Здравейте!Чудех се как може кола със четири цилиндров двигател да има 20 клапана?По пет на цилиндър.Тогава от тези пет колко се всмукателни и колко са изпускателни?Тия двигатели два разпределителни вала ли имат
Грешен раздел-> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно броя на клапаните
Collapse
X
-
Например на VAG груп са с по 20 клапана 3 всмукателни и 2 изпускателни с 2 разпределителни вала.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
5 valves per cylinder, baby!......Two intake, three exhaust...... Аз си мисля че са 3 изпускателни и 2 всмукателни.Xaus написа:Например на VAG груп са с по 20 клапана 3 всмукателни и 2 изпускателни с 2 разпределителни вала.
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Въпрос на гледна точка на конструктора на моторетката. Аз смятам (и някой от производителите на двигатели), че е по добре да са 3 всмукателни и 2 изпускателни за да мое повече горивна смес да се всмуче дет се вика , ама някой пък са на мнение че е по-добре да може по-лесно да се изпуснат изгорелите газове и т.н. Така , че ги има и двата варианта....DRIVER1 написа:Последно кое от двете? 3-всмукателни и 2-изпускателни или 3 изпускателни и 2 всмукателниFiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Ти хубаво си го мислиш, ама като ги четеш тия статии - хвърляй по едно око и на снимките, щото тоя дето го е писал, е объркал точно тия две думи в цялата статия, ти го копираш тука и настана един смут... Естествено, че повече клапани ще има за чистия въздух, а не за изгорелите газове, защото значително се подобрява пълненето, особено като се отварят по различно време. А вече като са изгорели - много по-малко значение има как и кога ще напуснат горивната камера. Важното е да я напуснат. Ето и снимката от тая статия, всеки сам може да види кое какво е. Колекторите са си от съответните страни.flippy89 написа:5 valves per cylinder, baby!......Two intake, three exhaust...... Аз си мисля че са 3 изпускателни и 2 всмукателни.Xaus написа:Например на VAG груп са с по 20 клапана 3 всмукателни и 2 изпускателни с 2 разпределителни вала.
А ето това е снимка на цилиндровата глава:
Ясно се вижда, че на вала откъм изпускателния колектор (този, който се задвижва директно от ремъка, с ангренажното колело) има по 2 гърбици на цилиндър, а на смукателния - по 3.
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава


Коментар