Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за какво е

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    batececo написа:
    Малко е стара темата, но да не пускам нова... С какво си сменяте/затягате горивните филтри? На ръка ли? Моя беше оригиналния (за дизеларка става въпрос) и мастора взе един специален инструмент - затяга се около филтъра и така има рамо за по-лесно развиване, че на ръка се мъчиха няколко човека и не можа да се отвие...
    Аз си го развъртам на ръка.Ама това е понеже аз съм си поставил и стария, също на ръка Имаш няколко варианта:Взимаш си така наречения инструмент, беше някакви смешни левчета. Той за толкова и върши работа, де.Моя свали 1 ф-р и отиде на боклука - придоби нечувани геометрични форми Има такива инструменти и с верига, и с лента.Втория вариант е да охлабиш леко болта най-горе не корпуса на филтъра, мисля 17 да беше главата.Всъщност филтъра се навива именно на тоя кух болт.Като го разхлабиш леко, после филтъра се отвърта на ръка.И за бога, не ги натягайте тея филтри взе едно никога повече няма да се сменят! Същото важи и за масления...Първия път когато си сменях маслото сам ми идваше да ида да удуша масляря...
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #17
      вирти силно на ръка па са не бой
      FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

      Коментар

      Working...
      X