Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инструмент за демонтаж на шайбата на алтернатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Инструмент за демонтаж на шайбата на алтернатора?

    Понеже уж новата ми ролка само на 8к километра изпищя ,а на майстори не ми се ходи ,за да ми я сменят искам да питам от къде мога да си поръчам ключа ,за демонтаж на фрайлай шайбата на алтернатора?Колата е Фиат Стило ,а алтернатора е 120А
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    #2
    Отиди на някой сервиз или гумаджия,да я развият с пистолета на въздух.Аз така направих,направо не можах да повярвам, колко лесно стана.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      Лошото при Стило е ,че алтернатора е заврян в на майка си ...... и ,за да се извади трябва да разглобя половината предница. Единствения вариант без да разглабям цялата кола е с подходящ инструмент ,който се оказва доста труден за намиране....
      FIAT STILO 1.9JTD 2002

      Коментар


        #4
        виж дали го няма в zimber
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Не знам при Стило как е,но при Бравата не беше никак лесно.Но с помоща на канал и повдигане не е невъзможно.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #6
            Инструмента ти ще струва мин. 50лв така, че си направи сметката дали не е по добре да отидеш на майстор който само да я развие.

            Коментар


              #7
              Колегата Airfan беше дал подробна информация в една подобна тема, но нямам време да я търся, защото излизам. Ако искаш пиши му - той е човекът

              Коментар


                #8
                Кое му е сложното за сваляне на Алтернатора, че е наврян на майка си в г..а е така, ама не е толкова сложен за сваляне, казвам го от опит щото съм го свалял над 10 пъти. Отвиваш меката връзка, десния тампон на двигателя, горен и долен болт който държат алтернатора и е долу.
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  #9
                  tomsan написа:
                  Кое му е сложното за сваляне на Алтернатора, че е наврян на майка си в г..а е така, ама не е толкова сложен за сваляне, казвам го от опит щото съм го свалял над 10 пъти. Отвиваш меката връзка, десния тампон на двигателя, горен и долен болт който държат алтернатора и е долу.
                  Подкрепям!Аз лично съм свалял алтернатор на бравото без да разглобявам половината предница, както направиха мнозина колеги!п.п Към автора на темата...свържи се с Airfan, мисля, че го купува евтино!Той ще ти даде инфо...
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    #10
                    Днес се пробвах да отстраня планката на ,която се държи алтернатора ,но без успех. Самата планка видимо се държи на 3-болта към блока на мотора ,но след отстраняването им тя не пада ,а ако падне алтернатора супер лесно би излязъл от там. Сега ще пиша на колега да ми даде информация от къде мога да си намеря инструмента.
                    FIAT STILO 1.9JTD 2002

                    Коментар


                      #11
                      На място колега няма да стане защото няма как да сложиш инструмента.Най лесния начин е да го свалиш до лявата полуоска и да подадеш шайбата м/у нея и рамата и тогава можеш да я отвиеш. Инструмента струва 25лв.На теб ти трябва да е с шестограм 8,защото има и със торксове за немските коли.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #12
                        http://zimber-tools.com/cat-avto-ins...i-kleshti.html Ето това намерих ,но не знам дали шайбата на алтернатора е с такъв размер. Сега преброих колко зъба има и са 33 ,а иначе ако това стане имам 8-ца шестограм хубав и лесно ще стане. Вечера на канала пробвах всякакви варианти и както казвате най-удобен е между полуоската и рамата на колата ,там можеш да си работиш като цар. Ако някой е запознат с размерите на ключа нека каже това по-горе от линка дали е подходящо.
                        FIAT STILO 1.9JTD 2002

                        Коментар


                          #13
                          Това е ключа но ще ти трябва и шестостен или гаиковерт.
                          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                          Коментар


                            #14
                            Да имам шестограма ,но ме притеснява дали ще стане? Те имат ли многообразие от размери или горе долу са стандартни? Значи до колкото успях да разбера числото 33 от размера е броя на зъбите ,а другите две числа сигурно са диаметъра и дължината.
                            FIAT STILO 1.9JTD 2002

                            Коментар


                              #15
                              За кое се притесняваш дали ще стане? Трябва ти шестостен да блокираш оста на алтернатора за да можеш да развиеш шаибата. Трябва да е тънък да мине през ключа за шаибата и здрав да изържи на усилието.
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X