значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за какво е
Collapse
X
-
На горивния филтър кабелите може да са за отопление (подгрев) на горивото или датчик за наличие на вода във филтъра.И в двата случая, не е повод за паника
Говоря по принцип, на пунто не знам за какво са но както си написал че са отдолу, предполагам са за второто.При мен два от кабелите са за нагревателя а другите два - на датчика за температура на горивото.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Re: извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за как
Щом е на дъното на филтъра , тя е индикатор за наличие на вода в горивото и както пише esper , не е сериозен проблем!borchev написа:значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошо
Коментар
-
Re: извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за как
да де но гледах и никаде не можах да видя каде трябва да влезне?!?! на филтъра имам 1 букса и 1 датчик но буксата е с 2 жици а въпросната букса е с 3 жици ?!?hit-ko написа:Щом е на дъното на филтъра , тя е индикатор за наличие на вода в горивото и както пише esper , не е сериозен проблем!borchev написа:значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошоFIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Re: извадена букса под горивния фитър на пунто1-1.7тд за как
Ами явно буксата дето виси на кабелите ти не е за филтъра. Аз също имам една свободна букса с 3 кабела на нея, близо е до филтъра но няма нищо общо с него.И нямам идея за какво е.На моя филтър няма датчик за вода, само подгрев. Виж тук.Що не вземеш да снимаш ситуацията, по-лесно ще стане от обясненията?borchev написа:да де но гледах и никаде не можах да видя каде трябва да влезне?!?! на филтъра имам 1 букса и 1 датчик но буксата е с 2 жици а въпросната букса е с 3 жици ?!?hit-ko написа:Щом е на дъното на филтъра , тя е индикатор за наличие на вода в горивото и както пише esper , не е сериозен проблем!borchev написа:значи снощи я видях-точно под горивния филтър буксата е с 3 вички и едната се е отпоила-трябва да влезне някаде но не виждам каде...помагайте да не би да е нещо лошо
P.S: Такъв ли е конектора? Оградения в червено е свободен при мен.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
филтърът е побългарен
При мен тая букса с трите кабела влиза в долния край на филтъра за гориво. Буквално е на долната пробка и мисля, че е за датчик за вода в горивото. За малко и за да имам три излишни кабела при последната смяна на филтър, добре че обърнах внимание че са ми приготвили различен филтър. Нямали оригинален а майсторът ми обясни, че не проблем да не е включена въпросната букса защото съм бил съвестен и съм си сменял филтрите без да ми напомня някаква си лампа.............................Lupo - The Monster
Е83 3D
Коментар
-
Re: филтърът е побългарен
geo_g написа:При мен тая букса с трите кабела влиза в долния край на филтъра за гориво. Буквално е на долната пробка и мисля, че е за датчик за вода в горивото. За малко и за да имам три излишни кабела при последната смяна на филтър, добре че обърнах внимание че са ми приготвили различен филтър. Нямали оригинален а майсторът ми обясни, че не проблем да не е включена въпросната букса защото съм бил съвестен и съм си сменял филтрите без да ми напомня някаква си лампа.............................
Искаш да кажеш че има два типа филтри - единия е като моя, с пробка за източване на дъното и друг, на който си има монтиран датчик за този конектор? То като се замисля, логично е датчика за вода да е на самия фитър и да е комсуматив но никога до сега не са ми предлагали такъв. Може би Христо може да се изкаже компетентно?
Странното е че на Темпрата не знам да има индикатор за вода във филтъра... Утре ще проверим тая работа
10х колега
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Такааа, разгадана е мистерията, не издържах чак до утре
Друго си е и да попрочете човек, от тук например.Значи конектора с 3 края за който говорим безспорно е на датчика за наличие на вода.Aко обаче няма къде да се навре под филтъра, значи той е без такъв датчик. Дето се казва, за 15лв - толкова
Според схемата, на този куплунг има +12V, маса и извод ламБето на таблото. Което предполага и наличие на малко електроника във филтъра, не е само гол датчик. Това от своя страна пък навява опасения че цената на истински филтър няма да прилича на 15лв :D Разните схеми и картинки които съм дал са за Темпра но ми се струва че нащата са еднакви и при пунтото.Дано съм помогнал, но темата определено беше полезна и за мен - на следващата смяна, ще търся филтър на който да мога да забуча хвърчащия куклунг!
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Няма такава помпа
Сипваш нафта във филтъра преди да го затегнеш и палиш
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Малко е стара темата, но да не пускам нова... С какво си сменяте/затягате горивните филтри? На ръка ли? Моя беше оригиналния (за дизеларка става въпрос) и мастора взе един специален инструмент - затяга се около филтъра и така има рамо за по-лесно развиване, че на ръка се мъчиха няколко човека и не можа да се отвие...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар