WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против премахването на ДПФ филтъра сте.
Collapse
X
-
Ами това не е вярно.Обикновено двигателя държи даже малко по-ниска температура, тази при която отваря термостата, заради спецификите на охлаждане. Ако не е в режим на принудително самопочистване, двигателя държи по-високи температури, защото не се охлажда, а чака температура от порядъка на 98 градуса. Обикновено в тези жеги по време на самопочистване, температурата му е около 87-88, а ако си стоиш в задръстване, то стои между 95 и 98.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Ти пускал ли си или говориш на изустBO написа:Ами това не е вярно.Обикновено двигателя държи даже малко по-ниска температура, тази при която отваря термостата, заради спецификите на охлаждане. Ако не е в режим на принудително самопочистване, двигателя държи по-високи температури, защото не се охлажда, а чака температура от порядъка на 98 градуса. Обикновено в тези жеги по време на самопочистване, температурата му е около 87-88, а ако си стоиш в задръстване, то стои между 95 и 98.WhitePower написа:а някой знае ли какво се случва като се пусне DPFа в режим на самопочистване
?срива се улицата и двигателя завира и се опича като животноPower Under Pressure
Коментар
-
Аз съм пускал... и температурата държи стабилно средата на скалата. Виж около колата става осезаема жега и почват малко да пукат нагорещени ламарини. За около минута, малко след началото на процеса, изкарва един здраво черен дим и после няма някакви драми, само двигателя държи около 2800 об от ауспуха не излиза нищо особено. Всичко това продължава не повече от 10мин.Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
Ти как мислиш?WhitePower написа:Ти пускал ли си или говориш на изустТочно там е работата, че температурата на газовете, които излизат от горивната камера (точно в изпускателния колектор) остават почти непроменени. Реално с температура по-ниска от едно средно натоварване на колата по време на движение. Температурата се променя след катализатора.idm написа:Не гледайте температурата на охладителната течност а наблюдавайте температура на изгорелите газове в Изпускателния колектор
Не случайно колегата ви натъртва че става.........A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Би ли обяснил как точно газовете хем са по студени хем странно се загряват сами след катализатора Trota и IDM то ти го е написал много точно и ясно за егт то , А за да има голямо ЕГТ е нужно гориво А щом пукат странно ламарини , дали температурата не се повишава , или само след катализатора незнайно как само там е топло , а на другото място е студеноBO написа:Ти как мислиш?WhitePower написа:Ти пускал ли си или говориш на изустТочно там е работата, че температурата на газовете, които излизат от горивната камера (точно в изпускателния колектор) остават почти непроменени. Реално с температура по-ниска от едно средно натоварване на колата по време на движение. Температурата се променя след катализатора.idm написа:Не гледайте температурата на охладителната течност а наблюдавайте температура на изгорелите газове в Изпускателния колектор
Не случайно колегата ви натъртва че става.........Power Under Pressure
Коментар
-
Искаш да кажеш че не съм добре с очите и не видях нищо на монитора докато правихме регенерация на Алфа 159 2,4 ЖТД 20кл. 200к.сBO написа:Точно там е работата, че температурата на газовете, които излизат от горивната камера (точно в изпускателния колектор) остават почти непроменени. Реално с температура по-ниска от едно средно натоварване на колата по време на движение. Температурата се променя след катализатора.
Правил съм на няколко автомобила от няколко различни марки регенерации умишлено посочих гореспоменатия, че предполагам си по наясно с него!
Коментар
-
Не за друго но имам вързано ЕГТ на дизела и гледам какво се случва и за това се чудехв нормално каране е 200-300 градуса , при регенерация е около 700 и горницаidm написа:Искаш да кажеш че не съм добре с очите и не видях нищо на монитора докато правихме регенерация на Алфа 159 2,4 ЖТД 20кл. 200к.сBO написа:Точно там е работата, че температурата на газовете, които излизат от горивната камера (точно в изпускателния колектор) остават почти непроменени. Реално с температура по-ниска от едно средно натоварване на колата по време на движение. Температурата се променя след катализатора.
Правил съм на няколко автомобила от няколко различни марки регенерации умишлено посочих гореспоменатия, че предполагам си по наясно с него!Power Under Pressure
Коментар
-
Хубаво де.Щом искате да вярвате, че тия 600-700 градуса излизат от цилиндъра, вярвайте. Лошо няма. Всеки трябва да вярва в нещо.Въпроса е само да не се насаждат грешни вярвания към населението. Точно като при сектата. Ако нямаш малко познания, то лесно може да се хлъзнеш.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Сега, ако обясниш както и на мен, как катализатора покачва температурата, равен няма да имаш :D П.П.Тва, законите за термодинамиката за нищо ги немате, ей! Ни ти, ни инженерите на Фиат!
П.П.П. И с картинки от нета няма да стане, трябва и четене.На ти и една анимация, да видиш и отношението на ДПФ-а към азотните емисии.https://www.youtube.com/watch?v=6baj20O7R7Y
207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Точно на теб мога да ти го покажа нагледно.Разбираме се, взимам инфраред термометъра, пускаме ти една регенерация на място и мерим температурата на колектора.Ако температурата на колектора е тази, която ти показва на сензора за изходящите газове (600 градуса), то една седмица ще ходим с жените на кръчма всяка вечер и аз ще плащам. Ако не е тази, а е по-ниска - обратното - ти ще плащаш. ОК ли си?pplk написа:Сега, ако обясниш както и на мен, как катализатора покачва температурата, равен няма да имаш :D П.П.Тва, законите за термодинамиката за нищо ги немате, ей! Ни ти, ни инженерите на Фиат!
П.П.П. И с картинки от нета няма да стане, трябва и четене.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Чакай сега. Нали тука колегите разбрали, неразбрали си мислят, че температурата на газовете излиза директно от двигателя.Идваш и ти и си на същото мнение. Ако не съм те разбрал, то поправи ме.И искам да ти го докажа нагледно с един прост термометър, че това не е така. Защо започна да си поправяш постовете и да дърпаш назад? Защото започна да си го обясняваш с химични формули от къде ще дойде кислорода ли? Мен не ме интересува точно от къде ще дойде еди коя си молекула кислород. Аз знам къде се повишава температурата и най вече - лично съм си го доказал нагледно с елементарна техника.Примерно на Опел Инсигния 2.0 ДПФ-а по време на регенерация стои точно на 600 градуса. Температурата на газовете излизащи от колектора не надвишават 300 максимум. И веднага след катализатора, където е боцнат и температурния сензор, става рязко 580 градуса. Отчитам тия 20 градуса разлика от термометъра или просто охлаждане на стената на гърнето. И тези 300 градуса се изискват да не се надвишават, защото се образувало повече SO4 с повишаване на температурата. Защо - не ме интересува от чисто химична гледна точка. Теб може да те интересува, лошо няма.Но това не ми пречи да знам какво се случва глобално и без да имам познания по химия. Признавам.Ако искаш да се борим на учения - аз избирам механика и физика в този случай да се пробваме да видим кой къде е лаик. 2 от 3. Навит ли си?pplk написа:Искам обяснение, а не термометри, за да осъзнаеш, че в тази област си повече от лаик. Пуснах ти линкче по-горе, ся земи ме убеждавай с газ анализатор. :DA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар