Такаа, да кажа и аз по този проблем...И аз минах по този филм... СМЕНИ СИ АКУМУЛАТОРА С НОВ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
трудно върти бравото на топъл двигател
Collapse
X
-
да но до 2 години,и после пак мъки ,и ако го качиш на друга кола ще кара поне още 2 години без проблем този акумулатор а при мен и при теб може би няма да може защо се получава така с тези скапани боклуци 1 и 4 1 и 6.Просто ме хващат нервите защо така се получава само при тези два мотора защо няма примерно при 1 и 8.онзи ден прочетох за една жена от форума единствено тя се е наела да открие проблема при нея се оказало крив разпределителен вал дали не е същото и при нас ще се наема да обърна маховика дано да има някакъв ефектvaleri_86_ написа:Такаа, да кажа и аз по този проблем...И аз минах по този филм... СМЕНИ СИ АКУМУЛАТОРА С НОВ...
Коментар
-
Здравейте колеги!На времето имах същия проблем 1,6 16V,и след като преминах през всички гореописани процедури,стартери,акумулатори,слаби връзки на кабели и т.н...се оказа че проблема е в куплунга на контактния ключ,беше нагорял,и след смяна, всичко остана в миналото.(И аз четох за варианта с кривия колянов вал-майстора го нарече-"безумие")1234567890
Коментар
-
колега благодаря все пак за това което си написал но много те моля да ми дадеш някакъв съвет как да изпробвам дали не е същото и при менtons написа:Здравейте колеги!На времето имах същия проблем 1,6 16V,и след като преминах през всички гореописани процедури,стартери,акумулатори,слаби връзки на кабели и т.н...се оказа че проблема е в куплунга на контактния ключ,беше нагорял,и след смяна, всичко остана в миналото.(И аз четох за варианта с кривия колянов вал-майстора го нарече-"безумие")
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар