вие хубаво говорите за втулки ама на 1,6 е с лагерчета
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
трудно върти бравото на топъл двигател
Collapse
X
-
да и при мен е така до две години и половина максимум въртеше и след това старата песен на нов глас така и двата акумулатора отидох в една автоморга човека който работеше там ми каза вземи този стартер на бош да знаеш че няма да имаш проблем но след 20 дни отидох защото в момента няма пари но вече го бяха взели и така си взех пак на магнет марели и така до ден днешен някой има ли представа дали може да се напасне някакъв стартера от немски автомобилcs_aleksandar написа:И аз го имах тоя проблем и на 1.4 и на 1.6 и в двата случая рециклажа на стартер не помогна, след смяна на акумулатор нещата се оправиха.
Коментар
-
Никой не ми е казвал, знам, защото сменях предното лагерче лично. Не знам каква му е марката, знам само, че моя /97 год 103 коня/ е с лагери. Но проблема със затягането при топъл двг не се реши нито със смяната на лагерчето, нито с нов акумулатор, нито с профилактика на стартера. Но пък и вече 8ма година си карам така и не имало случай да не запали заради този проблемivel написа:колега,кой ти каза ,че е с лагерчета.с лагери може да е ако е валео,но при повечето фиати 1,6 е магнети марели и е с втулки.поздравиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Пиша го това от опит с "Регатат"-а и "Темпра" 1,6.На студен двигател стартера въртеше нормално,но при загряване над 70*С въртеше с прекъсване,и не запалеше ли до 4-5 завъртане спираше,все едно АБ е паднала.Паднеше ли температурата на 70*С и надолу,завърташе нормално и палеше.И при двете се оказа износен венец на маховика от страната на зацепване на стартера.След обръщането им,проблема изчезна."Темпра"-та дори още е в движение.iliyan написа:Другото което остава,но е играчка-смяна или завъртане на зъбния венец на маховика.
Коментар
-
колега благодаря ти много за съвета ще отида при местния майстор ще свалим стартери ще видим в какво състояние е маховика и ако прецени че маховика е доста зле ще го обърнем и ще пиша дали е имало промяна за всички онези които са с този проблем благодаря ти още веднъж поздравиiliyan написа:Пиша го това от опит с "Регатат"-а и "Темпра" 1,6.На студен двигател стартера въртеше нормално,но при загряване над 70*С въртеше с прекъсване,и не запалеше ли до 4-5 завъртане спираше,все едно АБ е паднала.Паднеше ли температурата на 70*С и надолу,завърташе нормално и палеше.И при двете се оказа износен венец на маховика от страната на зацепване на стартера.След обръщането им,проблема изчезна."Темпра"-та дори още е в движение.iliyan написа:Другото което остава,но е играчка-смяна или завъртане на зъбния венец на маховика.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар