valeri_86_ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със нов съеднител на Fiat Bravo 1.6 бензин
Collapse
X
-
Не е задължително
, при мен като бързах да сменям съединителя, от голямото бързане обърнах феродовия и си влезе като у тях си, монтирах си СК и с изненада открих че педала на съединителя прокто е като бетониран горе. Сега причината за тоя успех се оказа именно маховика който е толкова тънък че може да си навреш ръката зад него.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Какво общо има феродовият диска, та дори и наличието на такъв между притискателния и маховика с твърдостта на педала??????????????S_BANKOV написа:Не е задължително
, при мен като бързах да сменям съединителя, от голямото бързане обърнах феродовия и си влезе като у тях си, монтирах си СК и с изненада открих че педала на съединителя прокто е като бетониран горе.
Коментар
-
Ми това че като не се движи вилката която нама как да се движи при такъв монтаж, поради причините изтъкнати от теб, педала е като закован горе и не потъва дори и на см.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
При натискане на педала, вилката натиска лагера, който от своя страна натиска ламелите на притискателния диск. Поради факта, че кожуха е захванат с болтове към маховика ламелите, като лостове отдръпват притискателя от мяховика (респективно от феродовия диск, който от едната страна контактува с маховика а от другата с притискателния диск). При така създалата се хлабина вече маховика на предава движение към първичния вал на скоростната кутия.Та какво общо има феродовият диск с твърдостта на педала?http://vbox7.com/play:03cba3a3S_BANKOV написа:Ми това че като не се движи вилката която нама как да се движи при такъв монтаж, поради причините изтъкнати от теб, педала е като закован горе и не потъва дори и на см.
Коментар
-
Какъв би бил резултата, ако ламелите не могат да потънат навътре, защото профила на феродовия диск ги подпира отзад?naskobg написа:При натискане на педала, вилката натиска лагера, който от своя страна натиска ламелите на притискателния диск.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да, но подпирането не е бутане така, че да не може да доближиш притискателя към маховика, за да го захванеш с винтовете, а точно наместване на профила на феродовия диск зад слънцето на притискателя.naskobg написа:Би бил малоумен майстор ВО, който още при монтажа е трябвало да усети, че при завиването на болтовете му подпира!!!BO написа:Какъв би бил резултата, ако ламелите не могат да потънат навътре, защото профила на феродовия диск ги подпира отзад?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Така ли? Не думай! Да не се намества с краставица? Или с опашка от скоростна кутия? (отрязан първичен вал)Ти наистина си в спора за спорта!BO написа:Да, но подпирането не е бутане така, че да не може да доближиш притискателя към маховика, за да го захванеш с винтовете, а точно наместване на профила на феродовия диск зад слънцето на притискателя.
Коментар
-
Както се казва питай Банков дали може или не може да стане.naskobg написа:Така ли? Не думай! Да не се намества с краставица? Или с опашка от скоростна кутия? (отрязан първичен вал)Ти наистина си в спора за спорта!BO написа:Да, но подпирането не е бутане така, че да не може да доближиш притискателя към маховика, за да го захванеш с винтовете, а точно наместване на профила на феродовия диск зад слънцето на притискателя.
Аз мога да ти кажа, че на Бравата от подписа ми става идеално. Пък ти сам прецени дали може или не може.Наместването на феродовия диск става перфектно със секундно лепило ако не знаеш този трик.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар