Здравейте, колеги!Направил съм чертеж на планки, които успешно се използват за "затапване" на ЕГР системата!!!Принципно е по-готино с тези планки, защото се освобождава място при двигателя. Понеже гофрираната тръба и "гъбата" ме дразнеха много, а и пречат за лесен достъп до вакуум помпата си реших проблема чрез тези планки. Предоставям ги и на ВАС!забележка: за монтажа на планката при изпускателния колектор, трябва да се ползват различни от оригиналните болтове, а именно ПО-КЪСИ ... лошото е, че незнам точният им размер, ще измеря и допълня по-късно; за монтажа на горната планка, тази към всмукателния колектор може да се ползват и ори-гайкитеп.п. архива има два файла: pdf и dwg, а лазера, който ползвам в Пловдив работи dwg !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Планка №2 - за затапване на ЕГР !
Collapse
X
-
Планка №2 - за затапване на ЕГР !
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.msЕтикети: –
-
Евала,Джими :PJimy написа:Здравейте, колеги!Направил съм чертеж на планки, които успешно се използват за "затапване" на ЕГР системата!!!Идеално ще бачка,ама ще иска да е достатъчно дебела пластината,за да може да се навие хубаво щуцера за буустаjimi69 написа:интересно ми е, горе да се пробие планката на всмукателя и да се забоде един буустметър дали ще бачка :D
Коментар
-
Радвам се, че ви харесва идеята и реализацията!!! Материала е 3мм , обикновена стомана.Има обаче нещо, което не съм съобразил: при прехвърлянето на чертежа от програма в програма се е получил гаф с ЗАПЕТАЯТА НА ДИМЕНСИИТЕ!!!Моля ви да вземете предвид, че всички дименсии са в "мм" !!! Като имате предвид това, отчитайте всяко число със запетаята изместена напред с една цифра!Например най-важните цифри за планката на изходящия колектор: радиуса за монтаж е 4,5мм, а осовото отстояние е 60мм. За другата планка са съответно: 4,25мм и 42,5мм !!!Извинявам се за грешката и при първа възможност ще я поправя, и ще сменя файлчетата!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy, покорно благодаря за пластините. Цената за куриера си струваше всяка една стотинка. Днес ги монтирах и се получи много добре. Болтовете и аз не ги измерих, но пазя оригиналните - навихме 2 по-къси и всичко заспа
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Да те подсетя да сигнализираш на някой да изтрие тези от първия пост, като си готов. Иначе копирах уточнението и там. А нещо като гарнитура използвал ли си между планките и колекторите? Поне горе, долу едва ли е от голямо значение.Jimy написа:Извинявам се за грешката и при първа възможност ще я поправя, и ще сменя файлчетата!
Коментар
-
Благодаря Оги, със сигурност ще сигнализирам да се подменят файловете!Между планката и съответния колектор се ползва оригиналната гарнитурка! Поне при мене, след разглобяването се запазиха идеално здрави и си ги ползвах. В противен случай ... не знам, вие знаете по-добре от мен, как трябва да се изолира подобен възел в ДВГ?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
И при мен оригиналните (графитни?) гарнитури свършиха работа.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Може ли оферта на ЛС колко струват планките ако автора ми ги изработи?Друг въпрос - размерите ще паснат ли за 2,4 JTD ДВГ?"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Това са преработените файлове!!! Ще помоля някой колега-модератор да ги замести на съответните им места в началото на темата.Готово!Модераторски екип на fiat-bg.orgПрикачени файловеПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Искам да попитам за Alfa 156 2.4JTD 136 к.с. ще свършат ли работа тези планки?И пак ли мога директно да махна тръбата и самия клапан, за да не се пречкат из коша?И един последен въпрос...
Колко горе-долу излзиат тези планки да се направят? Видях тук в Пловдив няколко места, които предлагат лазерно и плазмено рязане, но не съм имал време още да отида да видя колко пари ще ми кажат за планките
ex. 95' FIAT TIPO "Mania" 1.6 i.e.; 97' Alfa Romeo 146 1.4 TS; 95' Alfa Romeo 155 2.0 TS; 97' Alfa Romeo 156 1.8 TS.
98' Alfa Romeo 156 1.8 TS
00' Alfa Romeo 156 2.4 JTD
00' Fiat Marea 2.4 JTD
Коментар
-
Нямам представа, трябва да си свалиш ЕГР тръбата и да измериш всички необходими диаметри! За другото трябва някой с такъв двигател да се произнесе, зада сме сигурни.Цената в Пловдив, в тази фирма: http://www.virtual-bg.net/ е много приемлива!!! Ползвал съм услугите им няколко пъти и съм много доволен. Лошото е, че като режат неръждавейка се получава една гадна шлака, нагар ли ... квото е там и изисква обработка в зоната на среза! И едно уточнение, режат само с лазер, т.е. нямат водно рязане.Deathbringer написа:... за Alfa 156 2.4JTD 136 к.с. ще свършат ли работа тези планки?И пак ли мога директно да махна тръбата и самия клапан, за да не се пречкат из коша? ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар