На Доларчо е 2.4, а твоята 1,9. Няма как да са еднакви.Какъв разход ти дава?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Айсин на Крома
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ами в яки задръствания - 12/100. Иначе при ненатоварено движение в почивни дни 10,5 - 11. Това по борд компютър и отчетите са за по няма и 100км. Но карам лежерно, ако я пържа не знам какъв ще еpplk написа:На Доларчо е 2.4, а твоята 1,9. Няма как да са еднакви.Какъв разход ти дава?
Просто гледайки моментния разход виждам как при 4-та вече започва да пада значително, иначе преди това варира от 25 до 10 :D
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Ами това си е огромно оплакване, аз за кво отказвам Yavor oт 2.4 и автомат ама ....pplk написа:
Ако те успокоява, при мен разхода е минимум 12,5 без да се навирам в задръствания. Преди месец и нещо ходих до Сърбия, яко планинско каране, даде ми 6,2 с 4 души в колата и 160-180 км/ч до/от границата в българския участък.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
След ресетването прави ли се нещо специално, някаква процедура? Или започваш да си караш нормално? И това ресетване става ли с безплатната версия на Multiecuscan?dolarcho написа:Направи си ресетването, както emzo те e посъветвал. От този момент кутията ще се адаптира само по твоя стил на каране, което всъщност те интересува. Относно разхода трябва да направим една дискусия но не в тази тема. Ако на някой му се занимава, нека пусне една.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Нищо специално не се прави при ресетването. След това започваш да си караш колата нормално. Така както си я караш. Не я юркай първите 100-тина км. Тук спецовете могат да кажат дали става с въпросната версия. При мен го прави Боби - BO.noriaga написа:След ресетването прави ли се нещо специално, някаква процедура? Или започваш да си караш нормално? И това ресетване става ли с безплатната версия на Multiecuscan?dolarcho написа:Направи си ресетването, както emzo те e посъветвал. От този момент кутията ще се адаптира само по твоя стил на каране, което всъщност те интересува. Относно разхода трябва да направим една дискусия но не в тази тема. Ако на някой му се занимава, нека пусне една.
Коментар
-
Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозака , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслото Едни мозък е много пари , аз бих сменил само 3 те клапана който са около 300 долара и тест , по лошото е ако хидро-пневматичния трасформатор - или така наречения торк конвертор вече да не спулва небходимото наляганеPower Under Pressure
Коментар
-
Честно казано не знам. След ресетването се оправиха нещата напълно, нямаше и помен от споменатия симптом при връщането на предавката от 4-та към 3-та. След това имаше пак някакви удари, после пък се оправи. За сега всичко е ок.Скоро ще сменя маслото (идеята ми е да се смени целия капацитет на маслото, не само 50% примерно, за което ще трябва да се търси сериозен сервиз с вакумна помпа )и ще споделя мнение.Дори и да се наложи ремонт в последствие, поне ще мога да използвам същото масло, което съм налял.noriaga написа:Ясно.. а какво става с твоята кутия колега, реши ли проблемите?
Коментар
-
Колеги, дай малко повече мнение по въпроса.Стана ми интересно, относно прегряването на кутията, въпросните клапани и торка.WhitePower написа:Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозака , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслото Едни мозък е много пари , аз бих сменил само 3 те клапана който са около 300 долара и тест , по лошото е ако хидро-пневматичния трасформатор - или така наречения торк конвертор вече да не спулва небходимото налягане
Коментар
-
охх чудя се от къде да започна ,че темата е болна дай ми малко време да ти събера информацията на куп , но си за ремонтdolarcho написа:Колеги, дай малко повече мнение по въпроса.Стана ми интересно, относно прегряването на кутията, въпросните клапани и торка.WhitePower написа:Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозака , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслото Едни мозък е много пари , аз бих сменил само 3 те клапана който са около 300 долара и тест , по лошото е ако хидро-пневматичния трасформатор - или така наречения торк конвертор вече да не спулва небходимото наляганеPower Under Pressure
Коментар
-
Това и е мозъкът или така нареченото валв боди
Тука са описани 6 те основни клапана който се скапват - всички те се сменят комплект или се купува ново валв боди за около 2000 лева
Всеки един от тях отговаря при различни условия , 2-3 предавка , от 3-4 и ....
малко и на руски http://www.transakpp.ru/232/main/ais.../uslugi/volvo/
Power Under Pressure
Коментар
-
От къде е тази информация, ако не е тайна, че рових из нета и нищо подобно не излиза? Отделно, изрично е написано, че на тази кутия маслото не се сменя, освен в случай на ремонт или в случай, че колата тегли каравана, ремарке и т.н!!! Не са един и два случаите, описани из форумите, когато проблеми са започвали след смяна на маслото.WhitePower написа:Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозЪка , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслотоНе е ли прекалено категорично?WhitePower написа:... , но си за ремонт207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Малко цитати от линка ти.pplk написа:От къде е тази информация, ако не е тайна, че рових из нета и нищо подобно не излиза? Отделно, изрично е написано, че на тази кутия маслото не се сменя, освен в случай на ремонт или в случай, че колата тегли каравана, ремарке и т.н!!! Не са един и два случаите, описани из форумите, когато проблеми са започвали след смяна на маслото.WhitePower написа:Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозЪка , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслотоНе е ли прекалено категорично?WhitePower написа:... , но си за ремонтПодобраны самые современные графитовые материалы для фрикционных накладок гидротрансформатора, программы ЭБУ регулировались автопроизводителями таким образом, чтобы не позволять водителю в жару перегревать акпп и одновременно максимально быстро разгонять автомобиль итд.И за масълцето пише.В целом TF-80SC - самый удачный и надежный 6-ти ступенчатый агрегат совместной деятельности Айсин и автопроизводителей, значительно менее проблематичен по сравнению с предшественниками TF60SN (6) и AW55-50 (5).Эта АКПП подверждает, что слухи о скорой смерти автоматических коробок значительно преувеличены, ведь давно (еще в 2006-м) обещанный повальный переход Вольво на преселективные ДСГ с 2010 -2012 года - опять откладывается на неопределенное время.
207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар