При отвъртане на капачката на резервоара се чува едно засмукване на въздух сякаш се е образувал вакуУм. Къде да търся проблема? Цедката е наред, почистих я и пак се получава това засмукване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вакуум в резервоара?
Collapse
X
-
Re: за вакума
А защо си го махнал!Това за мен не е хубаво.При мен винаги си го е имало и смятам,че така трябва да е.atk9020 написа:колеги и при мен беше така просто махнах гуменото улътнение на капачката и така карам никакви проблемиFiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Резервоара се вентилира през капачката, в нея има клапанче с пружинка. На колите до 98 г. със старите капачки лесно се премахва, капачката се разглобява без да я счупиш. На тези с капачки като на снимката най-лесният вариант е да се махне уплътнението. Другото е да свалите резервоара от колата и да търсите какво му е запушено по вентилацията - отнемащ много време вариант, но на който му се занимава. При всички случаи е по-добре в резервоара да няма вакуум, в него трябва да се поддържа атмосферното налягане.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Ето това отговаря на всички въпроси, с изключение на единilko-gd написа:Резервоара се вентилира през капачката, в нея има клапанче с пружинка. На колите до 98 г. със старите капачки лесно се премахва, капачката се разглобява без да я счупиш. На тези с капачки като на снимката най-лесният вариант е да се махне уплътнението. Другото е да свалите резервоара от колата и да търсите какво му е запушено по вентилацията - отнемащ много време вариант, но на който му се занимава. При всички случаи е по-добре в резервоара да няма вакуум, в него трябва да се поддържа атмосферното налягане.
Е как да стане, от двете страни на клапанчето, налягането да е еднакво ? Шанс 1 на милион. Клапанчето работи в двете посоки. Предпазва резервоара от "дълбок" вакуум и от високо налягане. Целта му е да държи резервоара затворен, като в същото време го предпазва от недопустимо налягане, като отваря при необходимост. Абсолютно нормално е да се образува вкауум или леко повишено налягане в резервора. Няма отдушници, аспирации, вентилации и климатизации. Това са гаражни митове и легенди за караконджули и собнамбули.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Конкретизирай се моля те, за каква кола става дума, щото аз съм виждал на кола с механична помпа да има отдушник на резервоараDido_Lyubenov написа:Няма отдушници, аспирации, вентилации и климатизации. Това са гаражни митове и легенди за караконджули и собнамбули.
с две думи вакума се получава щото резервоарите не са предвидени да се каар постоянно с малко гориво, ако са пълни до горе вакум няма да има
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
До сега точно отдушнник, който да е постоянно отворен на резервоар не съм виждал. Има един вид "одушник", който е като клапанче на тенджера под налягане, и той отваря да изпусне налягането в резервоара, ако е по-високо от допустимото и ако не е отворил клапана на капачката. А точно от пълен резервоар, като изпомпваш гориво се получава вакуум най-бързо, защото въздуха в резервоара когато затваряш капачката е много малко и ако не отвори клапана на капачката, с изтеглянето на 1 литър гориво, ще раредиш въздушния обем поне 2 пъти.S_BANKOV написа:Конкретизирай се моля те, за каква кола става дума, щото аз съм виждал на кола с механична помпа да има отдушник на резервоараDido_Lyubenov написа:Няма отдушници, аспирации, вентилации и климатизации. Това са гаражни митове и легенди за караконджули и собнамбули.
с две думи вакума се получава щото резервоарите не са предвидени да се каар постоянно с малко гориво, ако са пълни до горе вакум няма да има
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Баш отдушник си е това дето говоря за него, тънка тръбичка закачена на гърловината и от там парите си заминават.Форд Ескорт 1.4 бензин 91год.
Абе сигурен съм че си разбрал за горивото ама айде и ти си прав
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Баш отдушник си е това дето говоря за него, тънка тръбичка закачена на гърловината и от там парите си заминават.Форд Ескорт 1.4 бензин 91год.
Абе сигурен съм че си разбрал за горивото ама айде и ти си прав 
Сигурно не съм обърнал внимание, защото съм карал такъв ФОРД, ама с 1.6 ДВГ мисля че беше (служебен). Тия тръбички съм ги виждал вътре в гърловината, под капачката. Като зареждаш, да изкарва въздуха от там, че да не връща гориво.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ако пробиеш дупка на капачката няма да загубиш нищо, на времето на Жигулите си имаше такъв маркуч излизащ до капачката на зареждане, така че най-много да ти подмирисва малко на бензин или нафта отвън.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Имам сходен проблем на колата от подписа ми:Когато зареждам винаги ми връща въздух, съответно изплюва количество гориво. По какъвто и начин да накланям пистолета винаги става това.Това от вакуума ли е?FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар