О да, той КТС и компресия мери (т.е. компенсация) и то толкоз вярно, че ....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инжектори-СТИЛО-JTD
Collapse
X
-
Емзо е прав на по старите JTD дюзи не може да се гледа корекция.А относно корекцията само да уточня че в бош мануала пише че е нормално до 0.8 не до 2.chaveto написа:Той и ЕГР-а има само кабели за захранване пък се следи, помисли върху това. ЕКУ-то си следи работата и си прави корекция, ФЕС ако не вижда корекцията то КТС си я вижда. И точно както са му казали си е до 2.iakvvu написа:Не може да се следи,защото дюзата има само кабели за захранване. Колега,ако си от Сливен намериме на ЛС и да я видим тази кола,че да не те стряскат така с диагнози.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
И какво точно му се следи на ЕГР-то? Еку-то по кой параметър следи работата и прави корекция или просто ей така си я измисля от някъде. Корекцията се гледа при по-новите мултиджети, а не при старите jtd. Да си виждал случайно някъде код на нашите дюзи? Няма и да видиш.Сложи си новата версия на ФЕС и ще си гледаш температурата на горивото.chaveto написа:Той и ЕГР-а има само кабели за захранване пък се следи, помисли върху това. ЕКУ-то си следи работата и си прави корекция, ФЕС ако не вижда корекцията то КТС си я вижда. И точно както са му казали си е до 2.iakvvu написа:Не може да се следи,защото дюзата има само кабели за захранване. Колега,ако си от Сливен намериме на ЛС и да я видим тази кола,че да не те стряскат така с диагнози.
Коментар
-
Какво му се следи на ЕГР-а, ми не знам нали има само два проводника към него, и няма как да се следи. При дюзата отново са два и там няма как да се следи. Как ли става обратната връзка между ЕГР-ЕКУ и дюза-ЕКУ
Явно ЕКУ-то има кристална топка
Какво казваш да чакам до версия 5.0 за да мога да си видя температурата
Коментар
-
Явно проблема със следенето на темп. си е само при теб, аз съм ползвам ФЕС от версия 2.3 ако не се лъжа насам и винаги ми е показвал темп. на горивото.chaveto написа:Какво му се следи на ЕГР-а, ми не знам нали има само два проводника към него, и няма как да се следи. При дюзата отново са два и там няма как да се следи. Как ли става обратната връзка между ЕГР-ЕКУ и дюза-ЕКУ
Явно ЕКУ-то има кристална топка
Какво казваш да чакам до версия 5.0 за да мога да си видя температурата
Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Все си мислех, че си малко по навътре в нещата, но явно греша. Има доста писано за ЕГР-а и как точно става обратната връзка при него, потърси с търсачката и виж какво е писано. За дюзите също е писано и как точно става следенето за корекцията.ЕДИТ: Досега не съм се интересувал за дюза от следващите поколения на КР с колко проводника е и дали има датчици в нея който да показват колко е впръскала. Все ми се струва, че няма обратна връзка във всяка една дюза, но може и да греша.vsd написа:Следи се или само се задава и после гледаш колко е зададено с диагностичния софт. Няма датчик, който да следи колко е отворена клапата за да се върне инфо към еку-то и то да коригира. С дюзите е същото. Ти им казваш да пръскат 60 мм3, а те дали пръскат 55 или 67, само те си знаят.
Коментар
-
Корекция на дюзите има-това че ние не можем да го видим с нашите софтове си е наш проблем!Дюзите с колко кабела са няма значение корекцията се прави по-инерцията на маховика спрямо даден цилиндър!Дори още от първите ТДИ на фолксваген има корекция на впръскване на даден цилиндър!ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар