Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да сменя тапа на блока на Пунтото?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да сменя тапа на блока на Пунтото?

    Колеги преди около месец ми изби тапата на блока , зад ангренажния ремък коята е , имаше дупка и за по малко от минута изтичаше всичко . Отидох на майстор и купих въпросната тапа / капачка за 4 лв . , а майстора ми взе 40 лв . труд само защото свали капака на ремъка , докато изпуша 2 цигари , според мен цената е безбожна . Сега от онзи ден гледам ми прекапва , но този път нещата са по трудни , защото капе тапата на 3-ия цилиндър ( Пунто ) зад колекторните тръби които са , та въпроса ми е , няякой може ли да ми даде съвет какво да направя ...... да я извадя и да сложа нова , но не знам какво лепило да сложа по края й , както ( кожудера ) ми сложи нна първата тапа , а пък и мястото е трудно достъпно , а не ми се дават пак 50 лв . за една тапичка . Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем . Благодаря ви прредварително за помощта !Допълнено заглавие.Прочети правилата на форума!Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Re: Тапа на блока

    Павлин_Хаджиев написа:
    Колеги преди около месец ми изби тапата на блока , зад ангренажния ремък коята е , имаше дупка и за по малко от минута изтичаше всичко . Отидох на майстор и купих въпросната тапа / капачка за 4 лв . , а майстора ми взе 40 лв . труд само защото свали капака на ремъка , докато изпуша 2 цигари , според мен цената е безбожна . Сега от онзи ден гледам ми прекапва , но този път нещата са по трудни , защото капе тапата на 3-ия цилиндър ( Пунто ) зад колекторните тръби които са , та въпроса ми е , няякой може ли да ми даде съвет какво да направя ...... да я извадя и да сложа нова , но не знам какво лепило да сложа по края й , както ( кожудера ) ми сложи нна първата тапа , а пък и мястото е трудно достъпно , а не ми се дават пак 50 лв . за една тапичка . Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем . Благодаря ви прредварително за помощта !
    Ами ако караш с вода тъй става и аз сменям тапи като тебе но сам . Виктор Реинз черен силикон 15 лева му е тубичката и си зимаш въпросната тапа. Преди тва разкачаш колектора и всичко около него което ще ти пречи. Земаш си хубава дълга дебела отверка с чук. И мелваш старата тапа в ляво или дясно един от двата края да хлътне на вътре , другия и край ше са покаже на вън и с клещи я измъкваш. Намазваш ръба на новата с силикона леко. И я набиваш... Малко кофти са ама с повече мерак и МАМАТА влизат ! Тея от пред и от зад на блока са малки тапи (от към смукателните и изпускателните колектори), тая от страни до ремъка къде са ти я сменяли са сменя по лесно и по голяма като размер. Най-гадната е от към скоростната кутия пак такава голяма е както при ремъка. Проблема е ,че трябва са свали скорстната кутия което като цена е 100 лева :D ... 20 и няколко мм ти е тапата . Не помня точно колко бяха като размер ,като цена по 1.50 -2 лева са. Избии старата и я измери с шублер.
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      А при външно мазане , върху и около старата тапа няма ли да се получи , щом втвърдява този силикон ...

      Коментар


        #4
        аз съм пълнил такава тапа на ренцето беше се пукнала в средата, но диаметъра и беше малък около сант -сант и половина.Течно лепило тип течен метал така си отиде в надин
        Fiat Marea 2.4 JTD+
        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
        Renault 19/1.7mi/ - crash

        Коментар


          #5
          Павлин_Хаджиев написа:
          А при външно мазане , върху и около старата тапа няма ли да се получи , щом втвърдява този силикон ...
          Ми ако искаш да те изненада на път успех. Том щом е тръгнало от ръжда няма да спре някой ги заваряват Иначе някво лепило за метал ама ... Нямаш уред които да ти казва , че нямаш охладителна течност , не дай си боже да ти текне на път само ще видиш ,че температурата се покачва.Ако видиш щот аз не видях осетих с малко късно. Бях карал около 4-5 км с теч гледам рязко скочила стрелката нагоре. Веднага огасих нямаше поражения изкривяване на глава или стопяване на гарнитурата ... Смени си тапата.И започни да караш с антифриз. От водата тапите ръждясват. Аз карах с вода щото ми губеше и се доливах , губеше ми от спуканото радяторче на парното , накрая го смених... Като свалих цялото табло
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            :D Аз ще я сменя , ей сега проверих по магазините за това лепило Виктор , предложиха ми го ........ но предложиха и алтернативи на същото ниво на тройно по - малка цена , които се ползват за същата цел . Най - голям дерт ми е как ще разглобявам колекторните тръби , понеже сигурно гайките не са пипани от завода и не зная , дали ще мога да ги развия , да не да скъсам някой болт . . . И отделно , ако ги развия висват ли с гърнето или под мотора има нещо , което и там ги държи

            Коментар


              #7
              Павлин_Хаджиев написа:
              :D Аз ще я сменя , ей сега проверих по магазините за това лепило Виктор , предложиха ми го ........ но предложиха и алтернативи на същото ниво на тройно по - малка цена , които се ползват за същата цел . Най - голям дерт ми е как ще разглобявам колекторните тръби , понеже сигурно гайките не са пипани от завода и не зная , дали ще мога да ги развия , да не да скъсам някой болт . . . И отделно , ако ги развия висват ли с гърнето или под мотора има нещо , което и там ги държи
              Средното и краиното гърне имат тампони ... всчико ще увисне на тях преди меката връзка мисля ,че може да откачиш колектора ... Има да червен силикон по 5 лева. Черния и червение силикон се ползват за оплатнение место гарнитура. Не са точно лепило като течния метал които ти е препоръчал колегата .Кой както си прецени. То не трябва много ако ме питаш и изобщо не трябва ама за всеки случай са слага силикон... Иначе кихаш 50 лефа за мамата ... (место да си пречукваш пръстите) и мастора ша я смени или си намериш друг мастор за по малко да ти я смени. Като питаш за цената предварително и обесняваш коя тапа точно.
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Такаа , колеги , всичко е направено , свалих колекторните тръби , тапата излезе трудно , намазах новата , но тя влезе адски трудно , 30 мм . е тапата , но понеже силикона дават пълно стягане след 24 часа , че ще чакам да утре , ще налея антифриз и дано съм успях . Голяма пречка бе тръбата , която излиза от водната помпа , а тапата е точно зад над и заради нея нямах добра амплитуда за набиване , но внимавах за тази тръба , после сложих и на нея силикон на снадката с водната помпа за всеки случай да оплатнения ии живот и здраве утре като налея антифриз да завърти ще си покаже какво съм направил .

                Коментар


                  #9
                  бъди сигурен,че всичко ще е 6

                  Коментар


                    #10
                    Дай боже , че ми е голям деерт ..

                    Коментар


                      #11
                      Павлин_Хаджиев написа:
                      Дай боже , че ми е голям деерт ..
                      Никаф дерт няма аз не чакам наливам веднага и паля То така или иначе като загрее метала се разширява па и силикона ше исъхне по бързо. Пълни и педала в пода на газта
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Викам , ако не е изсъхнало добре , да не избие тапата от налягането

                        Коментар


                          #13
                          Павлин_Хаджиев написа:
                          Викам , ако не е изсъхнало добре , да не избие тапата от налягането
                          :D Мен така ми са спука едната тапа , то и е било времето де, ама изрязах я 2-3 пати до 8000 оборота и протека и са разпуши :D
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте, на Пунто 1.1 176 капе охладителна течност около термостата и маховика, но не е от термостата(сменян е с гарнитурата). Има ли тапа някъде около маховика ? Благодаря !

                            Коментар


                              #15
                              Да има тапа, точно зад маховика.
                              Ремонти на всичко и по всяко време

                              Коментар

                              Working...
                              X