Всички налични крушки и лампи-светят навсякъде.Преди време ми светеше същата грешка,смених на д.фар късата светлина(беше изгоряла) с норм.крушка и грешката се скри,но сега пак светна,а всичко си свети нормално!!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
STILO 1.9 JTD - съобщения на дисплея за филтър и крушка
Collapse
X
-
Както каза emzo да не би да си сложил диодни крушки за габарити ? Поради слабата консумация на ток компа ти го отчита като грешка.Продават се обаче такива същите диодни крушки с една малка платка която лъже компа че всичко си е ОК и не го отчита като грешка.Обаче е по скъпа естествено.dianko dimitrov написа:Всички налични крушки и лампи-светят навсякъде.Преди време ми светеше същата грешка,смених на д.фар късата светлина(беше изгоряла) с норм.крушка и грешката се скри,но сега пак светна,а всичко си свети нормално!!?ex. Stilo 1.9 JTD Active
Коментар
-
Не е поради слабата консумация на ток, а поради огромното съпротивление - диодните габарити от по 2-3-4лв. са с по мегаом съпротивление, докато лампа с нажежаема жичка е само 1ом. Системата е просто направена - свети, когато съпротивлението на лампата е над съпротивлението на индикатора в таблото.fRuStRatE написа:Както каза emzo да не би да си сложил диодни крушки за габарити ? Поради слабата консумация на ток компа ти го отчита като грешка.Продават се обаче такива същите диодни крушки с една малка платка която лъже компа че всичко си е ОК и не го отчита като грешка.Обаче е по скъпа естествено.dianko dimitrov написа:Всички налични крушки и лампи-светят навсякъде.Преди време ми светеше същата грешка,смених на д.фар късата светлина(беше изгоряла) с норм.крушка и грешката се скри,но сега пак светна,а всичко си свети нормално!!?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Прав си !jenshen73 написа:Не е поради слабата консумация на ток, а поради огромното съпротивление - диодните габарити от по 2-3-4лв. са с по мегаом съпротивление, докато лампа с нажежаема жичка е само 1ом. Системата е просто направена - свети, когато съпротивлението на лампата е над съпротивлението на индикатора в таблото.fRuStRatE написа:Както каза emzo да не би да си сложил диодни крушки за габарити ? Поради слабата консумация на ток компа ти го отчита като грешка.Продават се обаче такива същите диодни крушки с една малка платка която лъже компа че всичко си е ОК и не го отчита като грешка.Обаче е по скъпа естествено.dianko dimitrov написа:Всички налични крушки и лампи-светят навсякъде.Преди време ми светеше същата грешка,смених на д.фар късата светлина(беше изгоряла) с норм.крушка и грешката се скри,но сега пак светна,а всичко си свети нормално!!?ex. Stilo 1.9 JTD Active
Коментар
-
Колеги,както казах всички крушки са стандартни.Вчера взех контактен спрей и почистих всички букси на фаровете и после запалих,известно време всичко си беше нормално.Утре ще имам по-дълъг път и ще видя какво ще стане.Благодаря на YACVOO и на ВАС!
STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
-
Не е прав.fRuStRatE написа:Прав си !jenshen73 написа:Не е поради слабата консумация на ток, а поради огромното съпротивление - диодните габарити от по 2-3-4лв. са с по мегаом съпротивление, докато лампа с нажежаема жичка е само 1ом. Системата е просто направена - свети, когато съпротивлението на лампата е над съпротивлението на индикатора в таблото.fRuStRatE написа:Както каза emzo да не би да си сложил диодни крушки за габарити ? Поради слабата консумация на ток компа ти го отчита като грешка.Продават се обаче такива същите диодни крушки с една малка платка която лъже компа че всичко си е ОК и не го отчита като грешка.Обаче е по скъпа естествено.dianko dimitrov написа:Всички налични крушки и лампи-светят навсякъде.Преди време ми светеше същата грешка,смених на д.фар късата светлина(беше изгоряла) с норм.крушка и грешката се скри,но сега пак светна,а всичко си свети нормално!!?
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Добре, дай ми параметри на обикновен габарит и на диоден габарит? Ако искаш - ще ти направя снимки с мултицета? Или мислиш, че за нещо елементарно "мерене на изгоряла лампа" се имплементира сложна система? Т.е. за кое точно не съм прав?BO написа:Не е прав.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ами не си прав за нещата, които си казал.- Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицетjenshen73 написа:Добре, дай ми параметри на обикновен габарит и на диоден габарит? Ако искаш - ще ти направя снимки с мултицета? Или мислиш, че за нещо елементарно "мерене на изгоряла лампа" се имплементира сложна система? Т.е. за кое точно не съм прав?BO написа:Не е прав.
Оп изненада - имат еднакви съпротивления, пък пак ще свети таблото- Един диод с канбъс няма 1 ом съпротивление пък пак не свети индикацията на таблото- Индикацията на таблото за изгоряла крушка няма нищо общо с това каква е крушката. Двете неща нямат пресечна точка освен, че излъчват светлина :D
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Диод обикновен - няма съпротивление в отпушената си посока. Но за да светне на 12V - му се слага поне мегаом съпротивление. Чудно защо на мен все такива лампи ми се падат... 5-10W лампите няма да задействат индикацията, ако са с нажежаеми жички....Извинявай, ти винаги си прав, дори, когато си седнал.BO написа:Ами не си прав за нещата, които си казал.- Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицетjenshen73 написа:Добре, дай ми параметри на обикновен габарит и на диоден габарит? Ако искаш - ще ти направя снимки с мултицета? Или мислиш, че за нещо елементарно "мерене на изгоряла лампа" се имплементира сложна система? Т.е. за кое точно не съм прав?BO написа:Не е прав.
Оп изненада - имат еднакви съпротивления, пък пак ще свети таблото- Един диод с канбъс няма 1 ом съпротивление пък пак не свети индикацията на таблото- Индикацията на таблото за изгоряла крушка няма нищо общо с това каква е крушката. Двете неща нямат пресечна точка освен, че излъчват светлина :DSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Съгласен ли си да сложа ключовете от счупената ми Мареа, а ти да сложиш 100 лева на масата, че ако сменим габарита на Стилото с лампа с нажежаема жица с различна мощност, ще светне проблем в крушката?И какво, викаш една 5 ватова крушка с нажежаема жица на 12-14 волта има 1 ом съпротивление.jenshen73 написа:Диод обикновен - няма съпротивление в отпушената си посока. Но за да светне на 12V - му се слага поне мегаом съпротивление. Чудно защо на мен все такива лампи ми се падат... 5-10W лампите няма да задействат индикацията, ако са с нажежаеми жички....Извинявай, ти винаги си прав, дори, когато си седнал.BO написа:Ами не си прав за нещата, които си казал.- Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицетjenshen73 написа:Добре, дай ми параметри на обикновен габарит и на диоден габарит? Ако искаш - ще ти направя снимки с мултицета? Или мислиш, че за нещо елементарно "мерене на изгоряла лампа" се имплементира сложна система? Т.е. за кое точно не съм прав?BO написа:Не е прав.
Оп изненада - имат еднакви съпротивления, пък пак ще свети таблото- Един диод с канбъс няма 1 ом съпротивление пък пак не свети индикацията на таблото- Индикацията на таблото за изгоряла крушка няма нищо общо с това каква е крушката. Двете неща нямат пресечна точка освен, че излъчват светлина :D
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
В Стилото контрола за светлините е в драйверните стъпала в бодито(VNQ 810 и 830) и е по ток. Компетентните ще си обяснят защо при наличието на окиси по куплонзите,смяна на мощноста и все пак светещи лампи таблото пищи за проблем.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ти не казвай сега къде са и по какво се управляват, за да не съм прав седнал.Издъни работата ейййiakvvu написа:В Стилото контрола за светлините е в драйверните стъпала в бодито(VNQ 810 и 830) и е по ток. Компитентните ще си обяснят защо при наличието на окиси по куплонзите,смяна на мощноста и все пак светещи лампи таблото пищи за проблем.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Брях. Голяма работа станала, че издънил нещата. Аз казах, че си прав, но ти все искаш да набуташ МареатаBO написа:Ти не казвай сега къде са и по какво се управляват, за да не съм прав седнал.Издъни работата ейййiakvvu написа:В Стилото контрола за светлините е в драйверните стъпала в бодито(VNQ 810 и 830) и е по ток. Компитентните ще си обяснят защо при наличието на окиси по куплонзите,смяна на мощноста и все пак светещи лампи таблото пищи за проблем.
Трябва ми само шофьорската седалка - ако е електрическа
Та казвате, драйверите и в колите са ги наместили... лошо, лошо. Едно време с реленца се правеха тия неща...
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
А двойка по електротехника де....Не може крушки с различни мощности при еднакво напрежение да имат еднакви съпротивления.Чичко ОМ, го беше казал преди 186 години.I= U/RP=IUBO написа:- Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицет
Оп изненада - имат еднакви съпротивления, пък пак ще свети таблото- Един диод с канбъс няма 1 ом съпротивление пък пак не свети индикацията на таблото- Индикацията на таблото за изгоряла крушка няма нищо общо с това каква е крушката. Двете неща нямат пресечна точка освен, че излъчват светлина :DSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар