ти на кое викаш ново еку Smile)) малии , е да забравих че тука е големия град и за нас е вече старо Smile виж имаме драма сега с най -най- новите 2.0 JTD мотори на опелите ( дето са некво хем алфа хем не баш )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против премахването на ДПФ филтъра сте.
Collapse
X
-
Писал съм: "сравнително ново"Иначе. Разбирате ги викаш. Кои сте обаче вие, щот до мнозина се допитах ( включая и големиЙ град) и малцина бяха категорични. По-скоро повечето ми звучаха разколебано. Дай ми вашата оферта тогаЗ. Колата е Meriva B 2011 година А17DTC/S ( това излиза при прочит на рамата), въпреки, че на големия талон се води А17DTS, 110 коня. С моторите на Астра Н само по надписа на задния капак ( 1.7 CDTI )си приличат. Тази вариация на моторите 1.7 се вграждат за сефте в Астра J през 2009 г но там не съм имал възможност да го видя. От 2014 година този 1.7 е заменен в Мерива Б с 1.6 ЦДТИ, но в Астра-та си остана.Чакам оферта. Може на лични.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
-
то той депеефа след 150000 км вече не работи баш както трабва , а и се е позапушил малко И странното е че хем събират саждите ,после като почне да си го самопочиства и си ебава майката около колата ( и в двигателя )и пак в атмосферата , демек събираме , събираме и хоп на куп го изхвърляме
Да ама като се мери после и била екологична
Power Under Pressure
Коментар
-
Ако изхвърля сажди през ауспуха следва да е черно. Е мога да ти направя снимка на Х5 където отзад има само ръжда и ще кажеш, че това се движи на газ а не е дизел. Аре стига сте писали глупости.П.С. по моите МПС-та всичко е заводско, няма нищо побългарено в екологията.WhitePower написа:то той депеефа след 150000 км вече не работи баш както трабва , а и се е позапушил малко И странното е че хем събират саждите ,после като почне да си го самопочиства и си ебава майката около колата ( и в двигателя )и пак в атмосферата , демек събираме , събираме и хоп на куп го изхвърляме
Да ама като се мери после и била екологична 
Коментар
-
Когато на времето от дясно на светофара застане Икаруса и ти се изрезга в отворения прозорец всички викаха олеле... Сега като застане euro 6 рейса до вас никой не знае къде му е ауспуха... Ама айде бързайте всички да си махнете ДПФ-то независимо дали е работещо или не, защото така е модерно в БГ майната и на екологията....Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
Аз пък мога да ти кажа, че и без ДПФ ауспуха ми е без сажди ( е, нямам и ръжди де). И със сигурност е в резултат на това, че го е нямало.Чаве. Нали си виждал, как се "изпразва" този ДПФ. На сегашната си кола така и не видях, но знам, как е на служебните. Коли на по 70 000 км. се "празнят", като вулкани.Тази гняс, която съм си събирал (ако перифразирам твоите думи) в "тоалетната" така или иначе някога ще си я изхвърля в атмосферата.ПС: За екологична кола не ми говори поне докато не се качим на електрически такива или поне, като на ВО хибрида. Всичко останало е мазанена мръсни дупета, но пък...разбрах мнението ти де. Против махането на ДПФ си, въпреки, че не ме убеди в екологичната му същност. Аз пък вечесъм убеден, че с работещ ЕГР, съществуващ катализатор и добър двигател съм със същите опции да бъда екологично чист. :Pchaveto написа:Ако изхвърля сажди през ауспуха следва да е черно. Е мога да ти направя снимка на Х5 където отзад има само ръжда и ще кажеш, че това се движи на газ а не е дизел. Аре стига сте писали глупости.П.С. по моите МПС-та всичко е заводско, няма нищо побългарено в екологията.WhitePower написа:то той депеефа след 150000 км вече не работи баш както трабва , а и се е позапушил малко И странното е че хем събират саждите ,после като почне да си го самопочиства и си ебава майката около колата ( и в двигателя )и пак в атмосферата , демек събираме , събираме и хоп на куп го изхвърляме
Да ама като се мери после и била екологична
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Ел. автмобила не е толкова ЕКО. Не си мисли, че произвеждането на ел. енергия е супер екологично. Хубавото при ел. автомобил е, че ел. енергията не се прави по улиците ами някъде другаде
П.С Понеже бачкам за фирма която е рециклатор... се налага да обгаряме филтри от машините които преработват разни неща. По тези филтри има ХДПЕ, ЛДПЕ, ПП... като ги запалим във варела и идва пожарната защото си мисли, че сме се запалили...... Целия варел се пълни с разтопени полимери, сажди, пепел..... пушека който излиза нагоре е все едно си запалил гума. Преди няколко години се купи печка за 50000 евра която обгаря въпросните филтри. Когато запалиш печката и от комина не излиза нищо. Филтрите се обгарят на 485*С и след това всичките сажди..... минават през зона на 1100*С. Като отвориш печката и вътре има перфектно обгорени филтри + щипка пепел
Затова не ми говорете, че ДПФ-а нищо не правел и бил пълна шитня. Работя с доста машини които са в сферата на рециклирането и много добре виждам какъв е ефекта от всяка една промяна която прави производителя. П.С2 или както казва един колега от Технотес. Сутрин като изкарваме Авията от халето. Отваряме вратите, избутваме я навън, затваряме вратите и тогава я палим. Евро 5 го палим в халето и няма проблем
Коментар
-
Аз лично бих искал да не си премахвам DPF-а, а да имам финансовата възможност на всеки 100 хил. км да си го сменям с нов.Е да, ама след като в британските форуми е пълно със съвети как да се махне и къде да се мине M.O.T. без DPFa, не виждам как аз бих могъл да си го позволя.Единственият начин да си карам колата бе да го махна и да не се занимавам повече с еко-глупости.И да, аз лично съм работил много години в обследвания на промишлени предприятия, и знам колко много вредни вещества отделя всяко едно предприятие. В пъти повече от всички коли в България.Каквото и да ти говорят, знай, че става дума за пари
Еко - меко... работата е да ПЛАЩАШ!
Коментар
-
Сега, моя ДПФ (лично съм го проверил преди да го махна преди 2 седмици) в Опел струва 3800 лева. Да, ако беше нещо от рода на 1000 до 1500 лв., както се опитваха да ме убедят, то щях да си купя нов.Комплект верига, 3 ангренажни колела, 3 водача и обтегача за 3 литров дизел на БМВ (М57) струва около 690 лв. Да не говорим и за глупостта която току що каза, че се сменя на 100к. Може би пак си чул-недочул за Н47 двигателя, където има конструктивен дефект и там трябва да се сменя, но пък този двигател не се слага на Х5-ца.
Викаш еднакво е?Пожелавам ти да си купиш чисто нов ДПФ, искрено, в което също искрено се съмнявам, че ще го направиш.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не е нужно, да си купувам нов автомобил, за да мога да видя цената на частите.ОК, да предположим, че си говорил за последната Х5:1. Ангренажна верига - 131.412. Зъбно колело - 74.153. Зъбно колело - 85.244. Обтегач - 104.545. Обтегач - 27.886. Обтегач - 29.997. Верига - 93.888. Обтегач - 27.889. Обтегач - 29.9910. Обтегач - 115.02Тотал = 719,98 лв.И11. ДПФ - 4153.57Я колко близка била цената.chaveto написа:Като си купиш нова Х5 тогава ела да ми кажеш кое колко струва и на колко искат да го смениш............
И ако не ти е известно при последния двигател на БМВ веригата е от задната му страна и точно БМВ специално са си казали, че този двигател е с доживотно газоразпределение и няма сервизен интервал.Може ли да дадеш информация, където дават точно 100к сервизен интервал на въпросния възел?
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар