Nino написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
олио вместо дизел
Collapse
X
-
колега не че нещо ама ако имам пари за по нова кола няма да правя такива работи по моята а както викаш ще я пусна за продан но за сега ще си я държа поне докато не събера пари за нещо по ново че то от тая ако взема 1500лв е добреа иначе за горене ми гори към 5.5-6 извън града(с клима и без едно и също) и към 7-8 в града и зимата пак няма разликаама както и да е темата май вече е за ключкакто преценят модераторите
-
Това с водородната клетка ми изглежда като мит. Използваш 1 количество енергия от генератора за разграждане на H2O до водород за горенето и трябва да получиш 1+ количество енергия, за да компенсираш разхода от товаренето на генератора и да ти остане за горивния процес. Прилича на перпетум мобиле. Друг е въпроса, ако водорода е придобит по химичен път.Fiat Bravo 1.9JTD 1999
Коментар
-
Ами така е, и на мен разхода е аналогичен, нормално за дизелов автомобил. А темата защо да се заключва, просто споделяме мнения, опит... но във всеки случай преди човек да предприема подобни стъпки и инвестиции, желателно е да седне с молив и лист, да направи поне елементарни сметки.Пробег, цени на горива, разход и т.н. Не се отчайвай, млади сте още, колко още коли ще ви минат през ръцете...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
до колкото разбрах от четене икономичността идва от там че се увеличавало КПД с близо 5% и от там идвала и икономичносттапознат които слага газови уредби каза че някакъв негов клиент които си сложил уредба сложил и водородна клетка и сега разхода му на газ бил 4л(газ)/100км извън града а преди бил 7/100км това на кола Гоуф 3kassavetov написа:Това с водородната клетка ми изглежда като мит. Използваш 1 количество енергия от генератора за разграждане на H2O до водород за горенето и трябва да получиш 1+ количество енергия, за да компенсираш разхода от товаренето на генератора и да ти остане за горивния процес. Прилича на перпетум мобиле. Друг е въпроса, ако водорода е придобит по химичен път.
Коментар
-
Толкова много изписано има за тия уредби във форума,че чак се чудя как още има хора да им се вързват.Водородни уредби
Коментар
-
Има ли мармот в голфа, или си е нашенски суек?Ползата от инсталацията е за този, който ти я продава!benzol написа:до колкото разбрах от четене икономичността идва от там че се увеличавало КПД с близо 5% и от там идвала и икономичносттапознат които слага газови уредби каза че някакъв негов клиент които си сложил уредба сложил и водородна клетка и сега разхода му на газ бил 4л(газ)/100км извън града а преди бил 7/100км това на кола Гоуф 3kassavetov написа:Това с водородната клетка ми изглежда като мит. Използваш 1 количество енергия от генератора за разграждане на H2O до водород за горенето и трябва да получиш 1+ количество енергия, за да компенсираш разхода от товаренето на генератора и да ти остане за горивния процес. Прилича на перпетум мобиле. Друг е въпроса, ако водорода е придобит по химичен път.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
така успях да кача и тxt-то за монтажа,да се надяваме че няма да я махнатbenzol написа:така за Славко не го намерих в Google но от Варненската фирма "Сасолио ЕООД" ето какво предлагат за 840лв за моя двигателСамо това ме притеснява:Внимание: този модел е предназначен само за дизелови двигатели с индиректно (предкамерно) впръскване на горивото, с работен обем до 3,5 литра, консумация до 30 литра на 100 км и горивонагнетателна помпа Бош *(или Зексел, Нипон Денсо, Дизел Кики, Дуон)* с изключение на Bosch VP44 и други помпи с вградена електроникаима и снимки на монтажа но не мога да ги кача
като тръгна да ги качвам и компа ми забива
и някои по вещ в тези работи може ли да каже колко струват материалите(от втората снимка) за този кит?
Прикачени файлове
Коментар
-
4-ри бензинови клапана за газова уредбамаркуч около 7м ключ + жицитоплообменик резервоар за олиотофилтърмалко въображение и уредбата е готова.chaveto написа:Какво толкова има да се прави за да струва толкова пари. 4-ри клапана, топлообменик, ключ за превключване и резервоар за олиото. Сам можеш да го направиш за много по малко пари.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар