телоподаващите били отживелица-пълни глупости ,говорещ ги човек който не е запознат.не случайно струват хиляда и кусур лева
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгоря ми свещ- трябва ли да сменям всички
Collapse
X
-
Това е полезно мнение, според мен. Благодаря.nsn написа:тези инструменти са готини но трябва да се е скъсало болт/шпилка тоест плътно желязо(защото в противен случай мачкат и късат) и да стърчи поне 10мм за да могат "валяците" да го хванат за да го отвият,а подгревната свещ не е плътно желязоAirfan написа:Да, изказвам неподготвено и непрофесионално мнение, но пък е мнение на препатил. Всеки си преценя все пак.
Коментар
-
Утре ще ида при един приятел който има такова http://www.zimber-tools.com/product....ct=379Само че проблема е че вътрешния диаметър на тръбичката на свеща го измерих около 4.5 мм, а в комплекта има 4 и 6мм.Иначе ако падне нещо вътре си мисля за вариант 7 + махане на дюзата и надуване от отвора на свеща с компресор да изкара през дюзата.Обаче и нейния отвор май не е много по голям.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Някъде да съм споменал, че само нагар пречи на свещта да излезе? Това е само едно предположение на един колега от форума, а не мое такова.Ако си направиш труда да сравниш една свещ от жтд и една от мжет сам ще си отговориш защо "затягане" на резбата е почти невъзможно.Ако си махал свещи на мжет пак ще си отговориш защо се махат или много лесно или много трудно...Ама хайде да не спорим излишно...А относно тия "екстрактори" трудно биха се справили със свещта, поради простата причина, че главния корпус не е плътен.А някой, който е дал предложение за изкарване на останалата част през отвора на инжектора, колко от вас са го правили?nsn написа:прав си колега че проблема е в нагревателната част-иначе нямаше да я има тази тема,защото свещта щеше да работиби ли обяснил от къде ще има толкова много нагар по свещта за 2-3 деня от както тя неработи(Чавето даде за пример неговите изгорели свещи на 10000км и нямат нагар)ще да неможе да излезе през дупката и да скъса металната част а не да се отроши нагара или нагреватилната часткъм колегата пуснал темата:стига да има достатъчно място щом стърчи част от свещта с едно телеподаващо наваряваш и веднага отвиваш с клещи(така не трябва да има проблем с отвиването)BO написа:Проблема е в нагревателната част на 99.999%.nsn написа:проблема в скъсаната свещ не е нагара-пишете глупости ако беше проблем нагара свеща щеше да се отвие и счупи където е нагревателната част а не да се скъса в металната частA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
По тоя повод - дайте идея за развиване на свещ, която не помръдва...Вчера се опитаме да сменим една от моите, която предаде богу дух - на трети цилиндър.Да, ама не. Не помръдва... На абсолютно студен двигател - непален повече от 6 часа, като преди това не беше загрял.Майсторчето понапъна, ама аз му викам - Днеска не ми се къса свещ, пробвай, ако не става ще го мислим. Та и така стана.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Днес продължихме да го мъчим без успехС екстрактора не стана- нави се и разкъса горната част на свеща.Набих един накрайник за торкс и имах частичен успех- мръдна мъничко но превъртя.Сега сме изскубнали цялата тел от вътре, свеща е куха до нагревателния елемент.Пилнахме един удължител от гедоре на 4.2 мм. на струга(свеща вътре е 4.23 мм), направихме му накатка, и го набихме с някакво уж специално зелено анаеробно лепило около 3.6 см навътре в свеща.Утре сутринта ще го мъча дано е хванало.Притеснява ме че свеща беше мазна отвътре от WD-то и незнам дали ще хване лепилотоКакъв е ефекта от нагряването при работа на мотора върху това лепило?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ще пробваме и така, а са миобещали и един ’замразяващ’ спрей - загрява се мотора на 50-60 градуса и свеща се напръсква със спрея да се охлади само тя принудително и да отпусне резбата. Отделно спрея освен студ пръска и нещо акто вд40...Иначе не се притеснявам да покарам така - карах почти година с изгоряла свещ на 2ри цилиндър и накрая си излезе без проблем. Нагара беше минимален - по скоро като оцапване на нагревателния елемнт. Пазя я, утре ще я снимам че ми е в офиса в чекмеджето - пазя я за мостра като купувам. Предполагам че много нагар правят мотори с пробреми в разпръскването и изгарянето. Защото и на 4ти цилиндър също я покарах някой месец изгорялата свещ и нямаше никакъв нагар.FGRC написа:Загрей леко мотора и тогава опитайте.То при всички положения трябва да я извадиш иначе нещата само ще се влошават.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
аз като говоря/пиша май никой не вярва-ама кой съм аз(никога не виждал/работил с инструменти та даже и подгревни свещи) седя на компа и си чешам пръститес лепилото колега успех трудно ще постигнешinfineon написа:Днес продължихме да го мъчим без успехС екстрактора не стана- нави се и разкъса горната част на свеща.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
В този ред на мисли- работата отива на сваляне на главата. По спомен като ми сменяха свещите- колата беше със загрял мотор .infineon написа:Днес продължихме да го мъчим без успехС екстрактора не стана- нави се и разкъса горната част на свеща.Набих един накрайник за торкс и имах частичен успех- мръдна мъничко но превъртя.Сега сме изскубнали цялата тел от вътре, свеща е куха до нагревателния елемент.Пилнахме един удължител от гедоре на 4.2 мм. на струга(свеща вътре е 4.23 мм), направихме му накатка, и го набихме с някакво уж специално зелено анаеробно лепило около 3.6 см навътре в свеща.Утре сутринта ще го мъча дано е хванало.Притеснява ме че свеща беше мазна отвътре от WD-то и незнам дали ще хване лепилотоКакъв е ефекта от нагряването при работа на мотора върху това лепило?Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Ваденето на скъсана свещ е дълга и отвратителна занимавка. Не са много хората които се наемат да го правят, а не са много тези притежаващи комплект за вадене на скъсани подгревни свещи. Но при едно 80% от случаите телоподаващото играе главна роля при ваденето. И другото лошо нещо на ваденето на такава свещ(поне за клиента де), е че майсторите които се захванат с това искат едно 100-150лв на свещ (разбира се зависи и от модела на колата и трудността).
Коментар
-
Не стана с лепилото. Държеше но като напънах се изплъзна.Понеже отвора е дълбок си мисля още 2 варианта1. Да навия обратна резба, навивам шпилка и я законтрям в горния рай на свеща с гайка да не се навива надолу. Не искам с конусни че свеща е доста тънка и опитва да раздуе.Проблема е откъде да намеря шпилка и метчик на 4.3 мм2. Да набия някакъв квадрат от твърдо желязо с остри ръбове вътре и да мъча с него?С телоподаващото какъв е варианта? Да заварявам горе по ръба на скъсаното?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар