Много зачестих със спортното каране на"бързия фиат"Трябва да сменям съединител, но до колко 5к са мн за този мотор?Днес след малко напрегнато спортно шофиране Т дигна малко над средата като говорим за едно 10км до червено :
Ясно ми е за хората дето ще ме оплюят, но не го практикувам,а просто набавих малко адреналин
Маселцето му е на 75% на мах, и се чудя дали да не го направя на мах, но пежото го думнах така именно на мах и в червено естествено не се оправдавам с това
Когато е на мах не прави ли прекалено голямо налягане?Пак казвам тази кола не се кара много, а ако се кара се кара спокойно, но не е от мен
Днес също без д искам при една гонка влезе 2 вместо 4.... стрелката на оборотомера не бях я виждал така да удря
6К. След всяко голямо натоварване я оставям да си поработи 10мин на празен ход.Скоро ще демонтирам и климатичният радиатор, че А/С е издънено и няма да го правя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2.4 до колко е направено за ръчка
Collapse
X
-
Дизеловият двигател е направен да е икономичен и да дърпа яко товари, в никакъв случай за състезателни цели. Карай си колата спокоино и не раздавай газ че ще те дават и теб по новините.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
-
Bane
Съединител ще сменяш ако мачкаш 2/3/3/5 от 1500 оборота, ако си я вкараш в обороти от първа натоварването за съединителя е по-малко.
Коментар
-
.
По принцип са корави мотори,но ако си решил да го убиеш,ще го постигнеш рано или късно.Това с вдигането на темперетурата не е добре,измии радиатора,прегледаи термостата и перките дали са в час и наи балъшкото,което се оказа и при мен,кофти връзка на силовите кабели.Когато се пуснат повече консуматори и показваше 10-15гр.в повече.Съединителя го пази че е 280-300лвLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
Не е въпроса в ръчкането само по себе си.Въпроса е в самото отношение на шофьора към колата.Да кажем изказването, че вместо 4-та от 3-та, то си ’нацелил" 2-ра. Да беше от 4-та към 5-та да нацелиш 3-та е донякъде обяснимо, особено когато ти е в повече адреналина. Но такива грешки показват, че не знаеш прости правила и отношението към колата ти ще я счупи.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
БО, адреналин може и на 3та да има колата е на 120-130км в тези обороти.Не искам да се оправдавам, но грешката си е моя ии си я признавам без да се оправдавам със ситуацията.целта на темата беше да разбера при голямо натоварване този мотор къде издиша. Тази кола съм я взел за ,,удоволствиеFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Очевидно нищо не си разбрал от поста ми.Карай я колкото може. Ако се счупи, счупи. И без това ти е кола за "удоволствие", като в този случай няма от какво да се притесняваш.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Изключително здрав двигател, който покарахме сигурно 100 км. с блокирала водна помпа и то лятото, и дори не издуха гарнитурата на главата. Просто сменихме водната помпа и всичко се оправи.Уреда на температурата на Мареата е бъгав като цяло, понякога стрелката ккакто си карам спокойно, рязко отива към червеното, и когато ударя таблото с юмрук се връща на средата - направо си лъже. Не знам дали и при теб няма такъв проблем с таблото.За мен 2.4 JTD е изключително здрав двигател, който съм чувал да се строши само заради пикаеща дюза. Просто трябва да се обслужва редовно с качествени консумативи, и дълго време ще му се наслаждаваш.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
Помпата е интелигентно направена, за разлика от помпите на много други автомобили. Не е с назъбена ролка, а с гладка, ремъка просто приплъзва по нея, когато блокира. За протокола, сменена е заедно с ангренажа в ЛИСАН СЕРВИЗ преди точно 32 000км.chaveto написа:Много ми е интересно как е блокирала ВП и двигателя е продължил да работи?
Друга причина, поради която спешно се наложи да влезе в сервиз JTD-то беше прецакана обтяжна ролка на пистовия ремък, като просто го изхвърли. Нова е около 300 кинта. Ей тоя обтегач не ми харесва! Без да започне да свири ремъка, или каквото и да е предупреждение, в един момент започват проблемите. Без пистов ремък сте обречени да карате, докато свърши акумулатора. Добре, че се случи в София. Иначе двигателя чисто механично, ако не му слагате водна помпа от магазина на стамболийски, както ЛИСАН СЕРВИЗ прави, е много надежден, ще ви закара много надалеч, и ще ви върне безпроблемно. Просто трябва качествено обслужване и грамотно каране. Също така, става за агресивно каране, никакъв проблем няма да му се дава газ, но няма никакъв смисъл да се сменят предавки на 5000об. Това НЕ Е бензинова кола.
1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
Точно тук не си прав, доста се колебах каква да избера и накрая се спрях на Валео. Може да си представиш учусването ми след като след месец и има няма хиляда км. и протече.Да, помпата е гладка, но ако блокира оста не очакваи ремъка да изкара многоTempras написа:ако не му слагате водна помпа от магазина на стамболийски, както ЛИСАН СЕРВИЗ прави,.Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар