Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос при покупка на Stilo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос при покупка на Stilo

    Колеги здравейте,От София съм и се регистрирах във форума, с цел да събера информация за кола, която смятам да закупя. Колицата е чудесна от всякъде, но имам една тревога.Колата е Fiat Stilo 1,9 JTD 115 к.с. 2004, 3 врати.От темите разбрах какво да очаквам от автомобила, за което съм много благодарен. Остана само един въпрос, на който не можах да открия отговор, а той е: при форсиране на двигателя до към 3000 оборота, на място, се чува леко турбината. Не знам дали това е нормално за конкретния двигател или турбото е тръгнало? Ще перефразирам, за да съм по-ясен. Здрава турбина при този двигател чува ли се при форсиране на место или не? Питам защото нямам опит с италианските двигатели, а и като гледам въздуховодите какви са, (материала е малко като на кофичка от кисело мляко), визирам този точно преди турбината. Предположих, че може заради това да се чува повече.Аз така или иначе, ако се стигне до покупка ще сваля този въздуховод и ще погледна какво става вътре, но ми се иска предварително да съм подготвен.Много ще съм благодарен за всички съвети.ПоздравиНики

    #2
    Смятам, че е нормално да се чува, особено на място, без странични шумове.Огледай около турбината за по-сериозно омасляване.Виж внимателно пушека от ауспуха, не трябва да смърди на масло.Въздуховода на турбото често дефектира.Резултата е нестабилна работа на мотора, влошен вървеж и прочие. Иначе добре си се ориентирал
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Възможно е да се чува от гарнитурата на изходящия колектор или спукан маркуч след турбината. Самата турбина я провери за луфт.2004 година е добре за Стило, но по номер на рама виж точно кой месец. Ако е втората половина са изчистени почти всички проблеми на модела.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Турбината се чува, няма кола на която да не се чува.Вече трябва да разграничиш чуване/съскане от виене.Но има толкоз много бройки 1749v, които вият с години и хиляди километри.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Най добре се проверява на ръка за луфтове турбината.И дали има масло по маркучите.Незнам обаче дали по автокъщите дават да им разглобиш колата.
          Fiat Brava 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Благодаря за съветите колеги!Смешното е, че колата по италиански талон е с първа регистрация на 31.12.2003! Води се 2004, ама реалното производство и е втората половина на 2003. Сега видях талона.Шума на турбината не е свиренето (характерно за луфт), а е съскане. За това ми направи впечатление, защото ако е под товар, добре чува се съскане, ама на место без товар не би трябвало. Двигателя иначе работи перфектно, направо като чисто нов звучи. Отзад излиза малко черничко точно като тръгне турбината. Пали идеално, няма странни шумове и вибрации, абе въобще звучи и изглежда цялостно А търговеца се съгласи да сваля въздуховода преди турбината и да видя дали има луфт и следи от допиране на перки в корпус, защото е достъпен и е на две скоби само. Това, ако се стигне до сделка де. То тогава ще мога и да я покарам.

            Коментар


              #7
              Да, възможно е да има пробойна по системата някъде и от там да се чува, или байпаса да я байпасва непрекъснато. Други варианти май няма

              Коментар


                #8
                Сетих се за още нещо. Как стои въпроса с връщането на километражите? Прочетох, че ако не невъзможно, то е много трудно на тези коли да им се връща километража. Всъщност възможно ли е или не?

                Коментар


                  #9
                  Елементарно е. Курник на 300 000 с едно пране и върнат километраж става перфектна на 150000км
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Ясно, благодаря!

                    Коментар


                      #11
                      nfsbg написа:
                      Сетих се за още нещо. Как стои въпроса с връщането на километражите? Прочетох, че ако не невъзможно, то е много трудно на тези коли да им се връща километража. Всъщност възможно ли е или не?
                      Горе долу отнема около 15-на секунди.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Или 20 лв. на човек да ти го направи
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          То е ясно че кола от 2004 е над 200 к километра.Няма смисъл да гледа човек колко са реалните.Важно е техническото състояние на автомобила.Като цена и година на производство Stilo-то е добре.
                          Fiat Brava 1.9 JTD

                          Коментар

                          Working...
                          X