Като си купих колата преди 2 години и смених антифриза почна да изчезва.Сипах му една добавка и почти спря да се губи- на година по половин литър доливах.Сега видях че в казанчето е станало много кал от добавката и го свалих, измих и подмених половината течност с вода и пак почна да се губи доста вода.Радиаторчето на парното го гледах- няма никакви следи от теч.По водния радиатор само по ръбчето на 2 те най горни тръби има следи от мокро, но е съвсем малко и не мисля че се губи от тамПо ръба където уплътнява капачката на казанчето има една неравност и ми се струва че от там изпуска по малко пара- бях му вързал едно парцалче около капачката и след дълго каране беше леко влажно.Забелязах че има тръби с антифриз към ЕГР клапана отзад. Възможно ли е от там да се губи?Варианта да влиза в цилиндрите го изключвам защото мисля че ако имаше пробив за 30 000 км отдавна да е издухал гарнитурата.Дайте някаква идея къде отива водата без да оставя следи?Или препоръчайте някой сервиз с някакъв оцветител или подобно да каже със сигурност къде изчезва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак ми се губи антифриза :(
Collapse
X
-
Пак ми се губи антифриза :(
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Ами това е че не виждам къде отива.Количеството което изчезва би трябвало видимо да сълзи от някъде мисля.Това на ръба на радиатора ми се вижда нищожно и си мисля че ще сменя радиатора и ще се окаже че не е от там.От капачката ако бяха изтекли тия 200 грама вода парцала дето вързах трябваше да е мокър.BO написа:Значи ти виждаш от къде ти излиза антифриза и питаш от къде може да губиш?Нещо не ти разбирам въпроса.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ами то видимо ти сълзи, нали го виждаш на радиатора.Обикновено това сълзене най-често става, когато колата загрее и вдигне малко налягането на течността. Но сълзенето веднага се изпарява от нагорещения радиатор. А особено като го виждаш то със сигурност се губи от там.А и не мога пак да те разбера. Виждаш от къде тече, не правиш нищо (да смениш радиатора) и очакваш да не губиш антифриз. Пак казвам, не мога да те разбера какво искаш или очакваш.infineon написа:Ами това е че не виждам къде отива.Количеството което изчезва би трябвало видимо да сълзи от някъде мисля.Това на ръба на радиатора ми се вижда нищожно и си мисля че ще сменя радиатора и ще се окаже че не е от там.От капачката ако бяха изтекли тия 200 грама вода парцала дето вързах трябваше да е мокър.BO написа:Значи ти виждаш от къде ти излиза антифриза и питаш от къде може да губиш?Нещо не ти разбирам въпроса.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Разглеждал съм го на канал както е загряла, никъде не виждам течове или мокро. Това на ръба на радиатора дето е мокро дори като е загрял е колкото глава на карфица и е само там.Има ли надежден оцветител за течове или нещо подобно?ivel написа:не забравяй че течовете се увеличават при по-висока температура и обороти-сиреч като загрее и ти си караш,точно тогава губиш най-много антифриз,било то от помпа или водно съединениеhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар