janyboy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2.4jtd търся информация.
Collapse
X
-
Даде там е уловката. 1.9 трябва да се мапне за да върви ужким като 2.4Kuku написа:Аз лично препоръчвам 1.9, поради много причини, които изброих по-горе и споменах ремап, за да се достигне мощността на заводски 2.4, което ще бъде достатъчно, с оглед извършените разходи и спестените пари от почти всичко около 2.4
А след мапа мотора е много по натоварен, разхода не е същия.........
Коментар
-
Ами то при два добри мотора кой ще избереш е въпрос на много обстоятелства - като най-важното според мен е състоянието на конкретния автомобил. По-добре 1.9 в топ състояние, отколкото 2.4 с компромиси. Имам впечатления и от двата мотора - определено биват и определено са живи. Дилемата не е като при Ауди за избор между 1.9 и 2.5. Единственото по-скъпо на 2.4-ката са полуоските, чиятао смяна грубо е 1000-рка. Другите неща са относително съпоставими. Разхода средния извънградско е около 0.5 литра разликата, градско е около литър. 1.9 с ремап може да се направи да върви повече от стокова 2.4-ка. И при двата мотора ремапа не съм забелязал да се отразява на разхода. Но на 2.4-ката на съединителя със сигурност. Едно е сигурно - за предпочитане са Евро 3 моделите с ВНТ турбина и при двата мотора.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
За да върви повече иска гориво, щом иска гориво - няма как да харчи по-малко.Не съм сравнявал цени, но със сигурност съединителя и маховика на 1.9 са по-евтини от 2.4.1.9 е КУЦ сток - факт. Иска ремап, куц, куц, зависи от гледната точка. Дърпа си купето повече от доволно.В Ланча, Алфа , съед. издърпващ, фабрично Нм са повече, в сравнение с ФИАТ.Ама и Фиатския в Стило издържа на доволно голям въртящ момент.Както писах по-горе, ако не те бърка по-големия разход и по-скъпата поддръжка взимай 2.4, но задължително Евро3 мотор - 140 ил 150к.с.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Абсолютно точно казано. пп Кажи пак за триподите и драмата тамD. Stanev написа:Ами то при два добри мотора кой ще избереш е въпрос на много обстоятелства - като най-важното според мен е състоянието на конкретния автомобил. По-добре 1.9 в топ състояние, отколкото 2.4 с компромиси. Имам впечатления и от двата мотора - определено биват и определено са живи. Дилемата не е като при Ауди за избор между 1.9 и 2.5. Единственото по-скъпо на 2.4-ката са полуоските, чиятао смяна грубо е 1000-рка. Другите неща са относително съпоставими. Разхода средния извънградско е около 0.5 литра разликата, градско е около литър. 1.9 с ремап може да се направи да върви повече от стокова 2.4-ка. И при двата мотора ремапа не съм забелязал да се отразява на разхода. Но на 2.4-ката на съединителя със сигурност. Едно е сигурно - за предпочитане са Евро 3 моделите с ВНТ турбина и при двата мотора.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Тук е почти целия филм с полуоските: http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=37&t=27050S_BANKOV написа:пп Кажи пак за триподите и драмата там
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
По абсолютно същата логика най-добре да караш едноцилиндров 50 кубиков двигател.Kuku написа:Хора, 2.4 НЕ си струва по-високите разходи, само заради едната мощност!Аз като изсипвам по няколкостотин лева на година отгоре.... мерси на тия 30к.с. повече
Мерси за тия 110 коня отгоре на 1.9-ката :D
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Понеже съм болнични и днес в 2 къщи си бях набелязал 3 либри да ги огледам.Първото лошо впечатление и от 3-те ми направи алкантра салона.Не е скъсан,но в много гадно състояние,пран не както трябва и седи като разбридан.Не ми е ясно защо джамбазите си правят труда да връщат км на тези автомобили при положение,че могат да се видят реалните. И 3-те бяха под 200 хиляди по километраж.Аз съм виждал СЛУЖЕБНА кола на 200 хиляди реални как изглежда,тези определено бяха доста по износени.Единия джамбазин не спря да ми рекламира навигацията,докъто не го накарах да я пусне и всичко с рекламата свърши.Май ще я избирам не само по мотор,ами и по купе и външен вид щото много гробове има по автопазара.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Пеца, това е на-разумното решение - обикаляш и от която намериш НАЙ-запазен екземпляр, нея взимаш
Пак ще те върна на моята покупка - търсех само и единствено Либра комби с 1.9 дизел, но като видях какви гробници има на пазара се отчаях.Бях се зарекъл да не си купувам Алфа, но като видях моята в какво състояние е, просто не се сдържах
Купи си запазен екземпляр, за да нямаш ядове после, другото са бели кахъри и капризи!Естествено, че не си прав, защото такава 156/Либра нямаBO написа:По абсолютно същата логика най-добре да караш едноцилиндров 50 кубиков двигател.Kuku написа:Хора, 2.4 НЕ си струва по-високите разходи, само заради едната мощност!Аз като изсипвам по няколкостотин лева на година отгоре.... мерси на тия 30к.с. повече
Мерси за тия 110 коня отгоре на 1.9-ката :D
Просто разликата в мощността е малка и за това не си струва.Ако едната беше 90к.с., а другата 170к.с., естествено, че бих предпочел по-мощната, но при наличието на златната среда 1.9, всичко друго е излишно и разточително
Коментар
-
Още не мога да разбера за какво изсипвам няколко стотин лева на година повечеKuku написа:Хора, 2.4 НЕ си струва по-високите разходи, само заради едната мощност!Аз като изсипвам по няколкостотин лева на година отгоре.... мерси на тия 30к.с. повече
А като 30к.с. не означават нищо..... защо не си върнеш алфата в сток вариант
ако все още я имаш.А 2.4 за много хора не е икономичен, защото шило в торба не стои
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар