така на скоро сменях филтри масла и т.н ама не бяхме обезвъздушил горивния филтър и всяка сутрин не ще да пали все трябваше ръчно да подкачвам нафта,та после го оправихме (обезвъздушихме) и се оправи но вече за 2-ри път ми се случва през 2-3 седмици слизам долу и въртя ключа припалва и загася и така 2-3 пъти четвърти не иска и да припали отварям капака подкачвам нафта въртя и пали от раз къде може да е проблема ? казаха ми че имало клапан за налягане в ГНП-то които може би изпускал налягане или от калпав горивен филтър , съмняваме да има пак въздух защото вече съм минал към 4к км и проблема се появява през няколко седмици
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен Проблем с паленето ТД 100
Collapse
X
-
Причината е че всичко по горивната уредба старее.Всяка снадка или уплътнител е потенцилен проблем.Повечето не вярвят на думите ми,а като стане дума за ремонт подскачат от съобщената сума.Ходят и купуват втора употреба помпи,после още веднъж и така в пъти надскачат стойноста на един ремонт със гаранция.Успех!
Коментар
-
На горивния филтър от долната страна има пластмасова врътка. Това е пробка за източване на вода и мизерии, ако се наложи. Много, ама много често, който сменя филтъра не се сеща да стеге пробката и от там започва да вкарва въздух в помпата. Затяга се на ръка, без голямо усилие, за да не се скъса пластмасовата резба на самата пробка. Следва и смяна на маркучите за излишна нафта (между дюзите) и тапата на 4-та дюза. Най-вече залагам на хлабава пробка на филтъра.benzol написа:а от какво може да се е породил този проблем?Нищо не е барано освен смяна на консумативиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
виж аз преди да го сложим си играх с тая пробка да я отвивам и завивам и може наистина да не съм я затегналDido_Lyubenov написа:На горивния филтър от долната страна има пластмасова врътка. Това е пробка за източване на вода и мизерии, ако се наложи. Много, ама много често, който сменя филтъра не се сеща да стеге пробката и от там започва да вкарва въздух в помпата. Затяга се на ръка, без голямо усилие, за да не се скъса пластмасовата резба на самата пробка. Следва и смяна на маркучите за излишна нафта (между дюзите) и тапата на 4-та дюза. Най-вече залагам на хлабава пробка на филтъра.benzol написа:а от какво може да се е породил този проблем?Нищо не е барано освен смяна на консумативи
утре ще проверя дано да е от нея
Коментар
-
Гадост ! Днес тази пробка ми направи мноо гаден номер - скъсал се е пластмасовият и винт и ми разпиля сума нафта по пътищата
И без това предстои смяната му, как не изкара още седмица гада
Проверявайте ги тея пробки, да не изпаднете в моето положение. Решението е вместо пластмасата, да се завие болт М8х25 , но трябва да се постави гумената шайба за да уплътнява добре. И един въпрос към колегата Георгиев : Мисля, че помпата ми засмуква въздух и от пробката за обезвъздушаване, какво има под нея ? Какво представлява клапанчето което затваря при стягане и може ли да се отремонтира лесно ? Благодаря предварително !
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колеги и аз смених горивния филтър защото въпросната пластмасова врътка се бе счупила от самосебеси.Естествено смених целия филтър напълних го с около 0,600 л, нафта подкачих ръчно гориво до момента в които помпата стане твърда пробвах да запаля,запали но след около 5-6 секунди изгасна. Пробвах пак да подкача гориво но помпата е твърда,сигорен съм в маркучите и снадките защото ги подмених всичките профилактично в сервиз преди 2-месеца или 2000км.Тук прочетох за някакъв обезвъздушител на помпатарнякои можели до ми каже каде е и дали проблема е свързан с него???
Коментар
-
Нищо интересно няма там.Просто пробка като тези на спирачните цилиндри.Служи само да се обезвъздуши пътя на горивото до ГНП.Преди време имах подобен случай само че помпата беше свалена и въртях на стенда.Там съм задължително със прозрачни маркучи и ми направи впечетление че от маркуча за излишното излизат ситни мехурчета като пяна.Съответно на входа си беше всичко нормално.Оказа се че някой беше престягал тази пробка и се бяха образували повърхности които не уплътняваха на 100%.След смяна на пробката всичко си дойде на място.Там има и две дифтунги на кухия болт и е възможен същия ефект от тях.За пробата трябва да имаш прозрачен маркуч след ГНП-то.Ако след продължителна работа от продължава да се пени значи помпата дърпа от някъде въздух.Успех!Dido_Lyubenov написа:Гадост ! Днес тази пробка ми направи мноо гаден номер - скъсал се е пластмасовият и винт и ми разпиля сума нафта по пътищата
И без това предстои смяната му, как не изкара още седмица гада
Проверявайте ги тея пробки, да не изпаднете в моето положение. Решението е вместо пластмасата, да се завие болт М8х25 , но трябва да се постави гумената шайба за да уплътнява добре. И един въпрос към колегата Георгиев : Мисля, че помпата ми засмуква въздух и от пробката за обезвъздушаване, какво има под нея ? Какво представлява клапанчето което затваря при стягане и може ли да се отремонтира лесно ? Благодаря предварително !
Коментар
-
[quote="specialista"]Благодаря ! Мисля че и моята пробка е пренатягана, но ще опитам да я възстановя. За сега задържа, но с повечко стягане. Основния проблем излезе отново от филтъра, но снощи го смених и ще си покаже.Dido_Lyubenov написа:.........Успех!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар