Колеги имам гарнитура на капака на клапаните за смяна, но не смятам, че от там може да изчезне толкова масло...Колата доста си попушва... Някакви идеи, макар че най-вероятно иска сегменти?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
4 литра масло за 700 км - Пунто 1.9Д
Collapse
X
-
колега,сигурен ли си че за 700 км.,да не са 7000.това е много масло,за да го изгори този двигател трябва да дроп.тои няма да пали ако е толкова износен,тои трябва да няма изобщо компресияPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
-
Абе тя и на мойта мара тече гарнитурата на капака на клапаните, ама за 10 000 км доливам 0,2 литра, не 4 на 700 км. Пък и щом пуши много, значи го гори това масло. Както каза някой по-горе, ако е от сегменти, тя няма да има компресия да запали. Остава гарнитура на главата или евентуално спукана глава, което ми се вижда по-малко вероятно. А нищо чудно и да е от уплътнителите на клапаните ("гумичките"). Може да се размине и без сваляне на глава, но това трябва да се провери. Другото си е аеробика на пръстите.misho_ написа:тече му гарнитура на капак на клапани, не на главата, нищо общо няматDido_Lyubenov написа:Мисля, че ще мине със смяна на гарнитура на главата. Съответно със шлайф на главата, иначе няма файда от гарнитурата :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
При този разход дори и да няма "гумички" пак няма да харчи толкова.Dido_Lyubenov написа:Абе тя и на мойта мара тече гарнитурата на капака на клапаните, ама за 10 000 км доливам 0,2 литра, не 4 на 700 км. Пък и щом пуши много, значи го гори това масло. Както каза някой по-горе, ако е от сегменти, тя няма да има компресия да запали. Остава гарнитура на главата или евентуално спукана глава, което ми се вижда по-малко вероятно. А нищо чудно и да е от уплътнителите на клапаните ("гумичките"). Може да се размине и без сваляне на глава, но това трябва да се провери. Другото си е аеробика на пръстите.misho_ написа:тече му гарнитура на капак на клапани, не на главата, нищо общо няматDido_Lyubenov написа:Мисля, че ще мине със смяна на гарнитура на главата. Съответно със шлайф на главата, иначе няма файда от гарнитурата :D
Коментар
-
Докато не провери от къде е, само може да гадаем. Може и от гарнитурата на картера да е, от гарнитура на масления филтър .... възможности много. Ама някой трябва да се навре под колата и да огледа първо при работещ ДВГ дали има сериозни течове на масло, после да провери какво се случва с/в главата и чак тогава евентуално да се тръси и проблем в сегменти и бутала. Нищо чудно проблема да си е комлексен.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Съвсем нормално ще пали. Масления сегмент е запушен и дори в момента има повишена компресия заради навлизането на масло в цилиндрите. Направи си един прост тест - да ти е загряла добре колата - иди на някое безлюдно място и я вкарай в обороти близки до максималните. Прогнозирам ти, че ще видиш ето това:http://www.youtube.com/watch?v=efGpxvDMTfEПримера е от бензинов мотор, но при прецакани маслени сегменти ефектът ще е същия.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар