Здравейте колеги моля помагайте. Преди 2 месеца си купих колата и смених масло маслен , горивен и въздушен филтър и след няколко дена се появи проблем при паленето , отказа да запали и отидох в сервиз където ми смениха датчик на коляновия вал , след няколко дена колата пак отказа да запали трябваше да изчаквам известно време за да запали отново.След около месец колата започна да ми гасне в движение и отидох на диагностика и майстора ми каза , че едната грешка е AGR и другата е че няма синхрон между двата датчика на валовете , след като отстрани грешките колата имаше същият проблем.От там ме изпратиха да сменя ролки и ремък понеже не бях ги сменил - проблема си остана.Отидох да ми проверят дюзите и помпата казаха ми че са ОК. Казаха ми ,че като загрее тогава гаснеи не пали повече.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ И ДАЙТЕ СЪВЕТИ КАКВО ДА НАПРАВЯ ??? Благодаря ви .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto 1.9jtd Като загрее гасне в движение !!!!
Collapse
X
-
Слушай приятел,много скъп град за мен е Видин, поради тази причина бих се ангажирал да ти помогна.Само че трябва да знам този дето бара по колата ти до колко познава тази система и разполага ли със някаква диагностична апаратура.Ако е нужно ще му кажа какво къде да гледа.Я чакай малко,като че ли не си написал точно какъв е мотора ти.За мен няма значение ,но има разлики и то огромни.Така че я се конкретизирай,защото аз си мисля че си със jtd, а да не се окаже нещо другоПоздрави!п.с.Пак прочетох всичко и от думите всичко ме кара да си мисля че е jtd.Ако не е тайна къде си проверява дюзите и помпата???Ivo Metodiev написа:Незнам какъв датчик са ми сложили но моя беше BOSH , колата когато е студена пали безупречно. Във друг сервиз ми казаха че подменения датчик работи и не е трябвало да го сменят.
Коментар
-
От датчика на разпределителния вал не гасне. Може да му изключиш буксата, колата продължава да работи, светва лампата и ако изгасиш - тогава няма палене. От опит преди около месец-два.Симптомите са класически като за датчик на кол. вал - гасне, изстива - пали.Провери дали като изгасне и не може да запали - оборотомерът отчита ли около 300 оборота докато върти стартера? Ако не - ясна работата.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар