И аз мисля че са сегменти. На баща ми пежото, 1.8d буквално му течеше през ауспуха маслото. В двигателния отсек, нямаше капка масло. Иначе доливаше по 2 литра на 120-150км, по негови думи. Сега е песен, и също по негови думи, вече може да си слуша радиото и със 120
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
4 литра масло за 700 км - Пунто 1.9Д
Collapse
X
-
Мойта харчеше по 1л. на 1000км и след отваряне на мотора се установи, че маслените сегменти си бяха заминали, това за да харчи толко много явно сегментите въобще ги няма + теча от гарнитурата.Със сигурност си за отваряне на мотора, сам няма как да се излекува, отваряте и всичко ще си лъсне
Dido_Lyubenov, мойта си имаше компресия да те убие по 13 атмосфери на всеки цилиндър, просто първо се скапват маслените и почва да харчи масло, компресионните си държат и компресията си е наред
punto HGT
Коментар
-
Re: 4 литра масло за 700 км - Пунто 1.9Д
Здравей колега,не бързай с каквито и да било сложни ремонти,като смяна на сегменти гумички и др.,защото и аз имах същия проблем.След като ходих по различни "майстори" смених сегменти,гумички на клапаните,пасване на същите и други разхода не се промени.Проблема беше съвсем друг,понеже е много дълго за писане,ако искаш звънни ми да ти обясня за какво става въпрос,защото аз се набутах 500лв на празноGSM 0892299217Mapu0o написа:Колеги имам гарнитура на капака на клапаните за смяна, но не смятам, че от там може да изчезне толкова масло...Колата доста си попушва... Някакви идеи, макар че най-вероятно иска сегменти?Фиат Пунто МК2 2000г
Коментар
-
u_bo
С какво масло са смените?rymbata написа:При мене проблема е сащия,4 литра на 400-500км.Пален шок.От три смени на маслото все по-зле ставаше, и накрая ударихме дъното.Даите ми последователност на деиствие.1.9д пунто
Коментар
-
При тебе последователността е следната:точене на масло и вода,сваляне на глава и картер,сваляне на буталата и смяна на сегменти и по обратния ред.rymbata написа:При мене проблема е сащия,4 литра на 400-500км.Пален шок.От три смени на маслото все по-зле ставаше, и накрая ударихме дъното.Даите ми последователност на деиствие.1.9д пунтоBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Колега, пробвах това, което си написал, но отзад не излиза и капчица масло... Нищо общо с клипа. Иначе доста пуши при много високи обороти.Само да ти поясня, че има разлика от тук до небето между бензин и дизел, понеже може би незнаеш, но дизелите вървят и с масло, даже и отработено т.е. при дизелите маслото като попадне в цилиндъра изгаря почти напълно, докато при бензиновите неможе да се възпламени когато е наситено и затова го изхвърля през ауспуха.Airfan написа:Съвсем нормално ще пали. Масления сегмент е запушен и дори в момента има повишена компресия заради навлизането на масло в цилиндрите. Направи си един прост тест - да ти е загряла добре колата - иди на някое безлюдно място и я вкарай в обороти близки до максималните. Прогнозирам ти, че ще видиш ето това:http://www.youtube.com/watch?v=efGpxvDMTfEПримера е от бензинов мотор, но при прецакани маслени сегменти ефектът ще е същия.Пунто 1.9D 2002г.
Коментар
-
Колеги, реших да опиша по-подробно случилото се до тук:Значи допитах се до доста майстори, които ми казаха, че маслените сегменти са запекли и двигателя бил дроп и ми казаха ако реша да отварям двигателя да си приготвя над 1000 лв, което за мен е неприемливо.Сега ще ви опиша моите наблюдения за колата и ще очаквам отново мнения.Искам да поясня, че тези 4 литра ми ги харчи само, когато карам по магистралата за София (2 пъти отиване и връщане). Това, на което казвате "теч" всъщност е леко сълзене, което е не повече от 4-5 капки на ден, което за мен не е фактор за такъв разход. Друго мое наблюдение е, че пуши, когато си иска (един път пуши при 90км/ч, друг път не, един път започва да пуши още като я запаля, друг път не, и общо взето всеки път ми дава различен разход на масло при едни и същи километри. Колата пали без проблем (едва завъртам ключа), върви добре според мен (140-150 си ги вдига без особен напън, а и за повече несъм я пробвал, защото смятам, че тези са и достатъчни). От разхода на гориво също съм доволен (4.9л/100км смесено). Двигателя също не е много шумен (няма излишни шумове като тропане на клапани и сегменти). Според мен има вариант да има прекалено много нагар по клапаните, от който не се затварят докрай + гумички за смяна. До тази мисъл ме наведе факта, че когато сменях гарнитурата на капака на клапаните по всмукателните тръби имаше нагар към 5-6 мм, което си е достатъчно ако и по клапаните е така да не се затварят и маслото без проблем да си отива в цилиндрите. П.С.: Вчера сменях заден тампон на скоростната кутия (50лв) и стана нещо доста неприятно - скъса се болта, който се завива в моста... Съветвам колегите, които още не са сменяли да си раздвижват болта ако вече не е късно за това, защото от личен опит казвам, че WD-40 не помага, а като се скъса е доста играчка, дори може да се стигне до друг преден мост.Пунто 1.9D 2002г.
Коментар
-
Съветвам ви подробно да изучите принципа на работа на четиритактовия двигател преди да пишете такива недосмислици.Доста търсих в речниците думата "дроп" но нищо не откривам.Mapu0o написа:Според мен има вариант да има прекалено много нагар по клапаните, от който не се затварят докрай + гумички за смяна. До тази мисъл ме наведе факта, че когато сменях гарнитурата на капака на клапаните по всмукателните тръби имаше нагар към 5-6 мм, което си е достатъчно ако и по клапаните е така да не се затварят и маслото без проблем да си отива в цилиндрите. [/color]Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Аз цитирах какво са ми казали майсторите по сервизите, но ще поясня за незнаещите: "дроп" е жаргонна дума в някои краища на страната и е синоним на "скапан" и "износен" когато се отнася за двигател например.П.С.: Аз не смятам, че съм тук за частни уроци по Български език и правоговор, а и не е нужно човек да е професор, за да изрази мнение за каквото и да било, не смятам че щях да се консултирам с който и да било ако се наложи подробно да изучавам принципа на работа на четиритактов двигател, защото просто ще знам какъв е проблема на двигателя.Tornado написа:Съветвам ви подробно да изучите принципа на работа на четиритактовия двигател преди да пишете такива недосмислици.Доста търсих в речниците думата "дроп" но нищо не откривам.Mapu0o написа:Според мен има вариант да има прекалено много нагар по клапаните, от който не се затварят докрай + гумички за смяна. До тази мисъл ме наведе факта, че когато сменях гарнитурата на капака на клапаните по всмукателните тръби имаше нагар към 5-6 мм, което си е достатъчно ако и по клапаните е така да не се затварят и маслото без проблем да си отива в цилиндрите. [/color]Пунто 1.9D 2002г.
Коментар
-
4 литра масло х 15 лв е = на 60 лвНови гумички на клапаните-10 лв +50 лв за смяна = 60 лв.Мисля че няма да има вреда да се сменят,дори е наложително да се почне от там+идеално почистване и оглеждане на колектора че на този модел са две в едно (колектор със капак на клапани) .Ако не се реши проблема поне няма да си много назад с парите и ще знаеш че следващата стъпка е сигменти.Успех!
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар