аз съм с искра от година и повече и нямам изгоряла паля нямам проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгоря ми свещ- трябва ли да сменям всички
Collapse
X
-
често се случва нагревателната част ако е карано с неработеща свещ и тя не се самопочиства като се нагрява, както правят работещите и няма измъкване от нагара. Вече дали си скъсал с навита резба не знам.infineon написа:Скъсах я
Пръсках я, чаках пак пръсках, напънах малко и се скъса между резбата шестограма.Резбата наполовина почти е излязла и стърчи но има още дето не се е отвила. Кое точно запира? Да не би графитената част да е станала като конус по широка от тръбичката?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
лошо май ще се сваля главата!!!infineon написа:Скъсах я
Пръсках я, чаках пак пръсках, напънах малко и се скъса между резбата шестограма.Резбата наполовина почти е излязла и стърчи но има още дето не се е отвила. Кое точно запира? Да не би графитената част да е станала като конус по широка от тръбичката?Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Според мен това нещо не е вярно. Някога когато взех либрата ми бяха изгоряли 5-те свещи. Така карах над 10к и след това се развиха без никакъв проблем. Нямаше никакъв нагар по тях, само сажди. Та нагар има според мен когато двигателя не работи добре, гори масло.... Ако всичко е 6 то има само сажди.Това е лично мое мнение, ако греша нека някой да ме поправи.pakumba написа:често се случва нагревателната част ако е карано с неработеща свещ и тя не се самопочиства като се нагрява, както правят работещите и няма измъкване от нагара. Вече дали си скъсал с навита резба не знам.
Коментар
-
Караш с резервна свещ в багажника и чакаш сама да си излезе. Моята я чаках над 2-3 год. да излезе, но излезе накрая :D Вариант преди да ги сваляш е да я запалиш малко да поработи и да загрее, така поне при мен се сваляха по-лесно.Lancia Kappa 2.4JTD
Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.
Коментар
-
Има си инструменти за всичко:https://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFkoАма е много по-лесно да ти кажат, че ще махат главата. Хем ще вземат повече пари, хем ще намазват от части и т.н....Ако не се лъжа с Супер Дизел на околовръстното са се оборудвали с такива инструменти за скъсани свещи. Обади се и питай.Успех.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не е задължително да разпробиваш до долу, може отвора да е глух, зависи, както казах, ако има достатъчно "месо" да се навие шпилковадач.nsn написа:и коя част ще разпробиеш да навиеш шпилковадача и къде ще остане часта която нагрява-може би в цилиндъра или греша?pakumba написа:Не е задължително, има сервизи, които се справят. Ако достатъчно месо, може да се навие шпилковадач.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не мога да го потвърдя от собствен опит за щастие. Преди време ми изгоря една свещ и тогава при четенето това беше основно лансираното мнение защо не е добре да се кара дълго с изгоряла свещ. Принципно ако въртиш много и живееш в топла страна то пак може да се окаже, че свещите не са се пускали 8 месеца и 70 000 км например, така че е възможно да си прав.chaveto написа:Според мен това нещо не е вярно. Някога когато взех либрата ми бяха изгоряли 5-те свещи. Така карах над 10к и след това се развиха без никакъв проблем. Нямаше никакъв нагар по тях, само сажди. Та нагар има според мен когато двигателя не работи добре, гори масло.... Ако всичко е 6 то има само сажди.Това е лично мое мнение, ако греша нека някой да ме поправи.pakumba написа:често се случва нагревателната част ако е карано с неработеща свещ и тя не се самопочиства като се нагрява, както правят работещите и няма измъкване от нагара. Вече дали си скъсал с навита резба не знам.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ето тук се казва,че е скъсанаinfineon написа:Скъсах я
Пръсках я, чаках пак пръсках, напънах малко и се скъса между резбата шестограма.Резбата наполовина почти е излязла и стърчи но има още дето не се е отвила. Кое точно запира? Да не би графитената част да е станала като конус по широка от тръбичката?
Коментар
-
Колегата ВО е дал мисля най правилното решение.По добре в сервиза със специализиран инструмент иначе риска от повреда на главата е доста голям.Хората ще я извадят за нула време.Много точно трябва да се разпробие останалата част а без фиксиращи втулки е доста трудно а пък и като има специализиран инструмен не е нужно да се правят експерименти.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Няма да излезе от самосебе си защото половината резба не е отвита.Утре ще направя снимки да видите положението. Изглежда на достъпно място. В събота ще пробваме с един приятел с обратен метчик.Само ме притеснява да не се е раздула керамичната част както четох че ставало и тя да запъва и да падне вътре след като извадим тръбичката.Кое точно запъва според вас- около металната част или керамиката?Naidenov написа:Караш с резервна свещ в багажника и чакаш сама да си излезе. Моята я чаках над 2-3 год. да излезе, но излезе накрая :D Вариант преди да ги сваляш е да я запалиш малко да поработи и да загрее, така поне при мен се сваляха по-лесно.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар