Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбото прехвърля масло в кулера. Защо?
Collapse
X
-
На пунто 2004 jtd евро 3 не е така. Аз сега видях, че нямам тая кутия , като на браво , а може и да имам ама не е на открито.Доли след затапването на ЕГР (който изглежда по различно) пак омаслява там, чудя се, тия пари възможно ли е, само от тях да се получава... ако е здравословно да се извадят и е по добре, ще ги опрая аз само, да съм 100% сигурен
Ще си напрая дупка в даунпайпа или ще им сложа едно филтърче, но не бих ги затапил
Маслото в смукателите продължава и без егр, според мене не е възможно тва да е само маслени пари ........................
-
Маслото в смукателния колектор няма общо с ЕГР-а. Маслените пари се отлагат в смукателния колектор, защото там кондензират при смесване със студения въздух. Сепаратора ще търсиш, по един маркуч който се включва в маркуча преди турбото и е след дебитомера. В другия край на този маркуч, трябва да е сепаратора. Може да е в самия блок, както на старите коли. Не е задължително да е изнесен в кутия навън, дори този вариант с куията ми изглежда малко тъпо. Ако сложиш филтър, той ще се задръства адски бързо. И въпреки филтъра, пак ще ти вкарва масло в купето и ще се видиш в чудо. Остави маслените пари да си изгарят в цилиндрите, по абсолютно никакъв наачин не пречат на дизелов ДВГ. На бензинов, ако са много заради издухан ДВГ, там е друга работа. И наистина доста омасляват смукатела, но пак ти казвам, не са вредни за мотора, на всичко отгоре те са си гориво, колкото и малко количество да са.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
при мене излиза маркуч от капака на тиквата и влиза след дебитомера преди турбината :D искаш да кажеш, че не е проблем да седят така ?Ами да ама, като барна колектора през дупката в , която влиза ЕГР направо ужас, иска си направо портванеDido_Lyubenov написа:Маслото в смукателния колектор няма общо с ЕГР-а. Маслените пари се отлагат в смукателния колектор, защото там кондензират при смесване със студения въздух. Сепаратора ще търсиш, по един маркуч който се включва в маркуча преди турбото и е след дебитомера. В другия край на този маркуч, трябва да е сепаратора. Може да е в самия блок, както на старите коли. Не е задължително да е изнесен в кутия навън, дори този вариант с куията ми изглежда малко тъпо. Ако сложиш филтър, той ще се задръства адски бързо. И въпреки филтъра, пак ще ти вкарва масло в купето и ще се видиш в чудо. Остави маслените пари да си изгарят в цилиндрите, по абсолютно никакъв наачин не пречат на дизелов ДВГ. На бензинов, ако са много заради издухан ДВГ, там е друга работа. И наистина доста омасляват смукатела, но пак ти казвам, не са вредни за мотора, на всичко отгоре те са си гориво, колкото и малко количество да са.
(един ден и тва ше стане). При бензиновите атмосверки наистина е проблем, тия дни предстои да чистим и малко да портнем смукателя на една хонда на един френд и ще покажа кво става вътре след дросела
:D
Коментар
-
Не е проблем. Сепаратора ти е в капака на клапаните, там където влиза този маркуч. Някой ден като се наложи да му сменяш гарнитурата, го почисти. За сега не се занимавай с глупости, остави го така.п.п. : Сега прочетох едно мнение по въпроса, което споделям напълно. Картерните пари помагат за мазането на турбината - студената част.jimi69 написа:при мене излиза маркуч от капака на тиквата и влиза след дебитомера преди турбината :D искаш да кажеш, че не е проблем да седят така ?Ами да ама, като барна колектора през дупката в , която влиза ЕГР направо ужас, иска си направо портванеDido_Lyubenov написа:Маслото в смукателния колектор няма общо с ЕГР-а. Маслените пари се отлагат в смукателния колектор, защото там кондензират при смесване със студения въздух. Сепаратора ще търсиш, по един маркуч който се включва в маркуча преди турбото и е след дебитомера. В другия край на този маркуч, трябва да е сепаратора. Може да е в самия блок, както на старите коли. Не е задължително да е изнесен в кутия навън, дори този вариант с куията ми изглежда малко тъпо. Ако сложиш филтър, той ще се задръства адски бързо. И въпреки филтъра, пак ще ти вкарва масло в купето и ще се видиш в чудо. Остави маслените пари да си изгарят в цилиндрите, по абсолютно никакъв наачин не пречат на дизелов ДВГ. На бензинов, ако са много заради издухан ДВГ, там е друга работа. И наистина доста омасляват смукатела, но пак ти казвам, не са вредни за мотора, на всичко отгоре те са си гориво, колкото и малко количество да са.
(един ден и тва ше стане). При бензиновите атмосверки наистина е проблем, тия дни предстои да чистим и малко да портнем смукателя на една хонда на един френд и ще покажа кво става вътре след дросела
:DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз пък съм на мнение, че не смазват турбината.Като погледнете малко повече схеми на завихрянето на въздуха ще видите, че въздуха в студената част контактува с компресорното колело и много малка част от оста на турбината. В най-добрия случай да "смаже" част от гайката, която държи компресора за оста :DA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Все си е файда, няма да ръждясаBO написа:Аз пък съм на мнение, че не смазват турбината.Като погледнете малко повече схеми на завихрянето на въздуха ще видите, че въздуха в студената част контактува с компресорното колело и много малка част от оста на турбината. В най-добрия случай да "смаже" част от гайката, която държи компресора за оста :D
Тези пари все пак кондензират по детайлите и в частност по оста, след изгасяне на ДВГ и предотвратяват корозиране по време когато ДВГ не работи. Има някаква полза от картерните пари в турбината, дори и малка.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар