emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дебитомер jtd
Collapse
X
-
Ами за да разбере,не трябва ли да се провери,не можах да разбера за какво бяха въобще тези питания от твоя страна ???????????Аз не разбирам,само съм чувал че така трябва.................emzo написа:Единсвеното, което го "грее" е да не е запецнал отворен, нищо повече.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Колега, да те питам по повод на поста ти, ако е запецнал в отворено положение, каква е разликата дали е с или без дебитомер, за оплакването му че мотора работи малко по твърдо като е студен. Няма нужда от заяждания.Моята кола като беше със затапен ЕГР работеше по-твърдо когато беше студена. Когато се изключи дебитомера, ЕГР-а спира да работи. Ако тампоните на мотора са позаминали може да се усеща разлика знам ли. На мен също ми стана интересно ЕГР-а в какво състояние е когато видях поста.emzo написа:Единсвеното, което го "грее" е да не е запецнал отворен, нищо повече.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Предвид, че си CF3 мотор, явно ти е бил пътник МАФ-а още като си купил колата.Щом си и свикнал карай си я така, виж пластина на ЕГР-а горещо ти препоръчвам да сложиш.Вече дали ще го изтриеш софтуерно (ЕГР-а) или ще ти записва грешка - да не ти пука.ntodorov написа:ПС: Та: Въпросът ми е. Дали да влизам в приключение с нов дебитомер или с парите за новия да заведа семейството си на уикенд далеч от града? :PF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ще те послушам Емо. Колата си върви доволно, а разхода и е "атрактивен"...Последното е едно от основанията все още да несе разделям с нея.ПС: Благодаря на всички колеги взели отношение по темата. Извинявам се обаче на автора на самата тема, че използвах питането му за мои цели.emzo написа:Предвид, че си CF3 мотор, явно ти е бил пътник МАФ-а още като си купил колата.Щом си и свикнал карай си я така, виж пластина на ЕГР-а горещо ти препоръчвам да сложиш.Вече дали ще го изтриеш софтуерно (ЕГР-а) или ще ти записва грешка - да не ти пука.ntodorov написа:ПС: Та: Въпросът ми е. Дали да влизам в приключение с нов дебитомер или с парите за новия да заведа семейството си на уикенд далеч от града? :PA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Митак, а твоята кола откак върви - даже не се обаждаш да почерпя бира, а вече съм и с нов офис. Ела поне да прелеем оня софтmitaka_neikov написа:Колега, да те питам по повод на поста ти, ако е запецнал в отворено положение, каква е разликата дали е с или без дебитомер, за оплакването му че мотора работи малко по твърдо като е студен. Няма нужда от заяждания.Моята кола като беше със затапен ЕГР работеше по-твърдо когато беше студена. Когато се изключи дебитомера, ЕГР-а спира да работи. Ако тампоните на мотора са позаминали може да се усеща разлика знам ли. На мен също ми стана интересно ЕГР-а в какво състояние е когато видях поста.emzo написа:Единсвеното, което го "грее" е да не е запецнал отворен, нищо повече.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Определено дебитомера си оказва влияние на разхода. С откачен дебитомер лампата светна на 796км. Другата седмица вече ще се наложи да слагам някакъв, че ако продължавам да карам така и за 2 месеца съм изгубил парите за дебитомер.От Стило явно няма да взимам щом е по скъп от този за Либра.019 при Либра дали се ползва. Или направо да търся за Фиат Jtd 105Или пък да опитам с Алфа
044 сензор не се ли слага в някоя Алфа
Коментар
-
Включително бензиновите Алфи Евро 2-145/6,156,166 и т.н. са също с 019 дебитомер.iakvvu написа:044 е в Алфа 147,156(над 105),Либра(над 105) и Стило всички Евро 3. Карал съм и с 063 от Евро 4,но с него колите куцат.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Днес се сдобих с нов дебитомер за Либра.... Не питайте от къде съм го взел и за колко, че бяха едни схеми........ Получи се нещо интересно което предният път когато го сменях го нямаше. Имаше записани три грешки. ЕГР, ниско ниво от дебитомера и за температурата на въздуха. Беше си в авариен режим и стоеше нон стоп на 700мг.След смяната на дебитомера изтрих грешките и запалих. На ниските обороти всичко си беше нормално, но като реших да и дам газ и се форсираше бавно до 3к и след това изведнъж отиваше на макс. Така поработи известно време и ставаше все по добре при опит за форсиране на място. Накрая започна да се форсира нормално :D Сега като и дам газ по време на движение и имам чувството, че карам друг автомобил :D
Коментар
-
Няма нищо интересно,просто ЕКУ-то дъго време е било в серивизен режим и му е трябвало време да осъзнае че има нов дебиломер.Ако го беше ресетнал нямаше да стане така.chaveto написа:Днес се сдобих с нов дебитомер за Либра.... Не питайте от къде съм го взел и за колко, че бяха едни схеми........ Получи се нещо интересно което предният път когато го сменях го нямаше. Имаше записани три грешки. ЕГР, ниско ниво от дебитомера и за температурата на въздуха. Беше си в авариен режим и стоеше нон стоп на 700мг.След смяната на дебитомера изтрих грешките и запалих. На ниските обороти всичко си беше нормално, но като реших да и дам газ и се форсираше бавно до 3к и след това изведнъж отиваше на макс. Така поработи известно време и ставаше все по добре при опит за форсиране на място. Накрая започна да се форсира нормално :D Сега като и дам газ по време на движение и имам чувството, че карам друг автомобил :D
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Чаве, нашите Лабрадори да не са се наговорили нещо>? И аз съм в същия филм, към ден днешен. На 309 ми завършва дебиломера.При мен разликата е, че като загрее изведнъж както е забила примерно на 2-ра с 2000об./мин тръгва изведнъж зверски, обаче кадя като Икарус. Студена ли е - абсолютен мъртвец, нито на празен ход може да се форсира нито на скорост.Ще видя какви схеми да измисля и аз да се сдобия с нов. Може ако искаш на лични да ми кажеш, какъв си сложи и колко беше глобата. Благодаря предварително.Мъри - слушаме те
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар