадката с водната помпа за всеки случай да оплатнения ии живот и здраве утре като налея антифриз да завърти ще си покаже какво съм направил .
Коментар
-
Никаф дерт нямаПавлин_Хаджиев написа:Дай боже , че ми е голям деерт ..
аз не чакам наливам веднага и паля То така или иначе като загрее метала се разширява па и силикона ше исъхне по бързо. Пълни и педала в пода на газта
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
:D Мен така ми са спука едната тапа , то и е било времето де, ама изрязах я 2-3 пати до 8000 оборота и протека и са разпуши :DПавлин_Хаджиев написа:Викам , ако не е изсъхнало добре , да не избие тапата от налягането>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар