Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помагаите спешно е за брава тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помагаите спешно е за брава тд100

    смених гнп с друго пак лукас и сега постоянно свети ключа на таблото и немога да я запаля,казаха ми че сигурно има имобилаизер и компа не разпознава помпата,смених имобилаизера с този на фиата от кадето съм взел помпата,после смених и компютрите ама пак нищо,ключа си свети на таблото и няма нафта до дюзите

    #2
    кола

    1 Нали долу има една кутия и нея трябва 2 и ключа от другата кола 3 и на иимо кутията да се запише новия чипПо добре го махни кода и готово-Побългари го.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      как да го махна,може ли да изолирам тоя имоб да не работи

      Коментар


        #4
        Разбира се че може!Тук все още може да се махне имото само със желание :D

        Коментар


          #5
          готово запали,сменихме клапана за пускане на гориво с този от старата помпа

          Коментар


            #6
            Поздравления колега.Минал си по тънко.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              genko1982 написа:
              готово запали,сменихме клапана за пускане на гориво с този от старата помпа
              И без да го сменяше можеше да го оправитеКато взех моята бяха загубили ключовете.... ключар дойде направи ключ но знаехме че нама да се размонем до тамНи палеше... сабаряш акумолаторите и не палисменяш патронниците със ключовете същото... слягаш на нови патронници комповете пак същото... един мой познат вика глей сегаогледа нещата и видя един патронник на ГНП-то... пусна ми един кабел към най близкото болче за да снане маса или минус и след това като почнахме да въртим ГНП-то започна да плюе дизелчеНа таблото свети един ключ... отворих там дето бушоните и намерих една жълта кутииика... поне при мен е жълтаОткачих и буксите и ключа се махна... това е ако ви дразниДефакто това се казва Игнориране на Имобилайзер.Ако някой му трябва помече инфо скайп: wordhaosПоздрави

              Коментар


                #8
                кола

                Зависи къв е клапана има с 2 и 3 жици на едните е по сложно от по горе писаното При някой модели клапана е скрит с дебела 5 мм ламарина и трябва или да е срежеш или да свалиш всичко около него
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  е за късмет моя беше от тия покритите с дебела ламарина и наново свалях помпата,но поне вече го правя за норматив

                  Коментар


                    #10
                    genko1982 написа:
                    е за късмет моя беше от тия покритите с дебела ламарина и наново свалях помпата,но поне вече го правя за норматив
                    а зацепи ли я помпата? щото след определени километри ще каже аз бях до тук и ще е мармалад

                    Коментар


                      #11
                      зацепих я колега :D

                      Коментар

                      Working...
                      X