при мен се паяви следния проблем:давам газ на празен ход и оборотите не се движат бързо, а едно мудно такова.Та въпроса ми е от какво може да е това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
няма злоба в това Браво 1.6 16V
Collapse
X
-
Аз съм със същите симптоми, които е описал колегата intriga в началото на темата.Бях писал някъде из темата че мисля да сменя температурния датчик със синия куплунг, за да видя дали е от него.Е, смених го и установих, че проблема не е в него.Остана единствено ламбда сондата да не съм я сменил, така че мисля че проблема е там.
Коментар
-
Пробвах с добавка Redex два пъти(без ефект), освен това съм сменил бензиновата помпа и горивния филтър, така че мисля че с налягането на горивото няма проблем(въпреки че колата пали трудно с много въртене).fiat_love написа:Почисти дюзите (като начало може и с добавка), после провери налягането на горивото и сондата.mitaka написа:Аз съм със същите симптоми, които е описал колегата intriga в началото на темата.Бях писал някъде из темата че мисля да сменя температурния датчик със синия куплунг, за да видя дали е от него.Е, смених го и установих, че проблема не е в него.Остана единствено ламбда сондата да не съм я сменил, така че мисля че проблема е там.
Коментар
-
mitaka моята ламбда сонда е сменена преди 2 месеца и това не решава проблема "Няма злоба", но намалява разхода!!!mitaka написа:Пробвах с добавка Redex два пъти(без ефект), освен това съм сменил бензиновата помпа и горивния филтър, така че мисля че с налягането на горивото няма проблем(въпреки че колата пали трудно с много въртене).fiat_love написа:Почисти дюзите (като начало може и с добавка), после провери налягането на горивото и сондата.mitaka написа:Аз съм със същите симптоми, които е описал колегата intriga в началото на темата.Бях писал някъде из темата че мисля да сменя температурния датчик със синия куплунг, за да видя дали е от него.Е, смених го и установих, че проблема не е в него.Остана единствено ламбда сондата да не съм я сменил, така че мисля че проблема е там.
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10747
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...волявам си да постна още нещо от друга тема:Така, чеidm написа:измерването на дебита на всеки инжектор става много елементарно-при полеви условия вкл се да работи инжектора и за единица време се засича коливеството което е пропуснал(примерно 1 мин=50мл) и така се проверява всеки инжектор поотделно не трябва да има много голяма разлика в дебита по принцип! иначе си спец стендчета които вършат тази работа и по принцип всеки маистор които що годе разбира от двигатели има такъв.лично аз съм използвал добавка REDEX-червена течност в опаковка с зелен етикет( наи на далавера е на бензиностанции Лукойл) и съм доволен.ако обаче са затлачени сериозно инжекторите няма да помогне добавката казвам от опит!на 1,6 16кл двигателя инжекторите са малко по специфични те са с по четири отвора през които се впръсква горивото които съответно са по малки отколкото на другите( за сравненние на 1,8 16кл двигател инжекторите са с по 1 дупчица )една година каране в 99% от случаите на газ и се запушиха сериозно моите инжектори но доколкото съм разговарял с разни маистори дори и при 100% каране на бензин може да се запушат(от хубави Български качествени горива)[/i]
ПОЧИСТВАНЕ НА ДЮЗИТЕ!!!
Коментар
-
Re: няма злоба в това Браво 1.6 16V
Моторчето на празния ход, се сваля лесно и можеш да пробваш да си го почистиш най-малкото, което можеш да направиш. Сваля се лесно, за около 1-2 минути и със сух парцал, по фина материя си го почистваш обстойно и го връщаш на място. Казаха ми, че трябвало да се почисти на студен двигател и така направихfiliar написа:Колега, съжалявам че не мога да ти помогна по твоя въпрос, но пък ако можеш ти да ми подскажеш нещо.Имам подобен проблем с работата на високи обороти. При тебе чуваше ли се едно свистене при работа на двигателя преди да сменят тия оплътнения, че при мен го има? Абе въобще колко ти излезна смяната и как точно диагностицираха, че това е проблема. Аз мислех да разглабям моторчето за празния ход, но ако е от уплътненията да си спестя труда.intriga написа:Когато взех автомобилът работише на високи обороти постоянно дори при загрят двигател. След смяна на оплътненията на колекторните тръби (едни гумени пръстени) се оправи работата на високи обороти.
. Относно свистенето, незнам дали се е чувало, но логично е да свисти ако засмуква въздух от колектора при лоши уплътнения, стига това свистене, което чуваш да е точно от мястото на колекторите. Запали си колата отвори капака и форсирай отпред през жилото и се заслушай от къде излиза този звук, би трябвало да е точно оттам.
Коментар
-
Развитие по-моя въпрос, няма
Колата си прекъсва, но разхода ми се оправя и то само когато карам с червен редекс в резервоара(последните 20 литра си ги разредих с 50мл) и ми даде 10 градско. Сега карам чист бензин и ще видя дали ще качи отново границата. Навеждам се на мисълта за инжектори и почистване, но при положение че колата е нов внос и допреди няколко месеца е карана само с италиански бензин, който не вярвам да е по-лош от нашия, не е била на газ и е на 110000 реални - възможно ли е да се запушват тези дюзи толкова бързо, вижда ми се прекалено малък пробег за такъв проблем. ДАЛИ
Няма да предприемам нищо а все още търся добър диагностик и ако може КАЖЕТЕ къде да отида да ми прегледат колата за 1 ден, дори и повече, но като се върна да ми кажат "гаранция това ти е проблема" и като подменя въпросният елемент да се оправи колата от раз. Толкова хора в този форум с такива проблеми и не вярвам никой да не е намерил подходящ сервиз за установяване на проблема описан в началото на темата
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар