Здравейте.Вчера смених единия маншон на външното каре. Бях го купил от магазина на Стамболийски. Цена 7лв.Днес от Ал. Ауто си купих маншон и за другото каре (не го бях видял, че е скъсан).Матеириала на маншона от магазина на Стамблийски изглежда доста по гумен от тои на Ал. Ауто.Този в магазина на Стамболийски е мека гума почти на пипане примерно като тази на автомобилна гума.Този от Ал. Ауто е почти като пластмасов. Много по-твърд. Като го видях доста се зачудих дали да го закупя, ама според тези от магазина било някаква специална сплав, която не може да се спука.Според вас и вашите знания, дали не съм сгрешил, че закупих доста твърд (нещо като мека пластмаса) маншон.Онези бяха доста обедителни ама май ще се види след година примерно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Маншон за каре.
Collapse
X
-
Специална сплав глупости.Колко от продавачите са наистина продавачи-консултатнти и имат завършено образование в тази насока.Колко са ме гледали като утрепани и са се мъчили да ме убедят в нещо.Те утре ще ви кажат че има в маншона магнезиеви нишки и ще им повярвате ли.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Re: Маншон за каре.
Не си сгрешил, на много от автомобилите, оригинално са монтирани пластмасови маншони - издържат повече от каучуковите!BO написа:Здравейте.Вчера смених единия маншон на външното каре. Бях го купил от магазина на Стамболийски. Цена 7лв.Днес от Ал. Ауто си купих маншон и за другото каре (не го бях видял, че е скъсан).Матеириала на маншона от магазина на Стамблийски изглежда доста по гумен от тои на Ал. Ауто.Този в магазина на Стамболийски е мека гума почти на пипане примерно като тази на автомобилна гума.Този от Ал. Ауто е почти като пластмасов. Много по-твърд. Като го видях доста се зачудих дали да го закупя, ама според тези от магазина било някаква специална сплав, която не може да се спука.Според вас и вашите знания, дали не съм сгрешил, че закупих доста твърд (нещо като мека пластмаса) маншон.Онези бяха доста обедителни ама май ще се види след година примерно.
Коментар
-
аз днес смених 2-те външни карета и единия вътрешен тампон... тампона беше 11лв. за всичко се изръсих... момент да го сметна....135лв. за 2-те карета + маншона и труд 50лв. = 185лв.юпоне вече нетрака единственото което трака е единия шарнир... , но той ще почака да събера някой лев.
Fiat Brava TD100
Коментар
-
На дясното колело е маншон с емблеми на Ауди, май той е по-твърдия, него го смених при смяната на карето с маншона от самото каре, беше, а и все още е здрав. На лявото колело също беше здрав, но не съм го пипал да видя дали е твърд или мек. Извод - и двата са здравиAirfan написа:2 години и половина по-късно, BO кой маншон изкара повече?
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар