Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен Проблем с паленето ТД 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен Проблем с паленето ТД 100

    така на скоро сменях филтри масла и т.н ама не бяхме обезвъздушил горивния филтър и всяка сутрин не ще да пали все трябваше ръчно да подкачвам нафта,та после го оправихме (обезвъздушихме) и се оправи но вече за 2-ри път ми се случва през 2-3 седмици слизам долу и въртя ключа припалва и загася и така 2-3 пъти четвърти не иска и да припали отварям капака подкачвам нафта въртя и пали от раз къде може да е проблема ? казаха ми че имало клапан за налягане в ГНП-то които може би изпускал налягане или от калпав горивен филтър , съмняваме да има пак въздух защото вече съм минал към 4к км и проблема се появява през няколко седмици

    #2
    Като захладне е ще почне и по-често да го прави.Системата ти е разхермитизирана.Къде точно не знам,но щом се налага да помпаш на крушата! Успех!

    Коментар


      #3
      а от какво може да се е породил този проблем?Нищо не е барано освен смяна на консумативи

      Коментар


        #4
        Причината е че всичко по горивната уредба старее.Всяка снадка или уплътнител е потенцилен проблем.Повечето не вярвят на думите ми,а като стане дума за ремонт подскачат от съобщената сума.Ходят и купуват втора употреба помпи,после още веднъж и така в пъти надскачат стойноста на един ремонт със гаранция.Успех!

        Коментар


          #5
          benzol написа:
          а от какво може да се е породил този проблем?Нищо не е барано освен смяна на консумативи
          На горивния филтър от долната страна има пластмасова врътка. Това е пробка за източване на вода и мизерии, ако се наложи. Много, ама много често, който сменя филтъра не се сеща да стеге пробката и от там започва да вкарва въздух в помпата. Затяга се на ръка, без голямо усилие, за да не се скъса пластмасовата резба на самата пробка. Следва и смяна на маркучите за излишна нафта (между дюзите) и тапата на 4-та дюза. Най-вече залагам на хлабава пробка на филтъра.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Dido_Lyubenov написа:
            benzol написа:
            а от какво може да се е породил този проблем?Нищо не е барано освен смяна на консумативи
            На горивния филтър от долната страна има пластмасова врътка. Това е пробка за източване на вода и мизерии, ако се наложи. Много, ама много често, който сменя филтъра не се сеща да стеге пробката и от там започва да вкарва въздух в помпата. Затяга се на ръка, без голямо усилие, за да не се скъса пластмасовата резба на самата пробка. Следва и смяна на маркучите за излишна нафта (между дюзите) и тапата на 4-та дюза. Най-вече залагам на хлабава пробка на филтъра.
            виж аз преди да го сложим си играх с тая пробка да я отвивам и завивам и може наистина да не съм я затегнал утре ще проверя дано да е от нея

            Коментар


              #7
              Гадост ! Днес тази пробка ми направи мноо гаден номер - скъсал се е пластмасовият и винт и ми разпиля сума нафта по пътищата И без това предстои смяната му, как не изкара още седмица гада Проверявайте ги тея пробки, да не изпаднете в моето положение. Решението е вместо пластмасата, да се завие болт М8х25 , но трябва да се постави гумената шайба за да уплътнява добре. И един въпрос към колегата Георгиев : Мисля, че помпата ми засмуква въздух и от пробката за обезвъздушаване, какво има под нея ? Какво представлява клапанчето което затваря при стягане и може ли да се отремонтира лесно ? Благодаря предварително !
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Колеги и аз смених горивния филтър защото въпросната пластмасова врътка се бе счупила от самосебеси.Естествено смених целия филтър напълних го с около 0,600 л, нафта подкачих ръчно гориво до момента в които помпата стане твърда пробвах да запаля,запали но след около 5-6 секунди изгасна. Пробвах пак да подкача гориво но помпата е твърда,сигорен съм в маркучите и снадките защото ги подмених всичките профилактично в сервиз преди 2-месеца или 2000км.Тук прочетох за някакъв обезвъздушител на помпатарнякои можели до ми каже каде е и дали проблема е свързан с него???

                Коментар


                  #9
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Гадост ! Днес тази пробка ми направи мноо гаден номер - скъсал се е пластмасовият и винт и ми разпиля сума нафта по пътищата И без това предстои смяната му, как не изкара още седмица гада Проверявайте ги тея пробки, да не изпаднете в моето положение. Решението е вместо пластмасата, да се завие болт М8х25 , но трябва да се постави гумената шайба за да уплътнява добре. И един въпрос към колегата Георгиев : Мисля, че помпата ми засмуква въздух и от пробката за обезвъздушаване, какво има под нея ? Какво представлява клапанчето което затваря при стягане и може ли да се отремонтира лесно ? Благодаря предварително !
                  Нищо интересно няма там.Просто пробка като тези на спирачните цилиндри.Служи само да се обезвъздуши пътя на горивото до ГНП.Преди време имах подобен случай само че помпата беше свалена и въртях на стенда.Там съм задължително със прозрачни маркучи и ми направи впечетление че от маркуча за излишното излизат ситни мехурчета като пяна.Съответно на входа си беше всичко нормално.Оказа се че някой беше престягал тази пробка и се бяха образували повърхности които не уплътняваха на 100%.След смяна на пробката всичко си дойде на място.Там има и две дифтунги на кухия болт и е възможен същия ефект от тях.За пробата трябва да имаш прозрачен маркуч след ГНП-то.Ако след продължителна работа от продължава да се пени значи помпата дърпа от някъде въздух.Успех!

                  Коментар


                    #10
                    [quote="specialista"]
                    Dido_Lyubenov написа:
                    .........Успех!
                    Благодаря ! Мисля че и моята пробка е пренатягана, но ще опитам да я възстановя. За сега задържа, но с повечко стягане. Основния проблем излезе отново от филтъра, но снощи го смених и ще си покаже.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар

                    Working...
                    X