е па аз си го купих тоя дизел, щото много бЕга
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко оборота може да вдигне Улисе 2.0 ХДИ
Collapse
X
-
Точно така. Аз алфата (156 1.9жтд 105) я сцепвах от каране със много настъпване и често до към 4600-700 натам нямаше смисъл в продължение на около година и си я продадох в апсолютно здраве, да не говоря със скудото какви неща съм правил, направо не ми се разправя,но въобще не съм го пазил, и пак нямаше проблеми. това са пълни глупости да не се настъпва докрай щом ограничителя е сложен на 5200 значи до толко мога да я настъпвам без да се създадат сериозни проблеми освен по-бързо износване.emzo написа:Toва пък е аболютна глупост, не случайно в софтуера има торк лимитъри и се намяля горивото след 4000рпм.sa6obravoto написа:Искам да кажа че не е хубаво оборотите на дизела да минават 4000. Честно казано съм се уверил, че това е истина. Няколко човека които имаха дизелови автомобили и ги вкарваха в тия обороти се простиха с доста пари за ремонти. Това са стари коли и такива усилия са пагубни за тях. Все пак като сме си купували дизелови коли, сме имали едно на ум, че не са бегачки.misho_ написа:какво имаш впредвид че ще отиде за ремонт?sa6obravoto написа:...Сега сериозно какво е значението може или не може да вдигне над 4000 оборота, като след това ще отиде за ремонт? ...
Коментар
-
Абсолютно вярно! JTD заредено със синтетично масло не са му никакъв проблем оборотите. А въпросният двигател, но в Берлинго каран "здраво" отново със синтетика, винаги товарен няма абсолютно никакви проблеми да си напълни оборотомера.misho_ написа:Точно така. Аз алфата (156 1.9жтд 105) я сцепвах от каране със много настъпване и често до към 4600-700 натам нямаше смисъл в продължение на около година и си я продадох в апсолютно здраве, да не говоря със скудото какви неща съм правил , като него още повече не съм го пазил, и пак нямаше проблеми. това са пълни глупости да не се настъпва докрай щом ограничителя е сложен на 5200 значи до толко мога да я настъпвам без да се създадат сериозни проблеми освен по-бързо износване.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
алфата до към 4600-4700 си вървеше перфектно и бравото трябва да е така особено като имаш чип, нагоре няма много смисъл.Bravo 1.9 JTD написа:В крайна сметка JTD105 със чип до колко мога да го товаря че да върви да взема да бия някой с тая кола аххаха аз го карам до 4000 :D нз до колко може кажете вие
Коментар
-
Принципно може да го товариш, докато нещо не се строши. Ето ти една темичка за съпоставяне на "часовника":http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ечеливш е варианта дюзи с по-голям дебит, по-голямо турбо и кулер и друг съединител от ХГТ и софт и си готов :D . Лесно звучи, стига да има финансов ресурс за усвояване в тази област.Bravo 1.9 JTD написа:В крайна сметка JTD105 със чип до колко мога да го товаря че да върви да взема да бия някой с тая кола аххаха аз го карам до 4000 :D нз до колко може кажете виеСитроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
-
аз се си мисля че нашите съединители са по-здрави от на хгт ама айдеgarfunken написа:Принципно може да го товариш, докато нещо не се строши. Ето ти една темичка за съпоставяне на "часовника":http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ечеливш е варианта дюзи с по-голям дебит, по-голямо турбо и кулер и друг съединител от ХГТ и софт и си готов :D . Лесно звучи, стига да има финансов ресурс за усвояване в тази област.Bravo 1.9 JTD написа:В крайна сметка JTD105 със чип до колко мога да го товаря че да върви да взема да бия някой с тая кола аххаха аз го карам до 4000 :D нз до колко може кажете вие
leave something of the happiness you bring
Коментар
-
Егати филмите
Я мойто униджетче си го вкарвам в лютеницата до 5500 об без проблем. Сега да не скочите че не можело до толкова
Мойто може. Бате ви Емо знае как - торк лимитъри,дюрейшън карти и т.н. Въпросът е друг. При тези обороти просто няма смисъл да се кара колата със стокова карантия. Иска си друго турбо,може и някакъв къстъм разпределителен вал,да се барне софта подобаващо и т.н. Стоковата турбина още на 3500 я няма никаква та на 5500 .....само чи пуши кат локомотив ако му е пуснато повечко горивце. Това лято реших да си покарам колата малко сток. Да ама не. Изкарах точно 3 дни и си върнах "мега" софта
Градско горе долу се понасяше,ама на магистралата и извънградско - ужас. То едно бавно ускорение, чакам турбината половин час да направи фул бууст,резил голям .
Ако бяха сложили някаква по-добра кутия и съединител, да кажем като C530, просто щеше да е..........
С ръка на сърцето заявявам че никога не бих заменил униджета с мулти,гига или тера-джет комън рейл.Искам само jtd100 мотор с C530 кутия и GTB1756VK турбина
Това за коледа ако може
Коментар
-
Дали е нормално но вчера като карах Улисето и като съм примерно на 2000 об и карам с постоянна скорост и като дам газ колата се замисля около 2 секунди и чак след това започва да се ускорява,отделно че до едва вдига 4000 об.,Усеща се че набира но в началото е мудно не е веднага да се реже,може и да е нормално незнам
Коментар
-
Вземи си изолирай ЕГР-а като за начало. Най-лесно е да му запушиш вакуума. Поне при баничарките за ЕГР-а отговаря клапана, която е от дясната страна на мотора /пасажерската/.naskomi написа:Дали е нормално но вчера като карах Улисето и като съм примерно на 2000 об и карам с постоянна скорост и като дам газ колата се замисля около 2 секунди и чак след това започва да се ускорява,отделно че до едва вдига 4000 об.,Усеща се че набира но в началото е мудно не е веднага да се реже,може и да е нормално незнамFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Емо, ама тоя го хванах, че лъже.При тези обороти (4750), ако е с оригиналния размер гуми е бил на 292км/ч.8 км/ч не му достигат, за да изпълни надписите по екрана.emzo написа:
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз понеже имам и друга кола ХДИ 8 клапана 110коня, за "замислянето" мога да ти кажа, че след смяна на дебитомера при мен, реакцията на педала на газта стана много по-бърза и най-голямо подобрение се усети в драстично подобряване на тягата в ниски обороти. Със стария дебитомер под 2000 оборота беше почти мъртвец, с новия дебитомер още от 1500 оборота дърпа много добре. Пробвай с друг дебитомер, ако можеш да вземеш от някой около теб, колкото за проба, да си сигурен, че е точно от него. Преди да сменя дебитомера се врътках и с вакумните клапани, но се оказа, че проблема не е в тях.naskomi написа:Дали е нормално но вчера като карах Улисето и като съм примерно на 2000 об и карам с постоянна скорост и като дам газ колата се замисля около 2 секунди и чак след това започва да се ускорява,отделно че до едва вдига 4000 об.,Усеща се че набира но в началото е мудно не е веднага да се реже,може и да е нормално незнам
Ето ти една темичка за размисъл:http://peugeotclub.info/forum/viewto...Улисето ти 16 клапана 110к.с. ли е? Живо ме интересува как са му предавките. В смисъл да речем на пета скорост с 2000 оборота каква е скоростта, както и при 3000 оборота на пета скорост с каква скорост се движи. Карах Зета 2,1ТД и малко ми идваха късички предавките, та затова те питам тези неща. Сегашното ми комби ХДИ с 3000 оборота на пета скорост е със 150км/ч, което ме устройва горе долу.
Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
-
На това не ми отговори, може да не си го видял. Щом на 3000 оборота си на 150, ще ме устройва значи. Почвам да се оглеждам. :Dgarfunken написа:.................Улисето ти 16 клапана 110к.с. ли е? ....................Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар