Благодаря колеги че ме ограмотихте, сега вече всичко с евро 3 е ясно. А за данъка във Варна сега като се сетих, имах Ауди 1,9 ТДИ , 110к.с. и доколкото помня плащах 230 или 250 лв., нещо такова. Наш Кирчо няма наяждане.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения и отзиви за Мареа 1,9 джи ти ди
Collapse
X
-
В автомобила не се нарича ресор.Ресора е вид еластичен елемент така както и пружината.И двете неща попадат под названието "еластични елементи".Dido_Lyubenov написа:Наведи се и огледай какво има около амортесьорите - едно такова спираловидно ( пружина ). В автомобила това се нарича ресор. Прочети тук за справка http://talkoven.onlinerechnik.com/du...81%D0%BE%D1%80 ! Има го на Мареа и на много други автомобили. На легендарната марка Москвич, са два типа - предни - спираловидни и задни - листови. Има и едни такива дето сигурно изобщо не би се сетил, че са ресори - пневматични. Общоприето е да им казват въздушна възглавница, което обаче не е правилно. Имат ги много автобуси. Използва се свойството на въздуха да се свива под въздействие на налягането. А въздушна възглавница е тази зона, която се образува под един хувъркрафт например.ivel написа:не съм виждал на мареа ресори,но.....A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Само дето този еластичен елемент може да се използва с много приложения, докато в автомобила тази пружина за която говорим, изпълнява ролята на ресор. Има и пружини на клапаните, ама не са ресори, нали така ?BO написа:В автомобила не се нарича ресор.Ресора е вид еластичен елемент така както и пружината.И двете неща попадат под названието "еластични елементи".Dido_Lyubenov написа:Наведи се и огледай какво има около амортесьорите - едно такова спираловидно ( пружина ). В автомобила това се нарича ресор. Прочети тук за справка http://talkoven.onlinerechnik.com/du...81%D0%BE%D1%80 ! Има го на Мареа и на много други автомобили. На легендарната марка Москвич, са два типа - предни - спираловидни и задни - листови. Има и едни такива дето сигурно изобщо не би се сетил, че са ресори - пневматични. Общоприето е да им казват въздушна възглавница, което обаче не е правилно. Имат ги много автобуси. Използва се свойството на въздуха да се свива под въздействие на налягането. А въздушна възглавница е тази зона, която се образува под един хувъркрафт например.ivel написа:не съм виждал на мареа ресори,но.....Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не съм от разбиращите ама като гледам някои не правят разлика между винтова и листова пружина
Мареата е с винтови пружини отзад,а старият ми Москвич е с листови пружини(ресори) отзад.
BO,да пружините са вид еластични елементи,и не -в автомобилите листовите пружини,както и не само при тях,се наричат ресори.По темата : jtd110 е си е добър мотор,ще плащаш високия данък,освен ако нямаш познати и да си я регистрираш като 74kw
Коментар
-
Пружината не може да изпълнява ролята на ресор (защото разбираш ли била монтирана в автомобил) поради простата причина, че не е ресор.За повече информация си отвори учебника по машинни елементи и виж разликите.Dido_Lyubenov написа:Само дето този еластичен елемент може да се използва с много приложения, докато в автомобила тази пружина за която говорим, изпълнява ролята на ресор. Има и пружини на клапаните, ама не са ресори, нали така ?BO написа:В автомобила не се нарича ресор.Ресора е вид еластичен елемент така както и пружината.И двете неща попадат под названието "еластични елементи".Dido_Lyubenov написа:Наведи се и огледай какво има около амортесьорите - едно такова спираловидно ( пружина ). В автомобила това се нарича ресор. Прочети тук за справка http://talkoven.onlinerechnik.com/du...81%D0%BE%D1%80 ! Има го на Мареа и на много други автомобили. На легендарната марка Москвич, са два типа - предни - спираловидни и задни - листови. Има и едни такива дето сигурно изобщо не би се сетил, че са ресори - пневматични. Общоприето е да им казват въздушна възглавница, което обаче не е правилно. Имат ги много автобуси. Използва се свойството на въздуха да се свива под въздействие на налягането. А въздушна възглавница е тази зона, която се образува под един хувъркрафт например.ivel написа:не съм виждал на мареа ресори,но.....A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Чети бе, момче ! Линк към онлайн тълковен речник съм ти дал ! Каво се пънеш, не мога да те разбера ?BO написа:Пружината не може да изпълнява ролята на ресор (защото разбираш ли била монтирана в автомобил) поради простата причина, че не е ресор.За повече информация си отвори учебника по машинни елементи и виж разликите.Dido_Lyubenov написа:Само дето този еластичен елемент може да се използва с много приложения, докато в автомобила тази пружина за която говорим, изпълнява ролята на ресор. Има и пружини на клапаните, ама не са ресори, нали така ?BO написа:В автомобила не се нарича ресор.Ресора е вид еластичен елемент така както и пружината.И двете неща попадат под названието "еластични елементи".Dido_Lyubenov написа:Наведи се и огледай какво има около амортесьорите - едно такова спираловидно ( пружина ). В автомобила това се нарича ресор. Прочети тук за справка http://talkoven.onlinerechnik.com/du...81%D0%BE%D1%80 ! Има го на Мареа и на много други автомобили. На легендарната марка Москвич, са два типа - предни - спираловидни и задни - листови. Има и едни такива дето сигурно изобщо не би се сетил, че са ресори - пневматични. Общоприето е да им казват въздушна възглавница, което обаче не е правилно. Имат ги много автобуси. Използва се свойството на въздуха да се свива под въздействие на налягането. А въздушна възглавница е тази зона, която се образува под един хувъркрафт например.ivel написа:не съм виждал на мареа ресори,но.....Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Добре, момче.Ще си го тълкувам по онлайн тълковния речник, щом казваш.Мъка, мъка....едит за долния пост - Мъка, мъка.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_13Dido_Lyubenov написа:Чети бе, момче ! Линк към онлайн тълковен речник съм ти дал ! Каво се пънеш, не мога да те разбера ?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Е няма нужда да се карате и заяждате
Твърдо НЕ.Около амортисъорите има винтови пружини.Това не са ресориDido_Lyubenov написа:Наведи се и огледай какво има около амортесьорите - едно такова спираловидно ( пружина ). В автомобила това се нарича ресор.
Смешно е да даваш линк за онлайн тълковен речник
Ресорът е вид пружина все пак,ако трябва да бъдем точни автомобилните ресори са пакетни листови пружиниBO написа:Ресора е вид еластичен елемент така както и пружината.
Сори за офф-а
Коментар
-
Еее с радио немога да споря. Сори ! Наричайте ги както си искате. Наименованието ресор идва от това каква функция изпълнява, а не дали е листова стомана или спираловидно навита пружина, това е вече друга тема.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ами точно така е ама ходи се помъчи да обясниш на някой, който ти дава линкове към "онлайн тълковни речници"janyboy написа:Ресорът е вид пружина все пак,ако трябва да бъдем точни автомобилните ресори са пакетни листови пружини
Сори за офф-а 
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да, ама това не прави магданоза меродия, нали?ivel написа:вижте предлагам да не спорим за глупости,защото се сещам,че на магданоза в русе викат меродия,а във варна-съвкупност от подправки.питаш ли ме -от русе съм а живея в краневоA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар