Този начин не го бях чувал
. А как виждаше къде пипаш третата свещ... Аз днес и кабел не можах да закарам до нея.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко свещи трябва да са изгорели, за да не пали TD100 при 0
Collapse
X
-
Лично аз с 2 здрави свещи палех трудно при температури под -10 градуса. Иначе сега както съм с 3 малко се замисля за под -10, но поне от първия път пали. То и стартера е за правене, ама ще чака да се постопли. Лятото бях счупил едното краче на релето за подгряване и тогава /реално без нито една свещ/ трудно си палеше. Такива са ми наблюденията. Иначе дето ще се занимаваш с пробни лампи, вземи си един електронен мултицет някаде 6-7 лв са най-евтините, поне ще ти върши много повече работа и измери съпротивлението на всяка една свещ да си сигурен коя работи и коя не.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Защо да ме излъже? Проверявам ги с омметъра, ако не съм сигурен меря и по ток. имах предвид че мултицета е доста универсален уред и може да му върши работа и за други неща.Dido_Lyubenov написа:В този случай мултицета може и да те излъже.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Лампата е много по-сигурна в този случай. И аз много обичам мултицета, вече 30 + години, ама с него ровя в електрониките, а за тези токове си е по-сигурна лампата - това от опитTihomir78 написа:Защо да ме излъже? Проверявам ги с омметъра, ако не съм сигурен меря и по ток. имах предвид че мултицета е доста универсален уред и може да му върши работа и за други неща.Dido_Lyubenov написа:В този случай мултицета може и да те излъже.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз малко ще се намеся с съвсем друг двигател - ама нещата не са ясни към какво клонят при мен.Купих си либрата 2.4 дизел - човека каза ,че е сменил свещите - и то всичките.Но дойде зимата паднаха температурите и след палене ми мигаше реотанчето.По миналата зима като бяха и под -21 градуса палеше от първия път.Поради студа много много не се возех ,а до работата ми е 4км и акумолатора почна да прави магарии.Тук ми е другото съмнение - акумолатора е варта синята серия - ама е 60 ампера и 540 стартов ток.Като по каталог трябва да е поне 70ампера и стартовия ми малее като за 5цилиндъра.И вече дойде тази зима акумулатора му давахме 2-3 пъти ток зареждах го 1.Но пак се кара много малко.И вече под -10 като падне върти трудно ,а на - 16 не запали сутринта в 8 , но в 17 като се прибрах на -9 само и подадох ключа и запали.И ми е чудно кое е свещи (като ми е казано ,че са сменени)Или акумолатора.И защо ми мига лампичката - свещ или ,че акумолатора е слаб и няма ток да подгрява после -щото жтд-то май до -5 пали без да подгрява в началото ,а подгрява после.На по ниски температури вече задържа няколко секудни лампата за подгрева.Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Такааа. Аз продължавам с моите перипетии. Реших преди да отида да купя 4 свещи словенски Искра по 10.60лв от вносител, все пак да развия една свещ, която не ми е прицъркала с искра по метода кабел от акумулатор до свещта и да я пробвам дали ще нагрее. Започнах с тази, която имаше най-лесен достъп, а именно най-лявата. Снабдих се с инструментите в така добре поднесеното ръководство за смяна на свещи и... Оказа се, че свещта е така заяла, че гъвкавата връзка няма сила да я развие. Това ме демотивира донякъде (все пак навън беше само градус над нулата), но реших да продължа. Оказа се, че мога да опитам и с твърда връзка.... също толкова неуспешно. Ако приложа по-дълго рамо, ме е страх, че ще я скъсам... за да е ясно колко силно съм напънал, ще кажа, че една китайска твърда връзка с накрайник се усука. Забравих да спомена, че 15 минути преди да започна опити по свалянето на свещта изпръсках една доста сериозна струя w-40 спрей към нея. Сега се чудя какво да правя. Ако успея все пак да запаля двигателя, дали е по-добър варианта да се мъча да развивам при топъл двигател, или не е. Защото май други варианти не ми останаха. Ако я закарам на сервиз, просто не виждам какво повече могат да направят от мен, освен да напъват по-смело, докато или се развие или се счупи
. Интересно, ако се счупи, дали ще трябва да плащам допълнително за свалянето на глава на двигателя. Моля хора с опит да дадат мнението си!
FIAT MARENGO 1.9 TD100
Коментар
-
Колега не виждаш само напипваш:P , само че спокойно си пипаш , с малко разпъване на ръката , но поне със сигурност няма начин да загубиш малката гайка и шайбичката , и после много лесно на ръка отвиваш старата и завиваш новата свещ ,остава само с малко чекнеж да развиеш в началото и да затегнеш накрая свеща , но много по-лесно става!Ако някой опита да си каже мнението , но тази недомислена свещ просто не знам дали има друг вариант по-лесен за да се смени!dinko69 написа:Този начин не го бях чувал
. А как виждаше къде пипаш третата свещ... Аз днес и кабел не можах да закарам до нея.Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
Чудя се как си бръкнал. Не съм свалял още стойката на акумулатора, но виждам каква галимация от кабели в изолация и маркучи е там... струва ми се също толкова невъзможно. А и ако ти заяде свещта, тогава мисията е невъзможна!tomito9902 написа:Колега не виждаш само напипваш:P , само че спокойно си пипаш , с малко разпъване на ръката , но поне със сигурност няма начин да загубиш малката гайка и шайбичката , и после много лесно на ръка отвиваш старата и завиваш новата свещ ,остава само с малко чекнеж да развиеш в началото и да затегнеш накрая свеща , но много по-лесно става!Ако някой опита да си каже мнението , но тази недомислена свещ просто не знам дали има друг вариант по-лесен за да се смени!dinko69 написа:Този начин не го бях чувал
. А как виждаше къде пипаш третата свещ... Аз днес и кабел не можах да закарам до нея.FIAT MARENGO 1.9 TD100
Коментар
-
Ще ти кажа, защо моите ги смменях в сервиз :D Първо, се хванах да огледам на колко шибано място са, и ми мина мерака дсе мъча с тях. Втората причина - след като уж намерих сервиз да ги сменят, нещо се дръпна майстора, явно като ми обеща да ги смени, не е знаел какво го чака :D Третата причина беше един много добър съвет, от този сервиз - "Не се мъчи сам, че ако се скъса свеща ще ти се увиди. Ако я скъсат в сервиза, си поемат разходите по сваляне и ремонт на главата, така че не се занимавай ! "dinko69 написа:Такааа. Аз продължавам с моите перипетии. Реших преди да отида да купя 4 свещи словенски Искра по 10.60лв от вносител, все пак да развия една свещ, която не ми е прицъркала с искра по метода кабел от акумулатор до свещта и да я пробвам дали ще нагрее. Започнах с тази, която имаше най-лесен достъп, а именно най-лявата. Снабдих се с инструментите в така добре поднесеното ръководство за смяна на свещи и... Оказа се, че свещта е така заяла, че гъвкавата връзка няма сила да я развие. Това ме демотивира донякъде (все пак навън беше само градус над нулата), но реших да продължа. Оказа се, че мога да опитам и с твърда връзка.... също толкова неуспешно. Ако приложа по-дълго рамо, ме е страх, че ще я скъсам... за да е ясно колко силно съм напънал, ще кажа, че една китайска твърда връзка с накрайник се усука. Забравих да спомена, че 15 минути преди да започна опити по свалянето на свещта изпръсках една доста сериозна струя w-40 спрей към нея. Сега се чудя какво да правя. Ако успея все пак да запаля двигателя, дали е по-добър варианта да се мъча да развивам при топъл двигател, или не е. Защото май други варианти не ми останаха. Ако я закарам на сервиз, просто не виждам какво повече могат да направят от мен, освен да напъват по-смело, докато или се развие или се счупи
. Интересно, ако се счупи, дали ще трябва да плащам допълнително за свалянето на глава на двигателя. Моля хора с опит да дадат мнението си!
Пък и също беше станало доста студено и не ми се занимаваше в студа с тях. Предполагам че ще ти е по-добре да я занесеш в някой сервиз и да се оправят там. Имат си помещения, инструменти и опит с тея свещи, едва ли ще се справят по-зле от теб.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Резбите са нормални колега,но за лашкането се изисква малко философийка...Лашка се на импулси(като пневматичен гаиковерт),а не само да напъваш постоянно...Иначе има опастност да скъсаш резбата..dinko69 написа:A, забравих да попитам тези гайки с някаква специална резба ли са, че едната вече я загубих незнайно къде
.. и още нещо, което се сещам в движение, да не би да са с обратна резба свещите, че не мога да ги развия
FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Трябва ти гидория с каре. С тази гъвкава връзка не може да напънеш както трябва. Тя малко или много действа като пружина и не е подходяща за подобни места.dinko69 написа:Много ми е интересно как ще лашкаш на импулси с гъвкава връзка?!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар