Здравейте колеги,Напоследък ми прави впечатление че мойто пунто 1,7тд след палене докато загрее доста тропа.Трака като трактор, без осезаеми вибрации и пушек.Особено до обороти до 2000.....Може ли да е от фината настройка на центровката или въобще от центровката?Модерирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много тропа на студено пунто 1,7тд
Collapse
X
-
Колега, както я описваш е цвете, моето браво 1.9 TD като е студено тропа като беларус тресе се и излиза син пушек след 20 - 30 сек всичко спира и си работи нормално така е вече 5 години ......... Не знам какво е защо го прави пречили ли и какво да го правя...... Няма проблем с вървене или с разход за 10 000 км повече от 100 гр. масло не пипа, нямам проблеми с колата лятото тропа по 5 - 10 секунди зимата 20 - 30 и така вече години. Миналата зима при - 20 пали от 2 ри 3 ти път трактора, но до сега не ме е оставяла пущината
Коментар
-
Синия или сив пушек най вероятно е от проблем с разпръсквачите.Тропането може да е и от помпата, ако и идва много предварение като е студена.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Все си мисля, че ако я разбутам при някои майстор ще съжалявам. Ще ми измисли 1 000 неща и центровки свят ще ми се завие
и без това с 4 зимни гуми реглаж на предница смяна на маншони на рейката и подмяна на лагерите на задния мост съм 700 лв. назад ако е вкарам и за двигателя да я гледат.... ще се наложи да спа в нея защото ще ме изхвърлят от вкъщи
Коментар
-
При мен няма пушек както казах, но докато загрее е ад това е около 10 мин.Сменях ангренажен ремък и клапани на главата в началото на лятото, още тогава ми се стори че тропа малко повече ама сега вече като стана студено съвсем.......чудя се от какво може да е белезите са по учебник на шайбите, проверих ги вчера.......но все си мисля че е от центровката......Чакам вашите мнения.........Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Ако си я карал миналата зима, за да направиш разликата, то има проблем.Ако това ти е първата зима на този двигател, то това е нормално.Това каза боба на масата.п.п. Чакай да стане -15 да видиш тогава как тропа
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Бях на диагностика.Казаха, че в момента всичко е ок-когато е загряла.Искат да я оставя там, че сутрин да я запалят и тогава да я диагностицират, като е студена колата, помпата сама си давала предварение за по-лесно палене.След загряване нещата си идвали на мястото, но при мен май това предв. е множко.Та искат да я гледат на студено.Това ще стане др.седмица щото сега колата ми трябва.Само не ми е ясно принципа на това предварение на помпата при студен старт.Някой ако ме светне ще съм благодарен.Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Не е само предварение, а има и повечко нафта. Нещо като смукача при жигулата. Като загрее ДВГ, не му трябва по-богата смес, съответно и аванса се намаля. Тези неща ги определя ЕКУ кога и как да се случват, така че не виждам смисъл да се ръсиш с излишни пари за диагностики и да стоиш без кола. Апък то и нафтата развалиха с тоя биодизел дето го добавят, така че дишай спокойно, проблема не е в твоя телевизорjeniro написа:Бях на диагностика.Казаха, че в момента всичко е ок-когато е загряла.Искат да я оставя там, че сутрин да я запалят и тогава да я диагностицират, като е студена колата, помпата сама си давала предварение за по-лесно палене.След загряване нещата си идвали на мястото, но при мен май това предв. е множко.Та искат да я гледат на студено.Това ще стане др.седмица щото сега колата ми трябва.Само не ми е ясно принципа на това предварение на помпата при студен старт.Някой ако ме светне ще съм благодарен.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега , Любенов!- Специално този 1,7тд мотор ,абсолютна никакво ECU не го управлява,защото е проста механична бошова помпа. ЕДИСНТВЕНИТЕ ел компоненти са двата клапана на ГНП .Единия дето пуска нафтата, другия е така наречения термо клапан,който участва в първоначалния момент при стартирване на двигателя при студено време. Специано с втория клапан съм си правил експеримент, а той се състоеше с откаченето на кабелчето който е свързан.И при 6-7градуса, нищо не се промени по работата на мотора, палеше и си работеше нормално.При по-ниски температури не съм пробвал,но доколкото знам ,ако е провреден тоя клапан,,симтомите ще бъдат с трудно палене,що се отнася за тоя аванс, той се управлява от самата помпа,най-вероятно в самата помпа има термопатрон който се влияе от температурата или на навтата ,или от корпуса на помпата.И аз така минах по-тоя път след смяна на ремък, и ми отне месец докато разбера че центровка се прави при различни температури на въздуха,като едната задължително е на по ниска температура, някъде 10-12 градуса. :DDido_Lyubenov написа:Не е само предварение, а има и повечко нафта. Нещо като смукача при жигулата. Като загрее ДВГ, не му трябва по-богата смес, съответно и аванса се намаля. Тези неща ги определя ЕКУ кога и как да се случват, така че не виждам смисъл да се ръсиш с излишни пари за диагностики и да стоиш без кола. Апък то и нафтата развалиха с тоя биодизел дето го добавят, така че дишай спокойно, проблема не е в твоя телевизорjeniro написа:Бях на диагностика.Казаха, че в момента всичко е ок-когато е загряла.Искат да я оставя там, че сутрин да я запалят и тогава да я диагностицират, като е студена колата, помпата сама си давала предварение за по-лесно палене.След загряване нещата си идвали на мястото, но при мен май това предв. е множко.Та искат да я гледат на студено.Това ще стане др.седмица щото сега колата ми трябва.Само не ми е ясно принципа на това предварение на помпата при студен старт.Някой ако ме светне ще съм благодарен.
Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар