Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спукан картер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спукан картер

    Здравейте колеги , сутринта съвсем нежно напипах най-високото паве , и естествено картера протече , и сега следва сваляне , ОБАЧЕ на едно место ми казаха че трябва да се откачи едната полуоска , на друго ми казаха само генерацията , сега се приготвям да го почвам и ще съм благодарен ако някой даде някое жокерче как става процедурата?
    Fiat Marea Weekend
    HLX 1,9 TD 100
    1999

    Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

    #2
    Опитай с лепене, ако е възможно.
    Lancia Kappa 2.4JTD
    Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
    Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.

    Коментар


      #3
      Какви имаш впредвид под лепене , да не го свалям и с какво се лепи....?
      Fiat Marea Weekend
      HLX 1,9 TD 100
      1999

      Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

      Коментар


        #4
        Ако колата е от подписа свалянето ще ти е по лесно с откачане на генерацията без да пипаш полуоските.
        Naidenov написа:
        Опитай с лепене, ако е възможно.
        За да се залепи не трябва ли първо да се свали или не е нужно

        Коментар


          #5
          Лепенето е умряла работа. Сваляне и заварка и играта спи.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Няма да сваляш полуоски ... само откачваш генерацията, развиваш болтовете ... леко полеко с един нож го отлепяш и внимаваш като го сваляш ... миеш, разглабяш вътре, носиш на заварка и по обратния ред ... само си вземи един Виктор рейнц за лепенето ... или друг силикон за картери ... Внимавай да не забравиш някой болт че при напъването може да го пукнеш лесно ... Също така изчисти хубаво и картера и блока преди да слагаш новия силикон Поздрави !
            Fiat Forum Bulgaria

            Прекаленият светец и богу не е драг !

            Коментар


              #7
              никакво лепене-това е риск.само заварка на аргон.сваляш носиш го и пак монтаж.успех

              Коментар


                #8
                Ichkin написа:
                Няма да сваляш полуоски ... само откачваш генерацията, развиваш болтовете ... леко полеко с един нож го отлепяш и внимаваш като го сваляш ... миеш, разглабяш вътре, носиш на заварка и по обратния ред ... само си вземи един Виктор рейнц за лепенето ... или друг силикон за картери ... Внимавай да не забравиш някой болт че при напъването може да го пукнеш лесно ... Също така изчисти хубаво и картера и блока преди да слагаш новия силикон Поздрави !
                Сега откачих всички болтове , но остана една планка която нещо не мога да разбера как се сваля , тя държи лагера който е между полуоската и след нея продължава ос която влиза в скоростите , някой свалял ли е картер на такъв мотор , нещо не мога да разбера как ще стане без махане на полуоската и на тази ос след нея?
                Fiat Marea Weekend
                HLX 1,9 TD 100
                1999

                Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                Коментар


                  #9
                  По спомен се извърташе на една страна самия картер но как не мога да ти кажа точно.Опитай по някакъв начин да го извъртиш.Не се маха нищо освен разкачването на генерацията.Успех

                  Коментар


                    #10
                    болта на тази планка като го отвиеш(тои притиска две фтулки една към друга)та с една отверка/секач ги избутваш(не ги избиваи напълно)от вътре на вънка(между тях има малко разтояние) после болта си ги прибира
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      Tука съм описал много добре как става с лепене http://www.lancia-bg.com/forum//view...p?f=23&t=23805 .Излезна по-малко от 20 лв. и се налагаше само вдигане на крик и трупчета, но нямах и голям избор тъй като колата беше на 10 км. от най-близкото градче където едвали бих се доверил на майстор.Ако просто е пукнат и не е много голяма цепнатината пробвай, вече 2 години карам и не е мръднало
                      Lancia Kappa 2.4JTD
                      Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
                      Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.

                      Коментар


                        #12
                        Да де , но при мен парччето е по голямо , самата пробка с едно парче се е откъснало , незнам дали би се получило!?
                        Fiat Marea Weekend
                        HLX 1,9 TD 100
                        1999

                        Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                        Коментар


                          #13
                          Здравей, след като свалиш генерацията отвиваш болтовете и картера пада. Извърташ го за да го измъкнеш. Не го напъвай с отверки, ножове и други. Има си пети на които подпираш щангата за да го разлепиш от силикона. Задължително заварка. При поставянето мнооого силикон иначе после ще го сваляш пак.Поздрави!!!
                          Marea TD100

                          Коментар


                            #14
                            robs написа:
                            Здравей, след като свалиш генерацията отвиваш болтовете и картера пада. Извърташ го за да го измъкнеш. Не го напъвай с отверки, ножове и други. Има си пети на които подпираш щангата за да го разлепиш от силикона. Задължително заварка. При поставянето мнооого силикон иначе после ще го сваляш пак.Поздрави!!!
                            Завъртам го за да се измъкне от къде? Нищо не му пречи по принцип да си слезне сам , само едната шина на предпазния картер го подпира!
                            Fiat Marea Weekend
                            HLX 1,9 TD 100
                            1999

                            Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                            Коментар


                              #15
                              смукатела на маслената помпа му пречи,затова се завърта,а може и по друг начин,но пробвай така

                              Коментар

                              Working...
                              X