Може да е от ъгъла и ракурса на снимане, но ми се струва, че единият фар е по-тъмен от другия. Провери хубаво дали двата фара са различни, може колата да е имала лош удар отпред и да е позакрепена! На мен цената ми се струва съмнително ниска, с екстрите особено... Не се плаши, но имай пред вид, че косумативите, около смяната на ремъка са около 200-250лв. Има една скъпа ролка 90-110лв. някъде струваше...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1.9 TDi .....
Collapse
X
-
Постоянно ми пълнят главата с разни неща - италианския дизел не бил хубав , много тракал много се развалял горял много друг ми вика гори малко.... КАКВО ДА ПРАВЯ НЕЗНАМ !Сега оглеждам за нещо 1,4 - 1,6 бензин
казват ми неща от сорта на - замисли се защо кола ’99та с толкова екстри струва само 5-6000 лева
Щом е за родината - газ до ламарината !!!
Коментар
-
Точно обратното, приятелю, точно обратното. Имал съм удоволствието да карам за малко Браво дизел TD100 както и Opel Signum Z1.9DTH. Опелът е на няколко месеца, Бравото - на 8 години. Познай кое дрънчи повечеFiat Coupe написа:Постоянно ми пълнят главата с разни неща - италианския дизел не бил хубав , много тракал много се развалял горял много друг ми вика гори малко.... КАКВО ДА ПРАВЯ НЕЗНАМ !?
Не е по-новото.Това е писано много пъти втози форум, но ще го изтъкна отново - Fiat е създател на модерния дизелов двигател, какъвто го познаваме днес, така че мнения на пишман-майстори и рацерчета с астри не минават.
Виж, че Фиатовите дизели не са сред най-икономичните на пазара има голяма доза истина. Но по отношение на качество, мощност и трошливост в България можеш да чуеш само митове и легенди.
Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
Тракат им на специалистите по горубленски фолклор главите.В момента слагам италианските дизели номер 1, наред с дизелите на Рено.PSA се изложиха с последното поколение COMMON RAIL..VW още мъчи заклетите си фенове с ЯРМОМЕЛКИТЕ TDI-PD и неслучайно от 2007 изцяло минават на COMMON RAIL.Заслушай се в една ОПЕЛ-Корса, в една ПАНДА, в едно Пунто все с 1.3 мултиджет моторите и ела да си говорим за тракане... после можеш да сравниш този звук с истинската ТРАКАЧКА ....ФАБИА,ЛУПО,ПОЛО моторите 1.4 TDI... тогава да чуеш ТРАКАНЕ!Fiat Coupe написа:Постоянно ми пълнят главата с разни неща - италианския дизел не бил хубав , много тракал много се развалял горял много друг ми вика гори малко.... КАКВО ДА ПРАВЯ НЕЗНАМ !Сега оглеждам за нещо 1,4 - 1,6 бензин
казват ми неща от сорта на - замисли се защо кола ’99та с толкова екстри струва само 5-6000 лева 
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Определено с дизеловият мотор няка да имаш често срещани проблеми, като самоволно променяне на обороти, прекъсване и още един куп подобни, които са характерни болежки на бензиновите мотори! А, че за дизел не гори малко е вярно, но все пак, ако решиш може винаги да си първи на светофарите благодарение на турбото!Fiat Coupe написа:Постоянно ми пълнят главата с разни неща - италианския дизел не бил хубав , много тракал много се развалял горял много друг ми вика гори малко.... КАКВО ДА ПРАВЯ НЕЗНАМ !Сега оглеждам за нещо 1,4 - 1,6 бензин
казват ми неща от сорта на - замисли се защо кола ’99та с толкова екстри струва само 5-6000 лева 
Не бързай, разгледай колите, във всяка в която сядаш пали мотора и слушай, а където има възможност настоявай и за кръгче!
Ако беше от София бих ти дал да покараш малко, хей така да имаш понятие за, какво става въпрос.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колегата Sko е абсолютно прав, в допълнение мога само да добава, че така прехваленият френски дизел HDI, комън рейл е взет познайте откъде...Фиат Крома дизел.Така че правете сметка...Sko написа:Точно обратното, приятелю, точно обратното. Имал съм удоволствието да карам за малко Браво дизел TD100 както и Opel Signum Z1.9DTH. Опелът е на няколко месеца, Бравото - на 8 години. Познай кое дрънчи повечеFiat Coupe написа:Постоянно ми пълнят главата с разни неща - италианския дизел не бил хубав , много тракал много се развалял горял много друг ми вика гори малко.... КАКВО ДА ПРАВЯ НЕЗНАМ !?
Не е по-новото.Това е писано много пъти втози форум, но ще го изтъкна отново - Fiat е създател на модерния дизелов двигател, какъвто го познаваме днес, така че мнения на пишман-майстори и рацерчета не минават с астри не минават.
Виж, че Фиатовите дизели не са сред най-икономичните на пазара има голяма доза истина. Но по отношение на качество, мощност и трошливост в България можеш да чуеш само митове и легенди.N.Y. State of Mind
Коментар
-
добре де момчета не разбирам много от коли още по-малко от дизели сега се оглеждам и мисля и гледам ту бензинките ту дизелките и ми направи впечатление,че 1.9 брава е с много малко коне
защо така това голяма спънка ли е? И брава 1.9 на кой бензинов мотор се равнява?Благодаря много за отговорите и извиняваите за оффтопика..П.с. Колега много извинявай,че ти се набърках така в темата но да не отварям нова още веднъж извинявай /
Коментар
-
Защото е атмосферен дизел, ако говориш за 1.9D Бравата...65 кс 1929 куб.см.Това е стария мотор, мисля,че в турбовариант се слага преди това на Темпра/Типо, но там е 91 кс, непряко /индиректно/ впръскване.Същите Браво/Брава имат около 119 НМ въртящ момент и това са прилични стойности за 65 кс.Повечето атм.дизели по него време са с тези стойности ->> Рено 1.9d моторите, 19,Клио,Меган,- 64 кс, PSA-64 и 70 кс, SDI-тата при VW - 64 кс.Новите типове мотори при Фиат с кубатура 1910 куб.см имат много разновидности, като се почне от атмосферния 1.9 при Добло и моето Пунто, та се стигне до модерните "резачки" JTD до мисля вече 150 кс.Всички тези работи ги прави ДЯВОЛЪТ и КОМПЮТЪРЪТ!!Globe` написа:добре де момчета не разбирам много от коли още по-малко от дизели сега се оглеждам и мисля и гледам ту бензинките ту дизелките и ми направи впечатление,че 1.9 брава е с много малко коне
защо така това голяма спънка ли е? И брава 1.9 на кой бензинов мотор се равнява?Благодаря много за отговорите и извиняваите за оффтопика..П.с. Колега много извинявай,че ти се набърках така в темата но да не отварям нова още веднъж извинявай /
..... а също и инжекцията
....хватките при впръскването!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Много благодаряNino написа:Защото е атмосферен дизел, ако говориш за 1.9D Бравата...65 кс 1929 куб.см.Това е стария мотор, мисля,че в турбовариант се слага преди това на Темпра/Типо, но там е 91 кс, непряко /индиректно/ впръскване.Същите Браво/Брава имат около 119 НМ въртящ момент и това са прилични стойности за 65 кс.Повечето атм.дизели по него време са с тези стойности ->> Рено 1.9d моторите, 19,Клио,Меган,- 64 кс, PSA-64 и 70 кс, SDI-тата при VW - 64 кс.Новите типове мотори при Фиат с кубатура 1910 куб.см имат много разновидности, като се почне от атмосферния 1.9 при Добло и моето Пунто, та се стигне до модерните "резачки" JTD до мисля вече 150 кс.Всички тези работи ги прави ДЯВОЛЪТ и КОМПЮТЪРЪТ!!Globe` написа:добре де момчета не разбирам много от коли още по-малко от дизели сега се оглеждам и мисля и гледам ту бензинките ту дизелките и ми направи впечатление,че 1.9 брава е с много малко коне
защо така това голяма спънка ли е? И брава 1.9 на кой бензинов мотор се равнява?Благодаря много за отговорите и извиняваите за оффтопика..П.с. Колега много извинявай,че ти се набърках така в темата но да не отварям нова още веднъж извинявай /
..... а също и инжекцията
....хватките при впръскването! 
за отговора
Коментар
-
Това ми прилича малко на вица за зайчето, което влизало всеки ден в магазина да пита дали има моркови. Всеки ден получавало отрицателен отговор. На десетият ден на продавачката и писнало да казва, че няма и отговорила ИМА, а зайчето - "Дайте ми една зелка тогава" !Fiat Coupe написа:Благодаря за вниманието ! Днес карах дизела (1,9 тд) - хареса ми , но понеже колата я взимат нашите за тях си се спряха на СЕАТ ИБИЗА от предпоследните модели - аз също много я харесах ...СЕАТ форум има ли ?
Нищо лично, шегичка!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Първо да добавя - от ТД фиата се отказахме не за друго ами просто при по обстоен преглед стана ясно , че трябва изцяло да се сменят маркучите по двигателя както още доста неща - да не говорим , че си беше направо със "сликове" и 4те гуми нямаха грайфер
Поне го покарах малко - много е готино с турбото
та като си направихме сметката - бравото щеше да ни излезне към 7000 и нещо а сега сеата ще излезне с всичко не повече от 7900 - има си Ел пакет , серво , клима .... бравото пишеше в обявата , че е с климатроник а и то било с клима... mmony - мерси и се радвам , че ти е харесал явно избора не е лош... дано не се разваля често
Щом е за родината - газ до ламарината !!!
Коментар
Реклама
Collapse



мисля че го бива?
Коментар